روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زیبایی های پنهان

سلام

روزتون پر از شادیهای پنهان و پیدا


یه زیبایی هایی هستند که پنهانن... مثل انتظاری که الان توی دلم هست و هر لحظه دلم براش ضعف میره

مثل شادیهای پنهان

اصلا امروز همه چیز باید مثبت باشه

اصلا اصلا اصلا هیچ به چیزای بد فکر نمیکنیم

فقط فکرای خوب و قشنگ

من الان منتظرم ...

یه لیوان دمنوش بزرگ گذاشتم کناردستم...

به لیست بلند و بالا و عجله ای کارهای پیش رو نگاه میکنم و به روی خودم نمیارم

پام را میندازم روی اونیکی پا... جایی در مسیر خنکای کولر و هوای بیرون میشینم...

شکلات تلخم را با دمنوش مزمزه میکنم و منتظرم...

منتظر با یه لبخند خیلی بزرگ و پررنگ

نظرات 10 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 09:53 http://elhamsculptor.blogsky.com/

ای جووونم
قرار عاشقانه

آفرین به دختر باهوش... دقیقا زدی به هدف

هدی سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 10:11

سلام
فدای تو تیلو گلی همیشه شاد و تندرست باشی

سلام به روی ماهت
الهی تو هم در کنار عزیزانت همیشه شاد و تندرست باشی
ممنون از اینهمه انرژی مثبتی که بهم میدی

عزیزم همیشه پر انرژی باشی مثل امروز
چقدر کار خوبی کردی خواهری رو خوشحال کردی
خدا دلت رو شاد کنه
منم حال دلم خوش شد با خوندن ماجرا

حس میکنم قرار عاشقانه در راهه که آنقدر حال دلت خوبه

ممنونم سپیده جان
الهی همیشه حال دلت خوش باشه
دقیقا حس درستی داری

بهامین سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 10:55

بهتراز این نمیشه:)
کشف ای رازهای شادی بخش پنهان خیلی خوبه

راست میگی... واقعا بهتر از این نمیشه

رسیدن سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 11:46

الهی افق انتظارت پر از اتفاقات خوب و خوشایند باشه


خیلی انتظار قشنگی بود... بهم حال خوب داد

مونا سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 13:44


سلام
امیدورام شرایطی پیش بیادکه هرروزت بشه قرار عاشقانه
برات خوشحالم
ایشالا هر روز و همیشه خوب و خوشحال و عاشق و آروم باشی


سلام به روی ماهت
متشکرم
منم برات آرزوهای خوب دارم

soly سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 20:25

لبخندت همیشه بر روی لبانت که میدانم دعاها و آرزوهای زیبایی داری .

ممنون دختر گل
منم برای لبخند و خوشبختی آرزو دارم

Hon James Haulman سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 21:40

ګرانه سر،

زما نوم هان جامس هلالمان دی، زه لیکلی یم چې تاسو ته یادونه وکړم چې زه اوس هم د دې پروپوزل په اړه ستاسو د نظر / ځواب تمه کوم چې ما تاسو ته په 27/08/2018 کې ورکړې.

مننه او خدای تاسو ته برکت ورکوی
لطفا ځواب ته ولیکئ: jameshaulman22@gmail.com
هان جیمز همالمان
13 والې کریسټینټ
فریټون
سیراونون


ببخشید؟ جانم؟

لیلی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 08:40

مشکوک میزنیاااا
انتظار و
غیبت و....


کاملا درست متوجه شدی عزیزم

سارا چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 12:44

سلام عزیزم
تیلو جان کی به سلامتی نی نی گلتون به دنیا میاد؟
انشااله که روزگار خواهرت روز به روز بهتر و بهتر بشه ،اکثرا ماها اول زندگیمون هرکدوم به نحوی مشکلات داریم و یه روانشناس می گفت تقریبا از هشتم زندگی مشکلات کم رنگ تر میشند. نگران نباش بسپارش به خدا و به خواهرتون بگویید تا خدا را داری نگران هیچی نباش.

سلام به روی ماهت
انشاله اگه خداوند بخواهد ابتدای آذر ماه
درسته که زندگی ها بالا و پایین زیاد داره ... اما وقتی یکی از زوجین، کلا زندگی را تعطیل میکنه و کل خانواده طرف مقابل را میزاره کنار و در برابر تمام حرفها و مشاوره ها گارد میگیره و حرف هیچکس را گوش نمیده.... امیدی به درست شدن هست؟
بازم من میگم بله امید هست... همیشه هست... چون خدایی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد