روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خورشید باشیم و بتابیم

سلام

صبحتون قشنگ


دیشب را خوب نخوابیدم

هورمونها بهم حمله کرده بودند و میخواستن تیلوتیلو را خفه کنند... نیمه شب با لرز و دل درد شدید از خواب بیدار شدم

اما من صبح چشمام را باز کردم و خداوند را شکر کردم...

خیلی تنبلانه از تخت بیرون اومدم

تنبلانه از دوش گرفتن فاکتور گرفتم...

تنبلانه تو آینه لبخند زدم و یه ذره ضدآفتاب به پوستم زدم ...

تنبلانه به خاطر بی رنگ رو بودن بیش از حد به رژ صورتیم پناه بردم

تنبلانه صبحانه خوردم

اما بعدش به خودم گفتم بجنب که کلی کار داریم... پریدم تو ماشین و ...

الان خوبم

باید تندتر کار کنم و چندین بسته سوال امتحانی را تا عصر تحویل بدم

بعدش هم یه سری کامل بروشور قول دارم برای آخر وقت... امروز روز شلوغی هست و تنبلانه ها بماند برای بعد...

شما هم بعضی از صبح ها تنبل میشید؟




پ ن1: ترشی هایی که مامان امسال درست کردند خیلی خوشمزه شده

پ ن 2: مرباهای به هم همینطور

پ ن 3: اونقدر روزهامون پر و شلوغ شده که با آقای دکتر هم کمتر از همیشه حرف میزنیم و گاهی دلتنگی هامون خیلی پررنگ میشه

پ ن 4: در دلم غوغاست

پ ن 5 : میدونید بازم دارم بافتنی میکنم... اینبار برای تیلوتیلو

نظرات 11 + ارسال نظر
فندوقی دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 09:42 http://0riginal.blogfa.com/

عزیز دلم یه چای نبات درست کن بخور با ارده شیره. کلی بهت انرژی میده. هورمون خر است .
کاراتو کن تونستی برو خونه استراحت کن. میبوسمت

تو چقدر خوبی
میشه بچلونمت؟
هورمونها خودشون خر نیستن... وقتی یهو طغیان میکنن خر میشن
کارام تمومی نداره امروز... خونه هم خبری نیست.. الکی بهم امیدواری نده که باید بچسبم به کار

جزر و مد دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 10:05 http://1 _sociological.mihanblog.com

سلام تیلو جان، دو شبانه روزه دارم وبلاگت رو میخونم و کلی ذوق زده ام.
هر چی آرزوی خوبه مال شما و دکتر، خوشبخت عالم باشید.

سلام به روی ماهت
ممنونم عزیزم از وقتی که گذاشتی
منم برات آرزوهای خوب خوب دارم

مخمور دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 10:29

سلام
برای من هم امروز از ان روزهای تنبلی و بی انگیزگی بود . دیرتر از خانه آمدم بیرون و مدت زمان کمتری پیاده روی کردم ... باد خنک صبحگاهی کمی رخوتم را گرفت اما ...

سلام به روی ماهت
پس من و شما خیلی روحیاتمون بهم نزدیکه

فرشته دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 11:52

خوب معلومه تنبلانه شدی نه عکس بافتنی های فندق رو گذاشتی نه خودتو بزار انگیزه بشه ماهم ببافیم

ای جونم
چشم
حتما
ولی من که بافتنی اصولی بلد نیستم... همه چیز را سمبل میکنم

بهامین دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 11:52 http://notbookman.blogsky.com

الان بهتری تیلو جانم؟؟
تیلو همینه،باهمه خستگی و حال بده ،انرژی اومد سمتش

خوبم عزیزدلم
خیلی بهترم
اره انرژی هام اومدن و الان حسابی روی مود خوب هستم

رسیدن دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 12:00

عزیزم خسته نباشی. تو و تنبلی محاله. خوب کردی برای تیله رنگی هم بافتنی کردی نمیشه که همش دیگران .
انشاءالله کارات رو به راه
دلت شاد
لبت غرق خنده باشه

ای جان به این دوست خوب
خوبی عزیزم
ته مونده سرماخوردگی ها رفت؟
ممنون

انه دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 13:29 http://manopezeshki69.blogsky.com

ترشی

ببخشید به خدا
دهن همه را آب انداختم

خانووم دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 17:47

تیلو جانم
هورمون ها اذیتشون کم شد؟
از بازار قدیم اصفهان یه مدل پولکی کلفت با طعم زنجبیل (اسمش رو نمیدونم چی بود) خریدم که بینهایت سریع دهن هورمون ها رو میبنده. اگه از اونها بخوری کمتر اذیت میشی.
چقدر قشنگه که میتونی برای خودت لباس ببافی.
من بافتنی در حد شال گردن و کلاه بلدم. فقط با قلاب میتونم هنری از خودم نشون بدم.
خدا سایه مادر محترم رو از سرتون کم نکنه. آمین

عزیزدلمی شما ... بله بهترم
نمیدونم کدوم پولکی ها را میگی... ولی یه تحقیقی خواهم کرد
نه که فکر کنی حرفه ای بافتنی بلدم ها... نه ... سرهم بندی میکنم
منم در همون حد شال و کلاه بلد بودم و هی پیشرفت دادم به کارم... حالا نه که اصولی و حرفه ای
خدا همه ی پدرمادرها را در سلامت نگه داره

قلب من بدون نقاب دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 17:53

آخی درد نیمه شب خیلی بده
باید شکمت رو گرم کنی تا درد از بین بره
مثلا حوله گرم بذار

صبح تنبلانه؟؟
من وقتی از خواب بیدار بشم سریع خوابم می پره
تنبل باشم میدونم کلی کار رو هم جمع میشه
بنابراین اصلا به ذهنم خطور نمیکنه تنبلی کنم

وحشتناک بود
بدترین قسمت این بود که از خستگی نمیتونستم از جام بلند بشم و همینطوری توی خواب درد میکشیدم
بابا تو خیلی فعالی دختر

7min دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 20:40

آخی دخترم :*‌ خوبی ؟
دکی خوبه ؟

ممنون مادر جان
عاشقتم والا
خوبن ... سلام دارن... صبح دیدمشون ... البته با کیلومترها فاصله

خاله ریزه سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 09:27

وای ترشی

اخ اخ حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد