روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

رابطه

این جواب برای دوست محترمی هست که چند وقتی هست که کل دین و ایمان و دنیا و آخرتشون را گذاشتن که منو به راه راست (راهی که ایشون حس میکنن راست هست) هدایت کنند...

دوستای خوبم چون خیلی بداخلاقانه این جواب را نوشتم به نظرم شماها با روحیه حساس اصلا نخونید.... 

 کامنتر عزیز

اینقدر ریز به ریز میخونی و نشونه جمع میکنی خسته نشدی؟

من به طور واضح بهت میگم ... من و آقای دکتر رابطه ج ن س ی نداریم...

نگران نباش

اینقدرم تلاش نکن ما را به بهشت برسونی... من راه بهشت و جهنم را بلدم

من اشتباه کردم و در یک پستی نوشتم روی شانه آقای دکتر گریه کردم... فکر نکنم با یه گریه کردن روی شانه های مردی که ده ساله عاشقانه منو دوست داره اسلام به خطر بیفته .....

بعد من نوشتم ما قصد داشتیم ساعات بیشتری با هم باشیم... کجا نوشتم رابطه ی ج ن س ی ....

عزیزم ما حتی یکی دوبار که شب را هم فرصت با هم بودن داشتیم ... شب را تا صبح زیر آسمون پر ستاره ... گذروندیم و حتی توی یه چهاردیواری نبودیم

شما اینقدر خودت را اذیت نکن

من فکر میکنم من تو این سن و سال و آقای دکتر تو اون سن و سال دیگه میتونیم خودمون تشخیص بدیم که چه رابطه ای داشته باشیم

لازم نیست شما هی بیای به من یادآوری کنی

اگه آقای دکتر قصد سواستفاده داشته باشن من خیلی هم گزینه مناسبی نیستم ها... با این فاصله ی دور ... با این همه زحمت راه و با اینهمه محدودیت و...

عزیزدلم

اگه بازم سوالی برات مونده ، راحت بپرس

دیگه خصوصی ننویس... من دیگه کسی خصوصی بنویسه حتما عمومی خواهم کرد...

اینجا آزاد هست... راحت سوال کنید...

من هم با صدای بلند اعلام کردم...

شاید در یه موقعیت مناسب دست آقای دکتر را گرفته باشم...

شاید یه جایی یواشکی از سر ذوق دست و بال و لپ ایشون را بوسیده باشم...

اما باهاش رابطه ج ن س ی ندارم...

خیالت راحت


پ ن 1: من و آقای دکتر به هم محرم هستیم

با چهارچوبها و قوانین خودمون (این را بپرسی جواب نمیدم عزیزم.... )



نظرات 27 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 18:04

با سلام
در طول شبانه روز و بالطبع ماه و سال سرو کارمان با ادمایی می افتد که افکار و عقاید متفاوت نسبت به ما دارند گاهی این تفاوت ها کم است و گاهی بسیار زیاد و شاید هم متضاد.و جالب اینکه هیچکس هم نمی گوید من اشتباع فک می کنم و عقیده من اشتباه است. اما د برخورد با این افراد لازم است که اولا خونسردی خود را حفط کنیم تا ابتدا خود و سپس طرف مقابل صدمه و آسیب نبیند دوم اینکه نمی توانیم افکار دیگران را تغییر دهیم پس باید در این مورد سخت نگیریم و با احتطاط از کنار ان رد شویم سوم اینکه انچه را که هود میدانیم درست است انجام دهیم خواه اطرافیان خوششان بیاید یا خوششان نیاید. واخر اینکه از خداونو بخواهیم همه ما را ابتدا سعه صدر عنایت فرمایید و سپس ما را در مسیر صحیح قرار دهد نه اینکه فرار دهد.
این دوست ما هم شاید بقول خودش امر به معروف و نهی از منکر می خواسته انجام داده باشد ولی این طرز برخورد عاقلانه و ناصحانه نیست
انشالله که همگی ما مورد لطف خداوند قرار گیرین

سلام دوست جان
طرز برخورد من با ایشون درست نبوده که دارند امر به معروف میفرمایند؟
قبل از امر به معروف بهتر نبود یه سوالی میفرمودند؟
بعدش بهتر نبود که لطف میکردند یه راه پاسخگویی هم میزاشتن؟
یه طرفه قضاوت کنیم درسته؟
جمع بندی کنی من اینقدر از خدا و پیغمبر و دین و حجاب و ... دم میزنم بعد یعنی یه تیکه از دین را کلا نادیده میگیرم ؟ یا مثلا به صلاح خودم همه چیز را عوض میکنم و راحت میگیرم؟
عصبانی نیستما
دوست دارم بدونم

beny20 چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 19:01 http://beny20.blogsky.com

تیلو الان این پست بد اخلاقانه بود
خیلی اتفاقا مهربون بودی اما خوب جوابش رو ندادی ...

حالا شما با آقایی رابطه هم داشته باشی ، سکسی هم باشه ،
به بقیه چه مربوطه ؟ زندگی شخصی تو چه ربطی به ما داره ؟

همون بیشعوری که بهت کامنت داده و گیر میده ،
خوده بیشعورش رو برو الان پیدا کن ،
می بینی دنبال سکس و حال کردن ،
و هزارتا کثافت بازی داره ..
بعد اومده اینجا فاز غیرت گرفته ...

هرکی خودش بهتر میدونه داره چیکار می کنی ،
شما اگه خیلی دلسوزی یک بار ، یه بار فقط باید دوستانه بگی ،
مثلا تیلو بابت این موضوع حواست باشه ، مواظب خودت باش ...

بعدش رابطه تیلو با اون آقا ،
چیزی نیست که حرف یه روز یا دو روز باشه ،
رفاقت قوی و باهم بودن بسیار طولانی و خوبی دارن ،
هرکاریم دلشون بخواد نسبت به نیازهاشون می کنن ،
به شمام این موضوع حتی یک درصد مربوط نمیشه √


کیف کردم از جوابت
از اول هم زبون جواب دادنم کوتاه بوده
ممنون

رابعه چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 19:28

تیلو جان ولشون کن بهشت باشه مال همین آدما من که یه وقتایی میگم با این طرز تفکر مادر ترزا ماری کوری حتما چون مسلمون نبودن و یا حجاب نداشتن از نظر اینا جهنمین و یا آقای گراهام بل ادیسون اینا کسانی هستن که دارن ما رو به قهقرا می برن البته از نظر من.


والا چی بگم

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 19:49

هشتک کاش تو زندگی همدیگه دخالت نکنیم..کاش همدیگه رو قضاوت نکنیم


هشتک متشکرم دوستم
والا من که خودم هزاران بار اینجا اعلام کردم بیاین همدیگه را قضاوت نکینم

مونا چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 19:54

سلام عزیزم
نمیدونم چی میشه گفت به کسیکه سعی میکنه تو خصوصی ترین مسائل آدما هم نظر بده!!!(فضولی کنه)
ولی به تو میگم خودت رو ناراحت نکن
بعضی ها از رابطه مفهمومی جز رابطه ی جنسی رو درک نکردن و فکر میکنن همه مث خودشونن
مدل دوست داشتن شما و عشق و علاقه یی که بهم دارید رو خیلی ها نه دارن و نه درکی ازش دارن
پس بهتره بهشون حتی توضیح هم ندی چون اونا کلا درکی از چیزی که شما میگی ندارن
شب خوبی داشته باشی عزیزم
عشق و علاقه و آرامشتون درکنار هم همیشگی انشالله

سلام به روی ماهت
البته که اگه فضولی نبود هی هم خصوصی و خصوصی نمینوشت و راه ارتباطی میزاشت
این که بی وقفه و یک طرفه حرف بزنه یعنی واقعا داره فضولی میکنه
اگه خیلی راحت پرسیده بود خیلی راحت بهش جواب میدادم ... و اینقدر هم طول و تفسیر نداشت

لیلی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 20:09

جل الخالق
گندم حالا با این شاخ ها چه کنم؟
عشقتون مستدام

تو هم شاخ درآوردی؟
ممنونم عزیزم

یکی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 20:36

خاموش می خونمتون ولی اونجا که گفتین اگه روحیه حساس دارین نخونین با خودم گفتم یا خدا الان فحش و لیچار که پشت سر هم قطار شده، ولی خوندم لبخند زدم خیلی کیف کردم فهمیدم خانمی و حس مثبتی که از وبلاگت میگیرم الکی نیست ، خیلی وبلاگارو می خونم و متاسفانه نویسنده هاشون خیلی دم از اخلاق و غیره می زنن ولی دیدم که به برخی کامنتراشون بی احترامی می کنن تازه در حد سوالی که از شما شده نبوده و همون بلاگر و دیدم که تو بلاگ دیگه سوالاتی که بهش ربطی نداره پرسیده!!! البته برخی وقتا حق دارن متاسفانه برخی کامنترا هم سوالات و مطالبی و میگن که بهشون مربوط نیست به هر روی من ازتون تشکر می کنم با اینکه سوال خیلی بدی پرسیدن ولی اینگونه مودبانه جواب دادید

ممنونم که میخونی... واقعا بعضی چیزها به بعضی آدمها مربوط نیست

الی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 20:59 http://elhamsculptor.blogsky.com

آخ که چقدر من ازین سوالات متنفرم
یعنی متنفرم کسی همچین سوالاتی بپرسه و هی نصیحت کنه
تو دختر مهربون و پرحوصله ای هستی
من متاسفانه اگر باشم حوصله این مباحث رو ندارم راحت یک " به شما ربطی نداره" حواله میکنم و خلاص
کلن هم توضیح نمیدم

منم متنفرم
خب واقعا هم بهش ربط نداره

نل چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 21:02

بداخلاق بودی الان؟؟؟؟
برا همینهاقا دکتر دوستت داره


ممنون عزیزدلم

نل به کامنتر چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 21:03

تیلووو خیلی زشته بعد۱۰سال رابطه ج.ن.س.ی ندارین!
اصن مشکل دارین
ی دکتر برین

*
ازنلبه کامنتر این موضوع تیلو:
من دیگه بهش گفتم که مشکل دارن.تو نگو

نل کلی از دستت خندیدم
ممنونم
به نظرت بریم دکتر؟

نل چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 21:07

اقا من هی خندم میگیره این پست میبینم..غمگین بودم.یکم خندیدم..
ببخش تو ناراحتی من میخندم تیلو.


ولی خب واقعا الان به ما چه که شما تو عشقولانه اتون چیکارا میکنین؟
کم مونده درباره پوزیشنها هم نظر بدن...



آخ تیلو...عاشستم با این پست.عالی بود
من که هربار ازعشقولانه اتون مینویسی یک دنیای پر از رنگ و قلبی میاد توی ذهنم که خوشم میاد


اقای دکتر مال تویه.هربلایی دلت میخاد سرش بیار.هرکار دوست داری باهاش بکن.گاز از بازوفراموش نشه

اتفاقا الان که از نگاه تو دیدم منم خندیدم
ممنونم عزیزم
هیچ بلایی سرش نمیارم
فقط چشماش قلب قلبی میکنم و لبخندش را پررنگ

صحرا چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 21:31 http://sahra95.blogsky.con

چند و چون رابطه به خودتون ارتباط داره.من اگه بودم ایگنور میکردم. اصلا هم براش شفاف سازی نمیکردم. متاسفانه وبلاگ نویسی باعث میشه بعد یه مدت دایه های مهربونتر از مادر پیدا کنی. اعصابتو خراب نکن گندم جان

به نظرم شفاف بود... اصلا چیزی مبنی بر این قضیه توش نبود

امیر چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 21:34

با سلام
من خدمتتون عرض کردم که طرز برخوردش عاقلانه و ناصحانه نبود این جمله را اگر دقت کنی می بینی کلی حرف را بیان کرده یعنی نهواز راه دلسوزی بوده و نه از روی عقل و درایت پس اگه این دو را از کاری کسر کنیم چی باقی می ماند زه مشت حرف دری و وری که من اینو محترمانه بیان کردم

سلام دوست خوبم
ممنونم که اینهمه وقت میزاری... ممنونم از حرفات

دل آرام پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 09:01

همین یک طرفه و حق به جانب و... آدمو عصبی میکنه
هر کسی صلاح و مصلحت خودش رو میدونه تو سی و چند سالگی، هجده ساله نیستی که نصیحت لازم باشی تیلو جان
تازه هجده ساله هم اگه قرار باشه نصیحت بشه اطرافیان هستن. نیاز نیست تو وبلاگ نصیحت بشه.
الان مذهبی ترین روانشناس ها میگن اگه شریک عاطفی ندارین تو سی و چند سالگی حتما شریک عاطفی پیدا کنید. یا ازدواج یا دوستی با دوام


خدا را شکر که اینهمه دوست فهمیده دارم
اشتباه کردم این پست را نوشتم... باید بازم به روی خودم نمی آوردم
میدونی عزیزم یک دیوانه یک سنگ میندازه تو چاه ...
من نباید بقیه دوستان را درگیر میکردم

بهار شیراز پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 09:01

دارم میخندم به کامنت نل
واقعا شما مشکل دارین...ده سال با هم هستین بعد هیچی به هیچی ...ای خدااااااا
یه راهکاری هم دارم ولی خجالت میکشم بگمت

منم کلی به کامنتش خندیدم
چی بگم والا... هیچیمون به آدمیزاد نرفته
خواهش میکنم بفرمایید راهکارتون را


یه چیزی را میدونی من صدا و لهجه و انرژیت را از توی نوشته هات حس میکنم

روشن* پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 09:27

اول ازهمه سلام به تیلوی مهربانم،صبح قشنگت پر ازنور وسلامتی وآرامش،ان شاءالله درهمه حال و همه وقت،حال دلت خوب و روانت پراز آرامش وشادی باشه.این گل ها هم هدیه اول صبح پنج شنبه نازنین به یک عدد تیلوی مهربان وخوش احلاق،کاش حقیقی بودن وافتخارهمنشینی با اون گلدون ساکولنت روی میزت رو پیدا میکردن.


********************************************
حالا بریم سراغ کامنت بعدی که برای کامنتر مورد نظرهست


سلام به روی ماهت
همه ایامت پر از سلامت و آرامش

روشن* به کامنتر نگران پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 09:57

عزیز دل مادرت:
من یکی (بقیه رو نمیدونم) صادقانه میگم که اویل که باوب تیلو آشنا شده بودم وپستای عاشقانش رو میخوندم دلم قیلی ویلی میرفت که یعنی رابطشون چه جوریه ازبعد شرعی وغیرشرعی ومحرم ونامحرم منظورمه ولی بعد به خودم میگفتم " به توچه " هر جور که هست ،تو وبلاگت رو بخون ،وقتی بیشتر باتیلو آشنا شدم ومتوجه شدم اهل نماز خوندن و..... هست مطمئن تر شدم از اینکه کارم درست بوده که جلوی قسمت فضول ذهنم رو گرفتم وبه خودم اجازه ی دخالت ندادم، اسلام واقعی هم به ما دستور میده در هرامری نسبت به دیگران خوش بین باشیم وسوظن نداشته باشیم واگه روایات وداستان های مستندی که از ائمه هست رو هم بخونی نمونه های فراوون خواهی دید،چون دارم اطراف خودم میبینم به ضرث قاطع میگم که این نحوه ی امر به معروفی ونهی از منکری که در جامعه ی ما وجود داره در بیشترموارد درست نیست حالا در هر زمینه ای میخواد باشه که اگه درست بود وبه جا مطرح میشد این وضعیت الان رو نداشتیم.شما هم اگه طبق همون دستور اسلام عمل میکردی و اصل خوش بینی و سوءظن رو درنظرمیگرفتی به خودت میگفتی شاید به هم محرم شدن و شاید این طوری میتونستی جلوی قضاوت نابجا وکنجکاوی بیموردت رو بگیری.
فکرکنم ذهن شما درکنجکاوی هم بیش فعالی داره که تاروابط خصوصی و... این بندگان خدا هم پیش رفتی
لطفا لطفا لطفا این حدیث رو یک بار دیگه بخون وبا دقت وظرافت ابعادش رو برای خودت حلاجی کن:
"پیامبراکرم(ص) فرمودند: حکومت با کفرباقی میماند ولی باظلم نه
حالا یه نگاه به جامعه بنداز وببین کفه ی کفر توی جامعه ی ما سنگین تره یا کفه ی ظلم؟
کاش به جای اینکه به دیگران گیربدیم وازخودمون غافل بشیم اول ازخودمون وخانواده هامون شروع میکردیم تا وضعیت مون به این جاها نمیکشید هرچندهنوز هم دیرنشده والا این اختلاسگران و این دزدهای مال وناموس مردم رو از چین وارد نکردن توی همین جامعه بزرگ شدن وازهمین خونه ها بیرون اومدن پس حتما تربیت ولقمه ای که خوردن مشکل داشته که الان شدن شتر دزد،پس ما مواظب خودمون باشیم که فردا روزی خدای ناکرده شتر دزد نشیم یا شتردزد تحویل جامعه ندیم.


دلم برای جوابت ضعف رفت
چقدر روشن بینانه.... چقدر دقیق
از داشتن دوستایی مثل تو به خودم میبالم
چقدر نکته های خوب و دقیقی تو نوشته ت بود
نکته هایی که غیراز کامنترنگران... به درد تیلو هم میخورد

رضا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 09:58 http://bihamta96.blogsky.com

معرفی کتاب:

حسرت از ایمانِ دیر

۳۱۶- آدمی بالاخره به حقیقت دین خدا ایمان می آورد حتی در لحظه مرگ. ایمانِ دیر، ایمانی سراسر غرق در حسرت است. حسرت از اینکه چرا زودتر ایمان نیاورده و راحت نشده است.

۳۱۷- هر که ناراحت است بی ایمان است. مؤمن همواره قلباً راضی و شاکر است و کافر ناراضی و شاکی است.

۳۱۸- کسی که هیچ چیزی ندارد ازهیچ قدرتی هم نمی ترسد حتی از خدا. چنین کسی دوست خداست و آدم ازدوستش نمی ترسد. و چنین کسی همه را قلباً دوست می دارد و آدمی از کسانی که دوستشان دارد نمی ترسد.

از کتاب حق و باطل استاد علی اکبر خانجانی

t.me/eshghvaerfan2

فندوقی پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 10:14 http://0riginal.blogfa.com/

خوش به حالت که انقدر خوبی و انقدر دوستای خوب داری و خوش به حال من که پیدات کردم
من فقط میگم گاهی بعضی حرفای غیر منطقی و خودخواهانه رو دایورت کن یه جای دور. قرار نیست کسی مطابق میل بقیه زندگی کنه و پاسخگوی برداشت و ذهن مسموم کسی باشه.
برات دنیا دنیا آرامش و عشق و سلامتی میخوام
راستی بداخلاقیتو قربون

ای جون از همراهیت چقدر خوشبختم
کاش که بشه خیلی خیلی دوست و نزدیک بشیم
فدای مهربونیات

Nahid پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 12:12 http://rooznegareman.blogsky.com

قربون بداخلاقانه هات که اونام تیلویی گوگولیه
بنظر بیشترین ظلم را از فضولای بی حیا میکشیم. در درددلم بازشد که منم بیشترین زجر را از اونا کشیده و میکشم و تحقیق کردم که چرا بعضیها اینجوری و نتیجه تحقیق این بود...
این افراد توصیف عامیانه پیرزنی دانا، بیکارن و نون مفت میخورن و تاکید داشت که هردو شرط لازمه چون اگه کار داشتن وقت فضولی نداشتن و اگه نون مفت نداشتن هم نای فضولی نداشتن و هم وقتشو چون دنبال پیداکردن یه لقمه نون و اونا که فضول بی حیان نون مفت حروم خوردن و بیکارن.
اینم نتیجه تحقیق میدانی من.
بازم فدای عاشقانه های تیلویی و بداخلاقانه هات

ناهید جانکم سلام
خوبی عزیزدلم
الهی همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
همش را به خدا راست گفتی
من خودم فدات... زنده باشی عزیزدلم

خاله ریزه پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 12:59

روابط و زندگی خصوصی آدما ربطی به کسی نداره. تیلوی پاک و مهربون و دوست داشتنی همه ما دوست داریم و به اعتقادات و زندگی خصوصیت احترام میذاریم.

شما به من لطف دارین
ممنونم از اینهمه حس خوبت

خواننده خاموش پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 14:27

دوست عزیز این که شما چی کار میکنی و روابطت چطوریه رو ما نه باید و نه میتونیم راجع بهش نظر بدیم ولی این که روابط عاشقانه خارج از چارچوب جار زده بشه خیلی هم خالی از اشکال نیست. حداقلش اینه که شما در مورد عاشقانه هات مینویسی و احساساتت رو خالی میکنی و برای خودت توی یه همچین وبلاگی و نوش جونت هم باشه این حال و هوات ولی چه اصراری هست که چند و چون اون رابطه در خصوص این که ایا با اون اقا نسبتی داری یا خیر مطرح بشه؟!
توی جامعه ای که جوزدگی و تقلید و حسادت و الگوگیریهای چشم و گوش بسته بدون در نظر گرفتن شرایط شخص الگو، کاملا رایج و فراگیر شده، حرف زدن در مورد این مسائل یه کم خطرناکه به نظرم
موفق باشی

من دقیق متوجه منظور شما نشدم خواننده ی عزیزم
اینکه ما نمیتونیم با چند خط نوشته هم را قضاوت کنیم که حق با شماست و کاملا واضح هست
من در مورد عاشقانه هام چیزی خارج از عرف و شرع نوشتم؟
احساساتی که میگین خالی کردم چیزی خارج از اصول و چارچوبهای حاکم بر جامعه بوده؟
من اصراری به مطرح کردن رابطه و نسبتم ندارم ... تازه من خیلی کم از آقای دکتر مینویسم .... خلاصه که درست متوجه منظورتون نشدم

رسیدن پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 15:08

وای وای اینجا چه خبره من نبودم .
وای از این بهشت های اجباری متنفرم.
خدا هدایت شون کنه .
من مطمئنم تو اونقدر عاقلی که هیچ وقت چیزی از این رابطه نپرسیدم. اصلا خوش باش عزیزم اهمیت نده

راست میگی بهشت اجباری خیلی نفرت انگیزه
ممنونم

نسترن پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 17:54

تیلو قدر منو بدون با کلی شرم و حیا سوال میپرسم ازت

من قدر شما را میدونم نسترن خانم
شما یه دونه ای ...

روشن پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 22:56 http://roshann.blogsky.com

من ک ترجیح ام اینه قبل پرسیدن سوالی اولش بپرسم از خودم که
به تو ارتباطی داره؟؟؟
و اگه جوابش مثبت بود بپرسم
شاید اینطوری زندگی اطرافیانم راحت تر بشه :))

از بس که شما دختر خوب و فهمیده ای هستی
بزنم به تخته

SetareyeSoheil شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 01:44 http://san-arm.blogsky.com

من اصولا خاموشم تیلوجان
شاید یکی دوبار کامنت داده باشم

میخاستم بگم خشن کی بودی تووووو ؟
این الان عصبانیتت بود ؟ ای جان من ، خوش بحال دکتر که عصبانیتت اینه خانوم . من منتظر ی سری خشانت بودم که طرفو ب خاک و خون بکشی ، چقدر لطیفی آخه ماشاءالله ماشاءالله بهت .

کامنتر فضولِ نامحترم ، تحربه ثابت کرده هرکی ازین دری وری ها میگه ، بشدت خودش ماتحتی مملو از کثافتکاری داره . پس دهان گشادت رو ببند و ب عقبه خودت ی نگاهی بنداز و کثافتهاتو بشمار و خجالت بکش .

تیلو جان
عشق و علاقه صیغه محرمیت بین دونفره ، عشق کن با زندگیت ب هیچ احدی هم مربوط نیست ، دور از جونت هرکسی زو تو قبر خودش میزارن و خودش باید جوابگو باشه و هیچکس نمیتونه حات جواب بده یا تصمیم بگیره ، مالک تن و بدن خودتی و اگه تاحالا ماچ و فلان نکردی اصلا ب خودتو دکتر ظلم کردی والا ، دنیا دوروزه چرا با اینهمه عشق و علاقه روحی ، عشق جسمی نباشه ؟ تحدیدنظر کن خواهرم حیفه این بخش جذاب زندگی از دست بره والاع

شاد و سلامت و عاشق باشی

سلام بر ستاره سهیل
خوبی ؟
خشن بودم که .... !!!!!!!!!!!
اوه اوه .... شما که خیلی عصبانی تر و خشن تر بودی... بابا چه خبره...

ستاره سهیل جان
کاملا با حرفت موافقم... هرکسی در نهایت باید جوابگوی اعمال خودش باشه
بخش جذاب زندگی را باید دریابم تا فرصت باقیست

هدی شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 09:15

سلام بر تیلوی عزیزم

کامنت نل عالی بود خندیدم
نل دمت گرم


ستاره سهیل هم تقریبا همون نظر را داشتند... والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد