روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه ی رنگی رنگی

سلام

صبحتون پر از رنگ و نور و شور ...


امروزم را با یه کپسول فارماتون آغاز کردم

نیاز به انرژی زیاد دارم

میخوام امروز کلی کارت پستال رنگی رنگی درست کنم

کارتهای تولدی که هر کدومشون میتونن یه عالمه حس و حال خوب منتقل کنند

وقتی صبح چشمام را باز کردم دلم پیاده روی میخواست اما وقتش را نداشتم ، برای همین تصمیم گرفتم پیاده روی را امروز به خودم جایزه بدم

به خودم قول دادم کارت پستال ها که تمام شد بزنم بیرون... بدون معطلی

میخوام برم راه برم و به آدمها نگاه کنم، به حرکت سیال زندگی لابلای لحظه ها

تازه به خودم قول به شاخه گل هم دادم ...




پ ن 1: فندق جانک ، یه کمی تو شیر خوردن مشکل پیدا کرده و دوباره خواهر افتاده توی دور از این دکتر به اون دکتر... خدا خودش همه ی کوچولوها را حفظ کنه


پ ن 2: مغزبادوم حسابی سرما خورده و امروز سومین روزی هست که مدرسه نرفته و کلی از این موضوع کلافه س


پ ن 3: یادتونه چقدر دلم درست کردن کارت پستال و بازی با رنگ و مقوا میخواست ... حالا دارم لابلای مقواها کیف میکنم


پ ن 4: دیروز داداش و زن داداش زنگ زدن و گفتن یکی از دوستاشون داره از رم میاد اصفهان ... منم سریع سفارش یه کاپشن خوشگل ایتالیایی دادم


پ ن 5: یکی از چیزهایی که خیلی خوشم میاد این هست که خیلی از خانم ها و دخترهایی که از کوچه دفتر رد میشن با من سلام و احوال میکنن

لبخند میزنم و لبخند تحویل میگیرم و این یعنی یه عالمه انرژی


پ ن 6: تبلتم را بعد از مدتها روشن کردم ، میخوام یه کتاب خیلی خوب را از روی تبلت بخونم... از خوندن کتاب سیر نمیشم


پ ن 7: بافتنی کردنهای شبانه هم همچنان ادامه دارد


پ ن 8: موقع درست کردن کارت پستالها از روی گوشیم فیلم هم میبینم...

نظرات 6 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 09:53

سلام بر تیلوی عزیز و دوست داشتنی
اول بگم من هر روز اولین کار بعد از روشن کردن سیستم چک کردن وبلاگ شماست بانوی دوست داشتنی
حتی کامنتها تک تک با جواب میخونم عزیزم
1-فندوق کوچولو شیر مادر میخوره یا شیر خشکی هست این مرحله شیر خوردن بچه هم بساطیه دخترم من شیر خشکی بود اصلن با شیرمادر حال نمیکرد خخخخ
2-خدا شفا بده ناراحت شدم مغز بادوم زود خوب شو لطفن
3-افرین دختر با استعداد و باذوق
4-بهبههههههه کاپشن ایتالیایی مبارک چه بهتر از این بخوشحالی بپوشی
5-چه حس خوبی دیگه اشنا شدی براشون یه اشنا مهربون
6-کتاب پی دی افی چشم خسته میکنه قبول داری کتاب باید ورق برنی چشمت گرم بشه خابت بگیره
7- به به دستت طلا
8-

سلام بر دوست جان پر انرژی
وای خوش به حال من که شما اینهمه حواستون بهم هست
ممنونم از اینهمه لطف و محبتت
1- شیر مادر میخوره ولی تازگی خیلی زیاد استفراغ میکنه
2-انشاله...
3- ممنونم
4- به شدت چشم انتظارشم
5- اره دقیقا
6- وای کتاب کاغذی که عشقه... ولی چه کنم که بعضی از کتابها با قیمت سرسام آور با جیب آدم جور در نمیان
7- ممنون
8-

رسیدن دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 09:55

سلام صبحت بخیر عین رنگای تیله .
پر انرژی باشی . خدا قوت.
الهی فندق و مغز بادوم سلامت باشن

سلام عزیزدلم
ممنون

zahra دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 13:09

دکتر آرمانیان کلینیک امام موسی صدر خیابان فروغی دکتر نوزادان خوبی هستند.

از راهنماییتون متشکرم
فعلا دکتر ادیب خیابان رودکی قرار شده سونو تخصصی بگیره
و دکتر خدایی و دکتر رفعتی (آمادگاه ) ویزیت کنند
حتما این که شما گفتین بهشون میگم
بازم ممنونم

قلب من بدون نقاب دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 13:22

عزیزم تا جایی که میدونم فارماتون رو خانم ها نباید مصرف کنن
چون فرق ویتامین مخصوص آقایونه
ویتامین ول وومن رو استفاده کن خیلی بهتره

عزیزدلمی
فارماتون را اولین بار دکتر تغذیه م برام نوشت و البته جایی در بروشورش اشاره ای به آقایون ندیدم
ولی از راهنماییت متشکرم و حتما دوباره تحقیق خواهم کرد
اتفاقا آقای دکتر بهم گفتن که این دفعه ول وومن بگیرم و خیلی خوبه... حالا که شما هم توصیه کردی حتما تست خواهم کرد

دریا دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 20:32

سلام
خوبی
پیشاپیش یلدات مبارک
زمستان خوبی برات آرزو میکنم پر از حس های قشنگ

سلام به روی ماهت
ممنون عزیزم
منم برات زمستان لبریز از حس خوب آرزو میکنم

فندوقی سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 10:41 http://0riginal.blogfa.com/

سلام دوست جون خوشگل و هنرمندم. به به . دیروز نرسیدم وبلاگت بیام ولی روحم تازه شد از دیدن عکسات. تیلو همون پیامای کوتاهمون اونقدر بهم انرژی میده. واقعا دوست خوب مایه دلگرمیه. ممنونم که هستی
به خواهرت بگو زیاد حساس نباشه. خوبه پیگیری کنه ولی هر چی بیشتر وسواس داشته باشه بچه بیشتر مریض میشه.
به به کاپشن مبارکه.به شادی بپوشی
نوزده سالگی قشنگیای زیادی داشت ولی تجربه الانمونو نداشتیم.
ول وومن خوبه مامان استفاده میکرد. باید ببینی بهت میسازه یا نه. تو بعضیا ببخشید یبوست میاره.

الهی همیشه همینطور پر انرزِ و شاد و سلامت باشی. میبوسمت تو پیاده روی تو شهر قشنگتون جای منو خالی کن

سلام به روی ماهت
ممنونم دوست جانک مهربونم
منم ازت کلی حال خوب و انرژی و انگیزه میگیرم
والا منم بهش میگم حساس نباشه... ولی خوب هرکسی اخلاقی داره
ممنونم
راست میگی تجربه نداشتیم ولی انگیزه و شادیهای زیادی داشتیم
من با فارماتون خیلی انرژی میگیرم و ازش راضی هستم... ولی باید ول وومن را هم تست کنم
ممنونم
من یه روزی با تو در همین شهر قدم خواهم زد... خیلی زود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد