روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ماه من

سلام

روز بارونیتون پر از حس خوب



خبر آمد خبری در راه است...





پ ن 1: باز زردی فندق رفته بالا

پ ن 2: انگشت هام دنبال معجزه کردن هستند... از کیبورد فرار میکنند

پ ن 3: خرمالوهای رسیده.... بابا از وقتی بچه بودم میگفت ... خرمالو میوه ی تولد تیلو هست... و هر سال توی جشن تولدهای من خرمالوها چشمک میزدند....

پ ن 4: من امروز به اندازه ی همان خرمالوهای اصفهانی شیرین و گس هستم....

پ ن 5: اونقدر بهم تبریک های قشنگ گفتید که شرمنده محبت تک تک تون هستم

پ ن6: اولین سالی هست که هیچ هدیه ای .... هیچ .... برای تولدم دریافت نکردم و بسیار بسیار خشنودم

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 12:33

با سلام
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمع ها را فوت کن که صد سال زنده باشی
ترانه تولدت مبارک اندی را بهت هدیه می کنم
ابتدا تولدت را تبریک می گویم هر چند که دیر شده باشد. خوشحالم که انقدر بهانه برای شاد بودن داری که به سن و سال فکر نکنی . حس خاله شدن شاید بتونه حس مادر بودت را برات تداعی کنه . انشالله که تمام ایام حس و حال و بهانه و علت برای شاد بودن را داشته باشی.
رویاندن و جوانه زدن حس و حالی را برای انسان بوجود میاره که انگار تولد و رویش یک انسان را خلق کرده ای .

سلام دوست جان
ممنونم

حس خوب تازگی

رسیدن پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 13:26

سلام تیله خرمالویی خوشمزه و گس و شیرین


سلام به روی ماهت

روشن جمعه 25 آبان 1397 ساعت 09:17 http://roshann.blogsky.com

ایشالا که خبری خیر باشه:)
‌دختر پاییز با انار و خرمالو هاش مشخصه دیگه جانم:))


خیر بود... توکل برخدا
ممنونم

P جمعه 25 آبان 1397 ساعت 15:08

اگه جسارت ندونی چون اولن شاید درست نباشه ک آدرس خونه بدی، دومن من عادم کادو خریدن نیستمو ب همه پول هدیه میدم،شماره کارت بده هدیه تولدتو واریز کنیم.کاملا جدی گفتم، پس شماره کارتتو بذار برام
1چیز بیربطم بگم،چرا هزاریم صادق باشی باز عادما سو استفاده میکنن؟؟ این روزا دوست دارم شهروند ازگاردیا بشم،1شهرک تو فضاست،از دست این عادمااا

اخیش
چقدر مهربون
دلم خواست بغلت کنم بچلونمت
همینم که گفتی اندازه یه هدیه بزرگ منو خوشحال کردی
میشه منم بیام تو همون شهر شما زندگی کنم؟؟؟؟

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند جمعه 25 آبان 1397 ساعت 15:30

یعنی فقط چند روز؟؟
یعنی ابانی بودی؟؟
یعنی تولدت آنقدر به تولد من نزدیک بود؟؟
یعنی من الان باید بفهمم که آبان ماهی هستی؟؟

ای بابا

تولدت مبارک تیلو جان
ولی اصلا حدس نزدم آبان ماهی باشی عزیزم

برات بهترین ها رو از خدا میخوام

وای یعنی همین نزدیکی ها تولد تو هم هست سپیده جانکم؟
تولدت مبارک عزیزدلم
ممنونم
ممنونم

روشن* جمعه 25 آبان 1397 ساعت 19:06


سلام و وقت بخیر خدمت تیلوگلی مهربون
ان شاءالله که حال خودت و حال دلت خوب باشه و درآرامش و شادی باشی.
1- اول ازهمه تولدتون رو تبریک میگم البته با تاخیر این کادوی مجازیتون اینم دسته گلش اینم یه بوسه ی ملایم و دوستانه برگونه ی گرمت ( البته با اجازت) واما کادوی حقیقی: درسته که دست ما کوتاهست وخرما برنخیل ولی خب ازقدیم هم گفتن تنها کار دنیا که درمون نداره مرگه،کادوی حقیقی من هم فرستادن 14 تا صلوات هست برای سلامتی و طول عمر خودت وعزیزانت،ان شاءالله خدا قبول کنه.
2- تولد فندوق جون رو هم تبریک میگم ان شاءالله درپناه خدای مهربون وتوجهات امام زمان(عج) وهمچنین سایه ی پدر ومادر وسایر عزیزانش خصوصا خاله تیلوی گل و مهربونش بزرگ بشه و مایه ی چشم روشنی وافتخار همگی تون باشه ان شاءالله.
3- ان شاءالله که همیشه هم خودت خوش خبر باشی وهم خبرای خوب ودلگرم کننده بهت برسه و خنده همیشه مهمون لبت باشه،شادی مهمون دلت و آرامش هم مهمون وجودت.
4- تیلوگلی ببخش که من دیر به دیر کامنت میذارم اما مطمئن باش هرموقع اومدم نت یکی از وبهایی که حتما دنبال کردم وب شما بوده.
تا کامنت بعدی به خدا سپردمت،ان شاءالله دست حق ، یار خودت وعزیزانت باشه عزیزم.

وای متشکرم دوست جانم از این پیغام خوب و قشنگت
متشکرم از هدیه ت
ممنونم از اینهمه لطف و مهربونیت

گیسو جمعه 25 آبان 1397 ساعت 20:33 http://saona.blogsky.com

سلام تیلوی عزیز من خیلی وقت پیش وبلاگتون رو میخوندم بعد از نی نی دار شدن گمتون کردم الان لینکتون پیدا کردم
تبریک میگم نی نی خواهرتون
نی نی منم زردی داشت من دو روز شیر خودم رو قطع کرد شیرخشک دادم خوب خوب شد
امیدوارم برای شما هم چاره ساز باشه

سلام عزیزدلم
چقدر خوشحالم که برگشتی و منو میخونی
این روش را هم تست کردیم و جواب نداده
توکل برخدا

بهار شنبه 26 آبان 1397 ساعت 00:38

تولدتون مبارک.تیلوی مهربون و دوست داشتتی.
البته با تاخیر.


حضورتون هست که برام ارزشمنده
ممنون

بهار شیراز شنبه 26 آبان 1397 ساعت 08:05

مرغ و خروس اردک تولدت مبارکککککککککک....
تولدت رو توی تقویمم نوشتم برای سال بعد انشالله

اون خبر رو بچسبیم


الان تولدم روی تقویم بهار خانوم ثبت شده؟
هورا

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند شنبه 26 آبان 1397 ساعت 13:15

آره فداتشم
امروز تولد من هست
خیلی نزدیک هستیم

جدی
تولدت مبارک
الهی صد ساله بشی... نه ... صد و بیست ساله بشی... نه صد و بیست سال کمه... همیشه زنده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد