روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیلوتیلو تولدت مبارک.... چند ساله شدی؟

سلام

امروز تیلوتیلوی قصه ی ما 38 ساله شد...

یکسال دیگر گذشت...

من روزهای این دهه از زندگی را بیشتر زندگی کرده ام ....

هرچند غم هایش عمیق تر بوده و شادی هایش با نشاط تر

من در آستانه پایان دهه چهارم با شادی تمام به هرچه نگاه میکنم نور و روشنی است

تاریکی ها عین تاریکی های شب آمده اند و رفته اند و هیچ چیز در دل من لکه ی مکدری به جای نگذاشته که پاک نشود

غم هایی هست که جای زخمشان تا ابد میماند

دردهایی هست که هنوز گاهی به جان من جنگ میزند

اما خدا را هزاران مرتبه شکر که هنوز آنقدر شادی دارم که لبخند بزنم

هنوز وقتی به آینه نگاه میکنم به جای دیدن چین و چروکها به تماشای لبخندم مشغول میشوم

هنوز وقتی جلوی آینه می ایستم به جای شمردن تارهای سفید موهایم، دوست دارم به عادت دیرین دخترک درونم برقصم و لبخند بزنم

هنوز دلایلی دارم که بلند بخندم و از بلند بلند خندیدن نهراسم

من تیلویی هستم که مهربانی کردن را دوست دارم

هدیه دادن مرا بیشتر خوشحال میکند تا هدیه گرفتن

در قلبم انبوهی از عشق موج میزد و آنقدر از این عشق لبریزم که بدون توجه به عدد و شماره سال و ماه عاشقانه دوست میدارم و هر صبح عاشقانه های بسیاری میسرایم

من در آستانه ی 38 سالگی ... برای دومین بار خاله شده ام

خاله شدن تحول بزرگی است

بار اول با این تحول پیله ی درونم را شکافتم و پروانه ای زیبایی آنجا یافتم... این بار نیز مطمئنم همان خواهد شد...

من در آستانه ی 38 سالگی برای هزارمین بار فهمیدم اطرافیانم چقدر مرا دوست دارند... چقدر به من بها میدهند و چقدر برای من اهمیت قائل هستند

در آستانه 38 سالگی از هیچ چیز نهراسیدم... حتی از اینکه تقریبا فرصت مادر شدنم را از دست داده ام

پروردگار آنقدر به من بخشیده و میبخشد که نداشته هایم را سپاس بگویم، همانگونه که داشته هایم را

من در آستانه 38 سالگی از تیلو تیلو می خواهم که از پا ننشیند

بیشتر بیاموزد... کتابهای بیشتری بخواند... از رنگها نترسد... از خندیدن بیم نداشته باشد ...زیاد پول دوست نشود... زیاد به پس انداز فکر نکند... از نداشتن پول کمتر بترسد

و خوشحالم که از قضاوتها نمیهراسم... حرفهای دیگران را تا جایی میشونم که به دردم بخورد و بقیه را فقط گوش میدهم... و نمیشنوم و نمبیبنم

مهربانی ها را میبینم و نامهربانی ها را کنار میگذارم

به تیلوی 38 ساله قول میدهم بیشتر قدم بزنم... بیشتر با خودم مهربان باشم و بیشتر دوست بدارم

من با دوست داشتن زنده میشوم ... پرباز میکنم و پرواز میکنم

من یاد گرفته ام که دوست بدارم و اجازه بدهم دیگران مرا دوست بدارند

و سعی میکنم تیلوی 38 ساله هر روز خوشحالتر و سرحال تر زندگی کند.. هرچند زندگی هنوز بالا و پایین های بسیار دارد



پ ن 1: آقای دکتر اصلا آدم مناسبت ها نیست... نه برای خودش نه برای دیگران

دیدم بهتره به جای اینکه تمام امروز را خراب کنم و حرص بخورم و تبریک همه ی عالم و آدم به دلم نچسبه... خودم بهش بگم

این شد که آخر شب بهشون اطلاع دادم که امروز تولدم هست و ایشونم تبریک گفتن... و اینگونه لااقل دیگه حرص نمیخورم

نظرات 40 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 10:38

تولدت مبارک تیلوی رنگی رنگی
تیلو جان باید اعتراف کنم به زندگی رنگی رنگیت غبطه میخورم ...

عاطفه جانکم ممنون بابت تبریکت
زندگی رنگی رنگی ساختنیه دختر گل... بعدم هیچوقت ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودت مقایسه نکن... الهی هیچوقت غصه هایی که من تجربه میکنم را کسی تجربه نکنه

زهره چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 10:39 http://hamdely.blog.ir

تولدت مبارک عزیزم
چه خوب که این قدر شادی و از زندگی استفاده می کنی
هر روزت شادتر از دیروز

ممنون زهره جانکم
دارم تلاش میکنم... به شدت... روزهای سختی را میگذرونم و تلاش میکنم برای خوب بودن

هدی چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 10:42

سلام خوبی تیلوی عزیزم
تولدت هزاران بار مبارک بهبه انشالله در کنار خانواده گلت همیشه شاد و تندرست باشی و الهی به ارزویی که در دلت هست برسی عزیز دلم
می بوسمت از راه دور و برایتان بغل بغل انرژِ مثبت میفرستم
پست خیلی خوبی نوشتی خیلی قشنگ واقعن دوبار خوندمش خیلی به دلم نشست اون قسمت خاله شدن عالی توصیف کردی

سلام به روی ماهت
ممنونم دختر خوب
من همیشه ازت انرژی میگیرم

لاندا چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 10:44

ای جان. خیلی زیبا نوشته بودی. تولدت مبارک باشه دختر مهربون پاییزی. خودت که خیلی چیزای زیبایی واسه خودت خواسته بودی. امیدوارم به همشون برسی. به اضافه چیزایی که دیگه بهشون امیدی نداری.
در مورد پی نوشت هم باید بگم بهترین کارو کردی


ممنونم عزیزدلم
اره والا تا شب الکی حرص میخوردم ... اونم بی فایده

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 11:00

تولدت مبارک تیلو خوشگله
انشالله به هممممممه ارزوهات برسی و همیشه خوشبخت و شاد و سلامت کنار عزیزانت باشی

عزیزدلمی
به همچنین شما و فرزندانتون

سولی چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 11:24

تولد مبارک نازنینم ...

همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه ...


ممنون عزیزدلم

انه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 11:57 http://manopezeshki69.blog.sky

عزیز دلم تولدت هزاران بار تبریک...

ممنونم عزیزدلم

الی چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 12:02 http://elhamsculptor.blogsky.com/

ای جوووون دلم
تولدت مبارک دختر زیبای پاییز
امیدوارم ازین به بعد شادی هاااای عمیق عمیق عمیق داشته باشی وبه همه آرزوهای قشنگت برسی

متشکرم
چه دعای قشنگی
ممنون

هفت دقیقه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 12:06 http://7min.blogsky.com

سلام تیلوی قشنگم مبارک باشه روز میلادت عزیزدلم :* دوست قشنگ و مهربون و رنگی رنگی ای مثه تو باید همیشه شاد و سلامت باشه تا ما اطرافیان یه منبع انرژی داشته باشیم
ناموسن درک نمیکنم چرا به مناسبتا گیر نمیدن ؟ تولد خودشونم یادت بره براشون زیاد مهم نیس
مغز بادوم چطوره ؟

سلام خوشگلکم
میدونی همیشه میخونمت
حتی یک پستت نیست که نخونم
ولی گاهی نمیدونم چی باید بگم یا حس میکنم سکوت کنم و فقط بهت گوش بدم
به من لطف داری عزیزدلم
نه اصلا یادت بره براشون مهم نیست...
مغزبادوم از وقتی میره کلاس اول خیلی درس و مدرسه را جدی گرفته و کمتر میبینمش

لیلی چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 12:13

تولدت مبارک گندم جان انشاله همیشه شاد و سالم باشی
ی پاواسه خودت روانشناسی بابا اونم در حد فوق دکترا


متشکرم
چقدر ازم تعریف کردین... قلبم تند تند زد ... مرسی

رابعه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 12:45

مبارکه تیلو جان.همیشه پر از انرژی مثبت

ممنون دوست خوبم... خوب هستی؟ خیلی کم پیدا شدی

لیلا چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 12:46

تولدت مبارک بانوی آبانی

برای تو بانوی مهربان آبانی همه آنچه را از خدا می خواهی آرزو میکنم . عشقی سرشار ، آرامشی توام و سلامتی برقرار

ممنون لیلای جان

رسیدن چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 13:11

تولدت مبارک دختر 38 ساله . تیله رنگی . الهی همیشه زندگیت به روونی حرکت تیله و به سبزی برگ درختان باشه .
امیدوارم هر چقدر که عمر میکنی با عزت باشه و دل خوش .

متشکرم
چه تبریک خاص و دلچسبی
ازت ممنونم

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 14:09

تیلو باور کن من فکر میکردم نهایت 24 _5 ساله باشی.اونم به خاطر کارایی مثل اداره کردن دفتر که نمیدونم چیه و احتمال میدادم یه شرکتی چیزی باشه و رانندگی و این چیزا وگرنه که میگفتم 18_19 سالشه.چقدر خوب و در عین حال عجیبه که اینقدر از نوشته هات امید و جوونی و تازگی میاد بیرون.همیشه وقتی اون جمله های اول پستات که با یه ترکیب خوشایند از کلمات روزای هفته یا موقعیتهای مختلف رو تبریک میگی و مثلن میگی صبح قشنگتون بخیر و افتاب عصر پاییزیون تابان و ... میخوندم میگفتم هه هه هه ببین این دختره داره تو ساحل زندگی شنا کردن بقیه رو میبینه دلش خوشه بزار چند سال دیگه خودش وارد گود میشه میبینه زندگی چقدر سخته!!
واقعن بهت تبریک میگم به خاطر دیدت به زندگی و حسودی میکنم به خاطر تواناییت تو دیدن خوبیا به جای بدیا و ارزو میکنم همیطوری بمونی.

چقدر کیف کردم آقا محسن از اینکه اینهمه جوان تر از سنم به نظر میرسم...ممنون
من برای بدست آوردن این دیدگاه تلاش کردم... زندگی به من خیلی سخت گرفته و ناملایمات زیادی را پشت سر گذاشتم... اما به مرور یاد گرفتم که زندگی کردن مهارت هست
میشه لطفا من همون 24 سالم باشه؟

اعظم 46 چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 14:30

سلام تبریک می گم تولدت مبارک

سلام عزیزم
ممنونم

پریسا چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 14:47

تولدت مبارک
زندگیت سراسر نور و رنگ و روشنایی

ممنون دوست خوبم
الهی زندگی شما هم لبریز از نور و شادی و شوق باشه

مخمور چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 14:50

سلام
تولدت مبارک تیلو
لحظه لحظه هایت سبز از یاد حضرت دوست
لطف حضرتش هر لحظه فزون باد در حق خودت خانواده ات عزیزانت

سلام عزیزدل
متشکرم
الهی هرچیز خوبی که میگی اول انرژی و بازتابش را در زندگی خودت ببینی

نسترن چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 15:35

تولدت مبارک تیلوی مثبت و رنگی و مهربون و محکم

ممنون نسترن جانم
لطف داری بهم

جین چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 16:59

میشه اجازه بدی تو را دوست بدارم؟
چقدر در پی نوشت اول به آقای دکتر شباهت دارم ای کاش به منم یادآوری کرده بودی تا الان حرص نخورم اعتراف میکنم این روزا همش به تولد فندقت فکر کردم و هی عکسشو نگاه کردم و هی گفتم ای کاش ایمو کنیم اون فندق را ببینم و هی پشت سرت نق زدم چرا عکس بیشتری نمی فرسته و اصلا یاد تولد خودت نبودم هپی برثدی

مگه دوستم نداشتی تا حالا؟
ایشون بی شباهت هستند... حالا یادآوری هم بکنی همچین زیاد فرقی تو ماجرا نمیکنه
از سال بعد بهت یادآوری میکنم
ولی من روز تولدت دقیق یادمه ها... میدونم تو هم یک پاییزی خوشرنگ و آبی
فعلا که پیشم نیست بتونم ایمو بهت بدم
اما اولین فرصت این کارو میکنم

اذر چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 16:59

تولدت مبارک تیلوی ابانی ....
دخترای ابان. عجیب خاص و دوست داشتنین ..


چقدر ازم تعریف کردی دختر جان... کلی هورا شدم
تو خودت خاص ترین دختر دنیایی

بهامین چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 17:00

تولدت مبارک تیلو جانم
الهی حال دلت همیشه خوش باشه و همیشه لبخند به لب هات.

تبریک میگم مجدد خاله شدن را تجربه کردی.
الهی ۳۸ سالگی بشه یکی از بهترین سال های زندگیت

کم پیدا شدی دخترک قشنگ
ممنونم
ممنون بابت تبریکت
الهی آمین

یلدا نگار چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 17:50 http://yaldanegar.persianblog.ir/

تولدت مبارک عزیزم.ایشالا همیشه دلت پر ارامش باشه و سلامت باشی:


متشکرم

ریحانه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 17:58

Happy birthday to you my dear tillo :***

In all my birthdays (or any big moments in my life) I send a message to my dearest people, that wish me the best because today is my birthday or ...

Because I will be sad if I do not receive any messages from my dearest :)))))))))
So I prevent happening it :))))

همیشه پیشگیری بهتر از درمان هست... اما من به خاطر دریافت پیام به عزیزانم پیام نمیدم... اما پیام در مناسبت های خاص همه را خوشحال خواهد کرد

ممنونم دوست جونم

مونا چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 18:26 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک عزیزم
ایشالا به همه ی آرزوهای خوبت برسی
واقعا 38؟
اصلا بهت نمیاد
من نهایت فکر میکردم 26 - 27 ساله باشی
ایشالا همیشه سلامت باشی و زندگی بر وفق مردات بگذره

سلام عزیزدلم
ممنون
اره واقعا واقعا
چرا همه اینطوری فکر کردن؟ الان باید خوشحال باشم یا ناراحت؟

mahee چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 18:37

تولدت مبارک دخترِ رنگی و مهربون و پرانرژی
شادی های بیشمار نصیبت بشه


به همچنین ماهی جان ... منم برات بی نهایت شادی و سرزندگی آرزومندم

مینو چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 19:20 http://Minoog1382.blogfa.com

تولدت مبارک تیلوی دوستدارنورووروشنی ونوبه نوشدن


ممنونم مینوی عزیز

واگویه یه وبلاگ داره در blogsky چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 23:25

تولدت مبااارک
ممکنه به یکی از این موارد زیر ترجیح داده تبریک نگه
۱۰نمیدونست واکنشت در برابر تبریک ش چیه(آیا خوشحال میشی یا نه..بعضی از خانم ها از تبریک تولد خوششون نمیاد..چون یادآوری سنشون هست)
۲. یا بخاطر مشغله کاری زیاد از یاد برده باشه
۳. این حرص ها و نچسبیدن تبریک بقیه یعنی خانم تیلو تیلو گرفتار آقای دکتر شدی اونم حسابی..بهش خبر بده که یار کی میرسد از راه

ممنونم دوست خوبم
کاملا مشخصه که تازه به جمع دوستای من اضافه شدین
ایشون واکنش های منو از حفظ هستند... ده سال مدت کمی نیست برای آشنایی
اوه خیلی وقته گرفتارشونم ... خبر نداری عزیزدلم

روشن چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 23:36 http://roshann.blogsky.com

عزیزجانم ...
من همیشه دیر میرسما:(
تولدت مبارک مهربون ترین تیلوی دنیااااااا
تیلوی نازنینم با این که میدونم آرامش و رنگی رنگی کردن دنیا ت چقدر لذت بخشه
اما این هم مشخصه که چقدر توان گذاشتی تلاش کردی و هزینه دادی تا دنیا ت رو رنگی تر کنی ...
خوشحالم که تو ۲۳مین روز آبان مهربون ترین تیلوی دنیا به من جمعمون اضافه شده ...
کلی دوست دارم:)

جان دلم
به موقع رسیدی
خیلی هم کیف کردم از تبریکت
ممنونم
منم خیلی دوستت دارم

تولد پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 00:00

تیلوی مهربون تولدت مبارک . سالهاست میخوانمت . ولی خاموش ... بی نهایت خوشبخت باشی ...
یه جای از پستی گذاشتی دلم گرفت بغض کردم .اشک م اومد .امشب برایت به نهایت دعا کردم ...

نمیخواستم باعث ناراحتیت بشم دوست خوبم
ولی چقدر از اینکه میدونم دعام کردی حس خوبی دارم
متشکرم

رهآ پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 00:39 http://rahayei.blogsky.com

قبلن هم بهت گفتم من اوایل اصلن فکر نمیکردم سنت 37 38 باشه. نهایت ی دختر 25 ساله فکر میکردم باشی.
تو روحیه خیلی قوی و شاد و رنگی رنگی داری.
تو دقیقن کسی هستی که بعد از سختی ها ایستادی و قوی تر و باانگیزه تر شدی.
همیشه همینجور قوی و محکن و زنگی رنگی بمون دختر پاییز.
تولدت مبارک.
فردا و فرداهات پر از لحظه های خوب و قشنگ


من یه جایی از زندگی بهت مدیون شدم... اونقدر که محبتت تونست حال خواهرم را خوب کنه
الانم که با کلماتت جادو میکنی
چطوری جبران کنم دوست عزیزم؟

نل پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 00:43

تیلوی نازنینم تولدت مبارک.دوست داشتم میشد بغلت کنم و ببوسمت و به اندازه تمام ستاره های اسمون برای تو ارزوی خوشحالی و خوشبختی کنم..
تیلوی عزیزم در استانه تولدت برای من هم خیلی خیلی دعا کن...برای یکی از عزیزترینهام...
تیلوی نازنینم قد تمام کهکشانها برای تو ارزوی عاشقانه های بادوام و عمیق میکنم

وای عزیزدلمی
منم دوست دارم بغلت کنم و ببوسمت و بگم یکی از بهترین دوستای منی
ممنون از اینهمه انرژی

P پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 00:50

تولدت مبارک. ایشالا 138سالگیتو جشن بگیری
همچین میگی چینو چروک انگار چند سالته!!!!! برو بابا 38سال تو این دوره زمونه شد سن عاخه؟؟
خیلی مخلصیم. بهترین ها رو برات آرزو میکنم ک شایسته ترینی

وای انشاله... ولی فکر کنم اونوقت دیگه خیلی داغون باشم...
چروک های ریز دیگه یواش یواش پیدا شدن... حالا بگذریم که ما بهشون توجه نمیکنیم... و البته سلولیت های لعنتی که ازشون متنفرم ...
راست میگی... اینم شد سن
میریم برای 138 سالگی
خیلی عزیزی

صحرا پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 03:46

تولدت مبارک گندم عزیزم. به قول دوستم سن‌ یه عدده. مهم اینه دلت شاد و جوون باشه.

ممنون دوست عزیزتر از جان
ممنون

فاطمه _اِصف پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 09:28

زمینی شدنت مبارک خاله ی فندق
ان شاءاللّه یکی از قشنگترین و پر آرامش ترین سالهای عمرت رو در پیش داشته باشی
عزیزم در یکی از ملاقات هاتون با جناب دکتر اگر به گوشیشون دسترسی دارید تاریخ تولدتون رو در قسمت یا دآوریهای گوشبشون ثبت کنید،در صورتی که شانس باهاتون یار باشه و ایشون گوشیشون رو عوض نکنن میتونید امیدوار باشین که سال دیگه صبح اول وقت پیام تبریک دریافت میکنین،هوراااا
(از تجربیات زنی که همسرش در قید و بند مناسبتها نیست)

وای مننونم دوست خوبم
انشاله ... برای شما هم به همچنین باشه
یادآوری و این حرفا فایده نداره... خودم باید یادشون بیارم... یکی دوروز زودتر تا به دلم بچسبه

Reyhane R پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 11:19

تولدت مبارک تیلوی مهربان.
البته با تاخیر
شاد باشی

ممنون عزیزدلم
متشکرم

واگویه یه وبلاگ داره در blogsky پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 15:27

سلااااام
خدا عزیزترتون کنه
میخونمتون

سلام به روی ماهت
ممنونم که میخونی

تراویس بیکل جمعه 25 آبان 1397 ساعت 19:56 http://travisbickle1.blogsky.com

سلام
دیدم اینجا پره دختره گفتم منم بیام هم یه دیدی بزنم و هم یه تبریکی بگم
تولدت مبارک تیلوتیلو،امیدوارم زندگیت پر از سکس و شهوت و اروتیک باشه و همیشه قلبی عاشق داشته باشی.


سلام تراویس جان
تا حالا نیومده بودی سر بزنی... چی شد؟ به هوای دخترا اومدی؟
تبریکت هم خاص خودت بودم ... متشکرم ....

رهآ جمعه 25 آبان 1397 ساعت 23:48 http://rahayei.blogsky.com

خداروشکر و خوشحالم که حال خواهرت بهتره و مطمئنم بهترتر هم خواهد شد. من کاری نکردم ... فقط هیچ اتفاقی بی حکمت نیس به نظرم :)

اتفاقا کار بزرگی کردی
راست میگی حکمت خدا خیلی جالبه و ما ازش بیخبریم

گوجه گیلاسی شنبه 26 آبان 1397 ساعت 08:40

سلام
با خوندن این پستت با تمام وجودم ذوق کردم .
بابا تو دیگه کی هستی
تولدت مبارک عزیزم

سلام
گوجه گیلاسی؟ اسم آشنا؟
یه گیلاسی داشتیم که خیلی دلتنگشم ... کاش همون باشی
ممنونم از تبریکت

نازلی دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 10:56

اگر می توانستم هرچیزی که بخواهم به تو هدیه بدهم
قدرت دیدن خودت از چشم های دیگران را به تو هدیه می کردم تا بدانی تا چه حد دوست داشتنی ، خوش قلب و مهربانی تیلوجانم
تولدت مبارک دوست قشنگ من!
امیدوارم تولد امسال شروع روزهای بینظیر و مملو از اتفاقا زیبا باشد تا پازل زندگی ات به زیباترین نحو ممکن با دستان خدا چیده شود

چه هدیه ی خاصی... چقدر دلم میخواد خودم را یکبار هم که شده از چشم دیگران ببینم ... اونطوری احتمالا خیلی چیزها تغییر خواهد کرد...

ممنونم ... نازلی بی نهایت ازت انرژی میگیرم دختر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد