روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وسط هفته

سلام

صبح پاییزیتون پر از خیر و برکت

نگاه مهربان پروردگار همه جا همراهتون


امروز صبح را با انرژی بیشتری شروع کردم

دیشب اونقدر گیج خواب بودم که اصلا نفهمیدم خوب خوابیدم یا بد... کلا خواب بودم

صبح هم سرحال بیدار شدم و دوش آب گرم هم که تو صبح های پاییزی حسابی آدم را سرحال میکنه

بعدشم یه مکالمه چند دقیقه ای کوتاه با آقای دکتر

و صبحانه

و سریع پیش به سوی یک روز تازه



- به پدر جان سپرده بودم یادشون باشه یه کمی آجیل و تنقلات شب یلدا بخرن که خریدش برای لحظات آخر نماند

اوه اوه که چه قیمتهایی شنیدم و الان این تیلوی شاخدار که داره براتون مینویسه ، به خاطر آجیل شب یلدا شاخ در آورده


- امسال اصلا سفارش کارت پستال شب یلدا نداشتم...

و این نشان میدهد که اوضاع اقتصادی داره به همه فشار میاره


- رفتم پمپ بنزین ، بنزین بزنم

دستگاههای کارتخوان شون را تعویض کرده بودن

وقتی اومدم کارت بکشم همه چیز ریست شد و هیچی نشون نمیداد

آقای متصدی تشریف آوردن و یه نگاهی کردن و پرسیدن چقدر بنزین زدی... گفتم دقیق نمیدونم 53 یا 54....

فرمودن : 55 تومن کارت بکش.... یه نگاهی بهش کردم و 54 تومن کشیدم....


- میوه فروشی روبرومون در حال برق انداختن سیب هاست

و من هوس کردم که یک میوه فروش باشم

صبح ها لباس خوشگل رنگی رنگی بپوشم و پیش بند چین دار ببندم و هر روز صبح میوه را دانه دانه بچینم و برق بیندازم

میوه های لک دار را جدا کنم و کنار بگذارم و به سبزیها و تره بار لبخند بزنم

آناناس ها را بو کنم... و کنار در شمعدانی و حسن یوسف بگذارم

شاید هم هر روز کنار سبزی ها دسته های بزرگ گل هم بفروشم...


- پدرجان برام یک بسته چای زعفران هدیه خریده بودن... برای یک مناسبت ساده

به نظرم کار قشنگی بود... عطر و طعم هدیه بدیم به همدیگه... حتی به نزدیکانمون


- دنبال دلخوشی میگردم و متوجه میشم که دلخوشی ها کم نیستند


- لطفا یکی از نل و ماهی به ما خبر بدهد... همین که بدانید خوب هستند برای من کافیست

نظرات 11 + ارسال نظر
خاله ریزه سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 09:26

سلام تیلوی مهربون.
صبح پائیزی خودتم بخیر.
آجیل رو ما امسال تحریم کردیم. بیخود و بی جهت قیمتش سر به فلک کشیده.
منم دوست دارم هر روز بیام ازت میوه های براق و خوشگل و چند شاخه گل بخرم

سلام به روی ماهت
تمام ایام شما هم بخیر و شادی
خوب کاری کردین... ما هم در این تحریم شرکت میکنیم... یعنی چی اینهمه گرونی...
وای چه مشتری خوبی... بفرمایید

جین سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 09:57

تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مرگ در اثر نخوردن آجیل ثبت نشده . تو که وبلاگت پر مخاطبه به اطلاع مردمان برسون

نه مرگ در اثر نخوردن وجود نداره...
اما خوردنش هم منعی نداره
هرچقدر میتونیم ازش تهیه میکنیم ...
در حد توان ...
و استفاده میکنیم و رسوم را پاس میداریم
و تازه غیراز پاس داشتن رسوم ، در کنار خانواده خوش میگذرونیم
حالا آجیل نشد... تخمه میخریم ... تنقلات دیگه میخریم... ولی بالاخره یلدا را برگزار میکنیم

فندوقی سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 09:57 http://0riginal.blogfa.com/

سلام به روی ماهت. قربونت برم که با اون خستگیت به من پیام دادی.
با قیمتا دارن یه کاری میکنن سنت ها و دوره همیامون از بین بره.
پمپ بنزینی نمیفهمم این آدما رو بخاطر هزار تومن نونشونو حروم میکنن و زحماتشونو بر باد میدن
میوه فروش شی. منم میام شاگردنت میشم جارو میزنم و آب میپاچم خدا رو شکر که حالت خوبه و هر روز منو میبری به یه دنیای ناب

سلام عزیزدلم
خوبی
تو باعث میشی خستگی آدم از بین بره
سنتها را باید پاس داشت... حالا سعی میکنیم چیزهای بیخودیش را برداریم و دور همی را داشته باشیم ... هرکسی با هرقیمتی که میتونه
پمپ بنزینی ها که کلا با خانوما یه دشمنی دیرینه دارن انگار
ای جون به اون لهجه تهرونیت... چقدر این میپاچم شما برای من جالبه ...
شما میتونی بیای شریک بشیم... دوتایی چراغ مغازه را روشن کنیم
نزدیک عید که بشه حسابی ماهی قرمز و شب بو هم میاریم ... سبزه هم ...
اوه چه میوه فروشی ای راه بندازیم من و تو

بهامین سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 10:53 http://notbookman.blogsky.com/

سلام تیلو جانم
منو با خیالت بردی به میوه فروشی خودت
من بیام فقط مهربونی و کارهای که با عشق انجام میدی را نگاه کنم

سلام به روی ماهت
چقدر میوه فروشی من مشتری پیدا کرد
به به
باید حسابی تر و تمیز کنم میوه فروشیم را ... اینهمه مشتری قرتی پرتی دارم
ای جونم به شما عزیزام
میگم چطوره یه میز بزارم همونجا تو میوه فروشی دوستان و آشنایان که میان سبزی میخرن همونجا بشینن دور هم پاک کنیم و چای بخوریم و گل بگیم و گل بشنویم

جزر و مد سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 11:27

امیدوارم تا انتها عالی باشه، ما یک گروه فامیلی به ادمینی داییم داریم که کسی نباید از نا امیدی، استرس و کلی چیزای بد حرف بزنه الانم گفتن کسی آجیل نمیخره و شب یلدا اگه کسی بخره به مدت چند روز از گروه بیرون میشه، تنبیهمون میکنه پس ما نمی خریم

منم امیدوارم همیشه عالی باشه
چه دایی خوبی... دایی ها همیشه عشقن
آجیل را تحریم کردین خوب کردین... ولی جایگزین براش تعیین کنید و شب یلدا را دور هم حسابی خوش بگذرونین
تنقلات کم نداریم ما ایرانی ها که...
تازه من برنامه داشتم که امسال نمیشه برگزارش کنم ... اگه عمری بود سال بعد
هر کسی تو گروه یه چیزی را به عهده بگیره و شب یلدا جمع بشین خونه کسی که خودش داوطلبه... یکی الویه بپزه... یکی سالاد ماکارونی... اون یکی کشک و بادمجون ... اون یکی ساندویچ بیاره... یکی گندم بو داده... یکی پفک... یکی چیپس... هر کسی هم مقداری میوه و ... یک جمع حسابی و پر از خوردنی و شاد برای خودتون و بچه ها...
لااقل صدتا آدم را ببینین تو این شب...

mahee سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 11:41

تیلوی نازنیم
من هر روزم رو با وب تو شروع میکنم و ازت انرژی میگیرم.
خوبم شکرخدا و برات خوبی میخوام.
مچکرم که هنوز به یادم هستی

وای ماهی... تو جایزه ی امروز منی...
خدا را شکر که خوبی
از وقتی بستی رفتی اینجا یه چیزی کم داره دختر... جات خیلی خالیه به خدا
همیشه به یادتم
من اینجا دوستای خیلی خوبی داشتم و دارم که هرگز فراموششون نمیکنم

رسیدن سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 11:49

سلام عزیزم خوبی.
قیمت ها که بماند .
حساب کن وضع چطوره که من با خرید یه جعبه مداد رنگی فعلا مفلس شدم
خنده نداره گریه داره
ولی بازم شکر ما یه راه باریکه داریم .
دلت همیشه پر از شادی باشه چه با پول چه بی پول . چه با آجیل چه بی آجیل

سلام عزیزدلم
ممنون من که خوبم
امیدوارم تو هم خوب باشی
شما مداد رنگی درست و حسابی خریدی... وگرنه تیلو با یه بسته مداد رنگی 20 تومنی کلی روز خوشحال بود
الهی دل همه مون همیشه خوش باشه
شاد باشیم و دلیل شادی داشته باشیم

رهآ سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 13:00 http://rahayei.blogsky.com

همه چی به طرز مسخره ای گرون شده، دیگه آجیل که بماند :| ولی باز ملت دارن میخرن. ما اصلن متعهد نیستیم با هم، اگه نخریم درست میشه!

تیلووو قول بره آناناس ها رو ارزون بدی :))) آناناس آخه 80 هزارتومن؟ و شاید هم بیتر :|

اره راست میگی...
واقعا آناناس اینهمه گرون شده؟
یعنی دیگه باید قید آناناس را هم بزنیم؟
من چند وقته آناناس نخریدم و نخوردم؟ اصلا خبر از قیمتش ندارم

جین سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 14:19

اجازه بده باهات مخالف باشم

مخالفت با برگزاری یلدا؟
مخالفت با شادی؟ همین شادی های کوچولوی باقی مانده؟
مخالفت با خریدن تخمه و چیس و پفک؟
شادی حق ماست
هرچقدر شادی نکنیم بعدها به جاش باید غصه بخوریم

روشن سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 14:36 http://roshann.blogsky.com

دلخوشی ها واقعا کم نیست:)))
ممنون بابت یادآوری دلخوشی های کوچولو

سلام دوست خوبم
چقدر کم پیدا شدی
این روزها درس و دانشگاه حسابی سرت را شلوغ کرده

نل سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 19:55

میخونمت تیلوی عزیزم.اگر کم هستم و نیستم و بستم شرمنده اتم..
امشب میخواستم باز کنم که باز هم ترجیح میدم کمی دیگه بمونم..
ممنون که پیگیر حال و احوالمی دوست نازنین

خدا را شکر که خوبی... کم یا زیاد بودنت مهم نیست ... مهم این هست که خوب باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد