روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کمتر بیشعور باشیم

یکی از مشتری ها دو هفته پیش زنگ زده و 8 تا دفتر برای انجمن های مدرسه سفارش داده

8 تا دفتر را زدم ، بهش خبر دادم دفاتر شما آماده ست

زنگ زده گفته لطفا با پیک بفرستید پولش را بعدا کارت به کارت میکنم

برای اینکه اذیت نشه سریع کارش را با پیک فرستادم براش

اونم اذیت نکرد و فرداش پول را ریخت به حساب

چند روز بعد زنگ زد و گفت 5 تا دفتر دیگه کم داریم

گفتم اشکال نداره میزنم

دوباره وقتی آماده شد زنگ زدم و طبق روال قبلی گفت بفرستید

فرستادم...

حالا بعد از چند روز مسیج دادم این فاکتور آخر را فراموش کردید....

زنگ زده که سری اول دفترها کم بوده....

میگم سری اول را تحویل گرفتی... پولش را هم کامل دادی ... بعد الان یادت اومده ... میگه بهرحال کم بوده

میگم محاله... مگه میشه کار را شما گرفتی... حتما کامل بوده که پولش را هم دادی... چطور الان اینو میگی

میگه: حاشا و کلا که دفترها نیست...

میگم شاید دادین به دانش آموزان برای تکمیل کار و الان فراموش کردین... وگرنه اگه دفترها کامل نبود که پول را نمیریختی

میگه: نه نیست ...


بعد از اینکه من لیست کامل دفترها را دارم ارائه میدم... دارم نشانی میدم که بابا تو اینا را گرفتی چون فلان چیز را هم بعدش از روی همون دفتر سفارش دادی...میگه: نکنه اون که پیک بود دفترها را برداشته....

آخه پیک بدبخت ، دفتر انجمن مدرسه به چه دردش میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من با این بیشعورا چیکار کنم؟

چرا یاد نمگیریم کمتر بیشعور باشیم؟

آخه یعنی من دارم دروغ میگم؟

یا من دزدم... یا تو دیوانه.... اخه تو اگه دفتر را تحویل نگرفتی، پس چرا پول را پرداخت کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟




پ ن 1: جالب این هست که من لیست کامل دفاتر را دارم

و اون اینقدر شلخته هست که حتی نمیدونه چه دفترهایی را سفارش داده بوده....

نظرات 6 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 14:33

سلام خوبی تیلویی
عجب ادمی محاله پیک همچین کاری کنه. اخه چرا این حرف زده
بیشعوری و نفهمی رد کردن بعضی اه اعصابم بهم ریخت

سلام دختر گل
ببخش که شما را هم ناراحت کردم
والا منم مطمئنم که پیک همچین کاری نمیکنه... برای همین گفتم کمتر بیشعور باشیم

دریا دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 17:46

عزیزم دفعه بعد کاری براش انجام نده تا یادش بیاد چقدر بیشعور بوده
عجب آدمای پیدا میشن

حرص خوردم از دستش... خیلی زیاد

رافائل دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 17:56 http://raphaeletanha

انتظار شعور از دیگران نداشته باش. یادبگیر اول پول رو بگیری و بعد کاررو تحویل بدی. اونم حضوری.
با بیشعور و دروغگو بحث نکن چون خودش میدونه داره درغ میگه و توجیه پذیر نیست.
اگه اشتباه نکنم یک دفعه هم روی دیوار یه چیزی فروختی و آخرش طرف ناتو از آب در اومد.

اره دقیقا باید همین کارو بکنم
نه اون که رو دیوار فروختم پولش را داد

نسترن دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 22:24

والا منم اینجا دارم حرص میخورم ولی تا چشم به ایکون عصبیه میوفته خنده م میگیره از اینکه تو هم قیافت این شکلی شده باشه..
نگاش کن توروخدا اخه :

خیلی آیکون خوبیه

لیلی دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 22:31

بنظرمن ادم گاهی باید از بی کلاسی خودش شرمنده باشه لااقل
بععضی ادمها بی نهایت بی کلاسن و هیچی براشون وقیح نیس

راست میگی
از اینکه سریع دیگران را متهم کنند خجالت نمیکشن...

رسیدن سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 12:04

واقعا راست میگی . بعضیا دیگه خودشون رو از هرچی حلال و حرامی رها کردن . امروزم یه راننده تاکسی ش به تور ما خورد .
پسش میدن خیالت راحت.

خوب کردین که تن ندادین به زورگویی
اره مطمئنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد