روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

با گوشی مینویسم

سلام

شب تون آروم

خیلی کم پیش میاد تیلوتیلو شب وبلاگ بنویسه

اما امشب پر شدم از حرف

یک قرارعاشقانه... یک دیدار بینظیر

امروز روز من بود

ولی آخرش دوباره گریه کردم

آخرش دوباره بغض کردم

اما الان خوبم... 

باید بیام و براتون از عاشقانه هام بگم

از اینکه با هم فیلم دیدیم

و....

پر از کلمه و حرفم، پر از خیال...

ولی با گوشی نوشتن برام سخته و لذت خیالپردازی را از بین میبره

پس تا بعد...

شب تو زیبا


نظرات 9 + ارسال نظر
mahee پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 20:43

خدا خیلی حفظتون کنه برای هم تیلو

ماهی جانم ممنونم ازت

قلب من بدون نقاب جمعه 30 آذر 1397 ساعت 11:39

عزیزم چقدر عالی
همیشه پنجشنبه ها به قرار عاشقانه عزیزم
بنویس تا خالی بشی

عزیزدلمی
چقدر خوب میشد همه پنجشنبه ها عاشقانه بود...

روشن جمعه 30 آذر 1397 ساعت 23:38 http://roshann.blogsky.com

لبخند زدم تیلو بعد از مدت ها:)
همیشه به خوبی و خوشی :))

چرا مدتها بود لبخند نزده بودی؟
عزیزدلم بیا ببینم چی شده که لبخندت کم شده؟

لیلی شنبه 1 دی 1397 ساعت 00:45

بیصبرانه منتظر فردا و شنیدن داستان قرار عاشقانه تم

ای جانم
عزیزدلمی

هدی شنبه 1 دی 1397 ساعت 09:11

سلام تیلو جونم به به چه چیزی بهتر از این عشقتان مستدام
امیدوارم همه چی جفت وجور بشه بهم برسید همیشهدرکنارهم باشید


سلام به روی ماهت
متشکرم عزیزدلم

لیلی شنبه 1 دی 1397 ساعت 10:09

پس کامنت نصف شبانه من کو که نوشته بودم بیصبرانه منتظرم از قرار عاشقانه بنویسی؟؟؟؟

هستش که... من که دارم میبینمش

رسیدن شنبه 1 دی 1397 ساعت 11:40

چه خووب . پس آخرین جوجه پاییزی ت هم به عشق سر کرد و دل داد به عاشقی


آخ آخ
نگم که چه دلم زیر و رو شده از اینهمه عاشقی

روشن شنبه 1 دی 1397 ساعت 13:57 http://roshann.blogsky.com

خوبم عزیزجانم....
دوره ی سختیه برام تیلو ...
البته که بیشترش رو تونستم بگذرونم

خدا را شکر که بهتری
با حرف زدن و نوشتن بهتر نمیشی؟
نمیخوای بیای درموردش بگی تا بهتر بشی... از جزئیات حرف بزنی و خودت را سبک کنی؟
خدا را شکر که داره میگذره.. به قول معروف گر میگذرد غمی نیست...

روشن یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 08:08 http://roshann.blogsky.com

حتما حتما میام و باهات صحبت میکنم ...
اره دقیقا گر میگذرد غمی نیست:)

خیلی خوشحال میشم که با تو دوست خوبم حرف بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد