روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز قبل از جمعه

سلام

روز و روزگارتون پر از هیجان... پر از شادی... پر از حس خوب... پر از سر زندگی


از من انتظار نداشته باشین که پنجشنبه ی بدون قرار عاشقانه را جدی بگیرم که اصلا برام مقدور نیست

پنجشنبه ای که توش آقای دکتر نداشته باشیم اصلا رسمیت نداره...

شما هم جدی نگیرید


قرار بود این هفته پنجشنبه را با بابا برم برای خرید لباس

چند وقتی بود که قرار بود بریم و برای بابا لباس بخریم... همه ی کارها را مرتب کردم برای امروز

اما دیشب پدر جان یهو تصمیمشون عوض شد ... گفتن حال ندارن

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون یه فایل عریض و طویل دارم که چندین روزه سخت دارم روش کار میکنم... منم بدم نیومد که امروز بیام و تمومش کنم

اما تا ظهر بیشتر نمیمانم

میرم خونه

کلی برنامه برای خودم ریختم...

بافتنی

کتاب

کاردستی

کیک

سالاد

یه دسر خوشمزه برای فردا

رسیدگی به گلدانهای طبقه خودم

کاشت دانه های نارنگی و پرتقال

درست کردن یه باکس هدیه خوشگل



آقای دکتر فکر کرده امروز نمیام سرکار و دلش نیومده صبح بیدارم کنه

منم بدجنسی کردم وهنوز باهاش تماس نگرفتم

دلم که براش تنگ میشه بدجنس میشم




یه عالمه خیالبافی خوشگل تو ذهنم دارم که وقت ندارم بنویسم...



نظرات 9 + ارسال نظر
فندوقی پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 10:23 http://0riginal.blogfa.com/

سلام عزیزم. دلتنگیتو قربون تو و بدجنسی؟ محاله
به به چقدر برنامه های خوب و خوشمزه داری. خوش بگذره. آقای دکتر خودش ضرر میکنه نمیاد و از خوشمزه های تو محروم میشه

سلام به روی ماهت
خوبی
هرکسی بدجنسیای خودش را داره... بستگی داره چقدر بهش زمینه پرورش بدیم
من زیاد بهش زمینه میدم... بخصوص در مورد آقای دکتر
اون بنده خدا که از خداشه بیاد... من نمیتونم... بعدم من از این خوشمزه ها براش نمیبرم که

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 12:19 http://parvazeyekfereshte.niniweblog.com

سلام
نوشته هات پر از احساس خوب و شاد و سرزندگیست انقدر زیبا کارت قرارت و روزت رو توصیف میکنی که دوست داشتم الان دفتر تایپ و تکثیری داشتم(اگه درست گفته باشم شغلت رو)
خلاصه ما که کلی انرژی گرفتیم ازت
برات کلی حال خوب و قرارهای عاشقانه مداوم و زندگی سرشار از سلامتی آرزو میکنم

سلام به روی ماهت
ممنونم دوست خوبم
بله درست گفتین
الهی که هرجا هستین شاد و خوشبخت باشین

رسیدن پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 12:20

تیله عاشق و بدجنسی محاله. نداریم نیست .
چه کارای قشنگی میکنی آفرین

یه کمی بدجنسی همیشه خوبه
ممنونم عزیزدلم

جزر و مد پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 13:50

عشقتون مانا

ممنون
به همچنین عزیزدلم

حبیب پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 14:47 http://dastannevisg.blogsky.com

جالب می نویسید
به منم سربزن

لطف دارین شما
چشم سر میزنم

بهامین پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 15:07 http://notbookman.blogsky.com

تیلو با انگیزه و مهربون

الهی دیدار عاشقانه خیلی زود دوباره برقرار بشه

الهی آمین
چقدر شماها خوبین ...

Reyhane R پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 19:54

سلام علیکم
عاقا خیالبافی هات رو بنویس لطفا.ما دوست داریم.

سلام به روی ماهت
حتما... چی بهتر از این که میبینم شماها خوشتون میاد

قلب من بدون نقاب جمعه 23 آذر 1397 ساعت 14:41

عزیزم پنجشنبه ها اصلا ی حس سبکی خاصی دارن
من عاشق پنجشنبه هام
آخر هفته ای شیرین داشته باشی کنار خانواده

الهی خودت هم همیشه روزهای شیرین و خوب داشته باشی
راست میگی پنجشنبه ها یه حال و هوای دیگه دارن

فرشته شنبه 24 آذر 1397 ساعت 07:54

حس خوبی گرفتم از برنامه هات برای خونه بافتنی دسر سالاد
من باید از این کارا بکنم

این کارهای کوچولوکوچولو حال دل آدم را خوب میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد