روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وسط یک هفته ی پاییزی

سلام

رسیدیم به سه شنبه

یکی دیگه از روزهای قشنگ پاییزی

صبحتون را با طعم انار شروع کنید...

مامان دوتا انار برام دانه کردن و ریختن تو ظرف...

یکی شیرین هست و یکی ترش و شیرین...

دانه های دوتا انار خوشمزه با هم قاطی شدن و یک ترکیب بی نظیر بوجود آوردن




پ ن 1: هسته های خرمایی که کاشتم دارن قد میکشن و از خاک سر در آوردن

یک سری دیگه هم ریختم داخل دستمال که داره ریشه میزنن

دیشب تو اینستاگرام طریقه کاشتن دانه های انار را میدیدم

هوس کردم این را هم امتحان کنم



پ ن 2: لباس و یه سری لوازم دم دستی برداشتم تا امروز بعد از ساعت کاری برم خونه خواهر

یک کمی کمکش کنم و کارهاش را مرتب کنم و کمی از فندق نگهداری کنم تا خواهر استراحت کنه



پ ن 3: صبح رفتم بانک

نوبت گرفتم

یکی از اقوام معاون این شعبه هست... رفتم سلام احوال کردم...

هرچی گفتم نوبت گرفتم و منتظر میمانم... بدون نوبت کارم را راه انداخت...

بانک شلوغ نبود... اما...


پ ن 4:  دیگه بلاگ اسکای را دوست ندارم

ولی همیشه به وبلاگ نویسی علاقمند تر از تمام قسمت های دیگه دنیای مجازی بودم...

نظرات 9 + ارسال نظر
فندوقی سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 12:43 http://0riginal.blogfa.com/

به به انار.من عاشق انارم. هم مزه خوبی داره هم شکل قشنگی.
وای امروز نی نی بازی داری. بوش کن حسابی و از صورتش و دستا و پاهای کوچولوش عکس بگیر. مطمعنم وقتی پیشش نیستی خیلی دلت تنگ میشه براش.


فقط یه خاله مهربون میتونه این احساسات را درک کنه

رسیدن سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 13:38

چرا بلاگ اسکای رو دوس نداری ؟

از بس بازی در میاره
نظر مینویسم... نمیرسه به دست مخاطبش
آمار نشون نمیده
کلی چیز مینویسم ... میپره
کلی جواب نظرات مینویسم ... میام میبینم نیست
خلاصه که شورش را در آورده

امیر سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 14:55

با سلام
قبلا در دوره راهنمایی یک طرحی اجرا میشد به نام طرح کاد ( کار و دانش) در این طرح دانش اموزان بسته به علاقه شان هفته ای یک روز را در یک رشته دلخواه خودشان کار می کردند و در واقع حرفه اموزی می کردند که بعد از اتمام درس حداقل در یک‌رشته کاری بتونند کاری انجام بدند. الان تو هم می تونی طرح کاد را در رشته نگهداری و پرستاری از مادر و کودک در خانه خواهر انجام بدی که انشالله فردا روز توان و سر رشته بچه داری را بلد باشی.
کاشتن انار و خرما نیاز به هیچگونه عملیات خاصی ندارد. دانه را در خاک بکار و ابش بده خود بخود سبز خواهد شد و رشد می کند و بزرگ می شود.
کدام دانه به زمین فرو رفت که نرست /چرا به دانه تمار(خرما) این گمان باشد.
باور کن هر چه تربیت ساده تر باشد مقاومت در مقابل بلایا و اسیب ها بیشتر می شود.
کودکانی که با وسواس مادران پرورش می یابند با کوچکترین کم و زیادی مریض میشند اما کودکانی که گل بازی می کنند و نسبت به آنان بی توجه هستند در مقابل سرما و گرما که هیچ در مقابل طاعون و وبا هم مقاوم هستند . در مورد گل و گیاه نیز همین مورد صادق است

سلام به شما دوست خوبم
در همه چیز خوبه که اندازه نگه داریم... نه زیادی شور ... نه بی نمک
برای بچه هم همینطور

نسترن سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 18:03

حتما هسته خرما و انار رو سبز میکنم ببینم جوونه هاشون چه شکلی میشه. هسته خرماهایی که بسته ای میخریم میشه دیگه نه؟ هنوز نکاشته جوونه هاشون رو دارم تصور میکنم ذوق میکنم.البته قطعا تصویر ذهنیم ازشون غلطه

+ نگاه قشنگ خودته که مهربون میبینه
+میشه اسم واقعی فندق رو بدونم؟ اسم بچه های امروزی خیلی جالبند.

خرماهایی که میخوری را هسته هاش را در آب بخیسان... به مدت 10 روز
هر روز ، روزی یکی دوبار آب هسته ها را عوض کن و آب تازه بریز
بعد از 10 روز بزار داخل دستمال و دستمال را بزار داخل پلاستیک زیپ دار
بعد از حدود 10 روز ریشه میزنه.... بعد باید بکاری و منتظر جوانه بشی

برای انار هنوز نکاشتم...
خیلی حس رویشش به آدم انگیزه و انرژی میده

اسم امروزی و عجیب غریب نداره... یه اسم معمولی اما زیبا داره

روشن سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 23:11 http://roshann.blogsky.com

چقدر بامزه :))
کاشت خرما و انار ...حتما خیلی هیجان انگیزه..

به من که کلی حس خوب داده

نل سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 23:49

تبریک میگم عزیزم.قدمش مبارک
روزگارت عسل عزیزم

فدای مهربونیات

P چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 01:04

سلااااام
اخه انار سر صب بخورم معدم درد میگیره. شما بخور نوش جونت انرژی مثبت دوست داشتنی

سلام
به به
چند وقتی تشریف نداشتین
سر صبح کجا بود
ساعت ده دیگه سرصبح نیست که
صبحونه را 7 خوردیم و هضم شده

جین چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 08:16

و به وبلاگت علاقه مند تر از منی

هرگز
اصلا مقایسه اش غلطه

نسترن چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 15:45

چقدر خوب که توضیح دادی چجوری سبز کنم...
فقط 3تا سوال دارم.
آبی که توش هسته ها رو میذارم سرد و گرمیش اهمیت داره؟
سوال دومم اینه که پارچه باید مرطوب باشه و طی ده روز مرطوب بمونه؟
برای انار همین جوری بریزمش تو خاک یا مراحل خرما رو طی کنم؟
الان دلم میخواد هرچی دستم میاد سبز کنم آدم گرفته تا گربه های تو خیابون
جوونه که زد عکسش رو برات میفرستم

خداحفظش کنه فندق کوچولو رو

نوشته بود : بهتر است از آب سرد استفاده کنیم
داخل دستمال کاغذی های بزرگ (حوله ای ریختم) یک بار که مربوط میکنی ، چون میزاری داخل پلاستیک زیپ دار رطوبت از دست نمیده... من که بعد از بار اول دیگه بهش اب اضافه نکردم و خودش همیشه بخار گرفته و مرطوب بود

برای انار نوشته بود: اول دانه های انار را با دست کمی له میکنیم.... که کمی گوشت انار له بشه ، بعد داخل خاک میگذاریم ... بدون نیاز به خیس کردن
منم مدتی هست همینطوریم ... همه چی را سبز میکنم... هسته خرمالو هم گذاشتم
وای خیلی خوشحال میشم عکسش را ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد