روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هدیه ی خدا

سلام

صبحتون بخیر

امروز یه هدیه ی تازه از خداست ... امروز را به طور ویژه زندگی کنید

دوست دارم برام بنویسید امروز را چطوری میخواین ویژه کنید



امروز صبح که بیدار شدم اولین کاری که کردم پرده های اتاق را کنار زدم و با همون لباس نازک خواب، یه کمی جلوی پنجره ایستادم و هوای تازه تنفس کردم

سردم شد و خودم را سفت بغل کردم

چند تا حرکت کششی... و...

یه دوش ویژه گرفتم

کلی از شامپو و صابون جدیدم لذت بردم

خمیر دندان تازه حس تازه ای بهم داد

بعدش هم کرم و عطر و اسپری را با یه حس تازه بو کشیدم و کلی پر از حس خوب شدم

لباس هر روزی را نپوشیدم

گاهی تنوع لازم هست

انگشترم را هم عوض کردم

لقمه ای که مامان برام گرفته بودن را دیدم و لبخند زدم و رفتم دست مامان را بوسیدم... کلی مادر دختری کیف کردیم

باید از همه فرصت ها برای محبت کردن استفاده کنیم

پدرجان داشتن نگاه میکردن و خندید و گفت : اول صبحی چه با هم لاو میترکونید...

منم دیدم پدر حسودیش میشه : رفتم و صورتشون را بوسیدم


چند تا پیامک خوشگل هم اول صبح برای خواهر و دوست و آشنا فرستادم که همش بازخوردهای جالبی داشت...

من یه توصیه ی تیلویی بهتون میکنم ، از این پیامکهای آماده ی روتین از قبل نوشته شده کمتر برای عزیزانتون استفاده کنید

نوشتن کلمات خاص و مخصوص خودتون ، نوشتن حرفهای قشنگ به زبون خودتون ، استفاده شوخی هایی که بین خودتون هست ، میتونه توی پیامکها معجزه کنه

من به معجزه ها اعتقاد دارم




پ ن 1: امروز باید کارت پستال درست کنم و تو دنیای رنگ و مقوا و چسب غرق بشم و لذت ببرم


پ ن 2: امروز آقای میوه فروشمون یه عالمه انار آورده و نوشته : انار یلدا.... خیلی حس خوب داره ... انارهای یلدا را با حس های خوب باید دانه کرد


پ ن 3: امروز با پدرجان  اومدم دفتر و اندازه دو نفر دمنوش درست کردم و توی قوری چینی گذاشتم گوشه ی بخاری...


پ ن 4: اینبار دانه های نارنگی و پرتقال و گریپ فروت را کاشتم ... بزارین جوانه بزنن... خبرش و طرز کاشتش را بهتون میگم


پ ن 5: دانه ی خرمالو را یک هفته ای هست توی خاک گذاشتم ولی هنوز خبری از جوانه نیست


نظرات 14 + ارسال نظر
بهنام یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 10:53 http://http://harfehesabi.blogsky.com/

به نظرم فضای بلاگ اسکای باید یه قابلیتی راه اندازی کنه که ادم صفحه ت رو که باز میکنه بوی اسپند بیاد!
چشم نخوری اینقدر فاز خوب و مثبت برمیداری :))))
(الکی مثلا من به این خرافات اعتقاد دارم)
ولی شبا با لباس نازک نخواب سرما میخوری! اگه هم خونه رو گرررم میکنی و لباست رو کم میکنی که باید بگم در مصرف حامل های انرژی صرفه جویی کنید!
توصیه های ایمنی را هم جدی بگیرید
دیگه همینا
خدافظ :))


چقدر منو تحویل گرفتین ... ممنون
البته که خوابیدن با لباس نازک یه عادت هست ، من اصلا خونه را گرم نمیکنم ، من فقط اتاق خوابم را اونم در حد خیلی متعادل گرم میکنم و در مصرف انرژی خیلی خیلی دقت دارم
شما نگران نباشید
چشم

نل یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 10:55

از صبح چندبار چکت کردم تا بخونمت و شارژ بشم و هر بار میگفتم برای سلامتیت کلی دعا میکردم که انرژی و لبخند وحال خوب انتقال میدی..چندبار هم خواستم بیام از رختخواب بکشمت بیرون بگم:لعنتی پاشو بنویس زودتر..من بخونمت آروم بشم

امروز استثنا از اون روزهایی بود که هم دعای خوب میکردمت هم به روح پرفتوحت دعا میکردم که چرا زمان نمیگذره و تو نمیای بنویسی

لازم به ذکره از ساعت 5 صبح منتظر بودم بنویسی


حالا که اینقدر خوشگل نوشتی بیا ببوسمت

چقدر خوبی تو دختر جون
دلم رفت برات
خیلی خیلی خوبی نل

راحیل یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 11:56

تیلو جان خداروشکر که انقد با انگیزه ای
من از درون خراب و داغونم،کسی که باهاش بودم داره ازدواج میکنه ،این یه اتفاق طبیعیه وحقشه ،نمیتونست پابندمن بشه، ولی من دارم از ناراحتی دق میکنم،،تو دارویی،درمانی ،دمنوشی که این غمو از بین ببره نداری

راحیل جان چقدر ناراحت شدم از اینکه حالت خیلی خوب نیست
ولی به نظرم برو سراغش و باهاش حرف بزن
شاید داره اشتباه میکنه
این غم دارو نداره، ولی حتما باهاش حرف بزن

میترا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:13

عالی بود پر انرژی شدم
خدابهترین ها رو قسمتتون کنه
مدتی بود گمتون کرده بودم دارم آرشیو رو میخونم

ممنون دوست خوبم
برای شما همین آرزو را میکنم

قلب من بدون نقاب یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:14

سلام عزیزم همه روزهات خاص و شیرین باشه به امید خدا

امروز همت کردم دکتر پوست رفتم برای دستم
پس روز خاصه
الان هم دارم تند تند کارهام رو میکنم و عصر میخوام برم کتابخونه
شاید ی دوری هم بیرون برای خودم زدم
دلم کتاب خریدن میخواد و کاکتوس های تازه و کوچولو
که هی نگاهش کنم و با بزرگ شدنشون بفهمم چند وقته مهمون من هستن

سلام به روی ماهت عزیزدلم
منم امیدوارم که روزهای خاص و بینظیری در انتظارت باشن
چقدر خوب... منم کاکتوس کوچولوها را خیلی دوست دارم
کتاب چندتایی نخونده دارم و فعلا به خودم قول دادم تا اینا را نخوندم نرم سراغ خرید کتاب

soly یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:18 http://soly61.blogsky.com

همیشه حس مثبت .همیشه عالی.

لطف داری به من

رسیدن یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:19

سلام بمب انرژی خوووبی؟ همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم.
منم این روزا خیلی سعی میکنم به اطرافیانم عشق بدم .

سلام به روی ماهت
انشاله که ازت مهربونی یاد بگیرم

دندون یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 13:59

لاندا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 14:03

به به. چه صبح دل انگیزی شروع کردی. من هیچ جوری خاصش نکردم امروز رو. ولی دیروز به جاش حسابی خوب بود و دلی از عزا درآوردم

انشاله که هر روزت دل انگیز و بینظیر باشه

لاندا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 14:03

به به. چه صبح دل انگیزی شروع کردی. من هیچ جوری خاصش نکردم امروز رو. ولی دیروز به جاش حسابی خوب بود و دلی از عزا درآوردم

جبران کن ... و چند روز را پشت سر هم خاص کن

رابعه یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 19:16

سلام تیلو جان برای منم از خدا معجزه بخواه.

سلام به روی ماهت
از خداوند برای همه ی آدمها آرزوی معجزه دارم
خودت هم بخواه ... شدنیه
در درون هر یک از ما پیامبری هست که مبعوث شده تا ما را به خوبی ها برسونه، همون پیامبر معجزه میکنه

نسترن دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 01:07

من عاشق راه رفتن توی پیاده رو ها موقع آرامش صبح هستم.وقتی همه میخوان زندگی رو دوباره ازسر بگیرن و مغازه هارو باز میکنن و تاکسی ها دوباره تو ایستگاه صف میکشن.به نظرم زندگی یه سری داره که از این تکراری هاش خسته نمیشیم و فردا هم مثل امروز دوباره تلاش میکنیم.
امروزم رو اینطور ویژه میکنم.با لذت بردن از دیدن تزریق زندگی به شهرخوابالوم.

وای چقدر قشنگ
چه حرفای خوبی زدی دختر جان
عالی بود

نازلی دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 08:54

سلام
چه توصیه های حال خوب کنی
چه روز شبیه به همی شروع کردیم . اون لباس و پنجره و ...
تو منی یا من توام ؟

سلام به روی ماهت
همین که اینهمه به هم نزدیکیم...
خیلی از داشتنت خوشحالم

گوجه گیلاسی دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 10:09

سلام
یک عالمه از خوندن پستت ذوق کردم ویک عالمه خوشحال شدم وخدارو شکر کردم که هنوزم در سرزمینم دختران مثبت بین وپر نشاط وپر امیدی مثل تو وجوددارند که همه سعیشون اینه نیمه پر لیوان زندگی رو ببینند . مرسی عزیزم

سلام دوست جان
اسمت را دوست دارم
انشاله که همیشه همه شاد و خوشبخت و پر انرژی باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد