روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

قرار عاشقانه ی تابستانی

سلام

روزتون زیبا و شاد


امروز از صبح نت قطع بود

نمیدونم والا این چه وضعی هست... کلا کارام به نت گره خورده و همش قطعی داریم

دیروز یک قرار عاشقانه خیلی یهویی و بدون برنامه ریزیهای قبلی را تجربه کردیم

دیروز وقت داشتیم که یک قرار عاشقانه ی خیلی طولانی و تا آخر شب را با هم بگذرونیم... اما....

دیروز صبح زود که آقای دکتر راه افتادن یکی دوتا مشکل کاری براشون پیش اومد و تا برسن پیش من نزدیک چند ساعت با تلفن و پشت ماشین در حال رفع و رجوع مشکل بودند...

وقتی رسید اینجا دقیقا حس کردم که دیگه هیچ انرژی ای نداره

سلامش هم حتی رنگ و حال و انرژی نداشت

براش یک دمنوش با عسل و دارچین و زنجفیل و به و سیب درست کرده بودم .... این دمنوش بمب انرژی هست

دوتا خرما هم برداشته بودم... بعد از سلام و احوال پرسی یک لیوان بزرگ دمنوش بهشون دادم

بعد هم ناهار خوردیم

اما آنچنان کلافه بود که حس میکردم حتی حوصله حرف زدن هم نداره...

کنارش بودن هم برام کافیه .. همونطوری که کنارش بودن براش کافی بود

آروم نشستیم کنارهمدیگه و یکساعتی هرکدوم رفتیم تو دنیای گوشیهای خودمون...

بعد هم با یک زیر انداز ساده نزدیک دوساعتی آقای دکتر به خواب عمیق فرو رفتند...

منم با گوشی یه سری از کارهای دفتر را مرتب کردم و یک کمی از کتابم را خوندم و هی نگاش کردم و لبخند زدم

بیدارکه شدند بساط میوه را راه انداخیتم و چای و شکلات خوردیم... اما بازم کلافه بودند

کلافه و بی حوصله و خسته

یهو بدون مقدمه گفت میشه برم ؟

احساس میکنم دارم انرژی منفی بهت میدم.... واقعا بهم انرژی منفی نمیداد ولی اون شور و حال و سرزندگی همیشه را نداشت

وقت داشتیم که ساعتهای خیلی خیلی بیشتری کنار هم باشیم و موقعیتش هم فراهم بود اما حال روحی آقای دکتر خیلی خوب نبود

لبخند زدم و گفتم که هرجور راحته... قرار عاشقانه باید پر از شور و حال باشه... زور که نباید باشه

به یه کاپوچینو دعوتم کردن... بعدم برای گلودردهام یکی دوتا توصیه کردن و مجبورم کردن به داروخانه مراجعه کنم

آخر وقت حال روحیشون بهتر بود... طول مسیر چندین ساعته هم چندین بار زنگ زدم و حرف زدیم

امروز صبح سرحال بود... خیلی سرحال و پر انرژی...

منم سرحالم و با انرژی دارم به کارهام رسیدگی میکنم



پ ن 1: وقتی به نماز می ایسته از نگاه کردن بهش سیر نمیشم


پ ن 2: شکرگزاری های مخصوص خودش را داره و من خیلی خوشم میاد که خداوند را به خاطر داشتن من شکر میکنه


پ ن 3:  دیروز بهم گفت : خوشم نمیاد دوست داشتن را به زبان بیارم... من مدل خودم در عمل دوستت دارم... تو ترجمه خودت را داری من ترجمه خودم ... اما خوب میفهمم که هردو زبان نگاه هم را میدانیم....


پ ن 4: گفت : تعریف زیبایی در نظر من فرق داره با چیزی که دیگران فکر میکنند....



نظرات 7 + ارسال نظر
آتشی برنگ آسمان چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 13:36

عاشقانه هاتون مستدام

به همچنین شما عزیزدلم

هدی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 15:06

سلام تیلویی خوبی عزیزم
میدونی با خوندن پستهای عاشقانه ات ایقد حس خوبیه انگار ادم عاشق میشه عشقتان مستدام

سلام هدی جانم
الهی که همیشه دلت پر از عشق و مهربونی باشه

فندوقی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 16:21 http://0riginal.blogfa.com/

آخی چه حس خوبیه که دو نفر انقدر همو دوست دارن و درک میکنن.
الهی عشقتون پایدار باشه عزیز دلم

ممنون عزیزدلم
حس خوب را شماها به من میدید با اینهمه انرژی

بهامین پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 03:07 http://notbookman.blogsky.com

عشقتون مستدام

خاله ریزه پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 13:03

وای تیلو همیشه از خوندن عاشقانه هاتون حال عجیبی پیدا میکنم. یاد خودم و دوران گذشته خودم میفتم. قدر این روزها و لحظه های عاشقانتونو خیلی بدون .
عاشقانه هاتون مستدام عزیزم

عاشقانه های شما هم مستدام
الهی هر روزت پر از عشق و محبت باشه
بخصوص در کنار این دخترک چشم طوسی...

رسیدن پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 15:12

وقتی اینقدر خوبی و بشون توجه میکنی و محبت ، بایدم عاشقت باشه . تو تحمل ت زیاده پس و لوس نیستی که نمیخوای هی به هر شکلی بت بگه دوست داره


ولی شنیدن دوستت دارم حال خیلی خوبی داره

روشن پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 22:58 http://roshann.blogsky.com

الهی که عشق همیشه بچکه از زندگیت :)))))
چه خوب ک انقدر همو میشناسین و درک میکنین

الهی زندگی پر از محبت و دوست داشتن باشه
دیگه بعد از ده سال بایدم هم را بشناسیم... بزار عاشق بشی و ده سال عاشقی کنی اونوقت متوجه میشی که مختصات تمام اخلاقیات هم را دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد