روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تولدانه

به خواهر زنگ زدم

تو صداش بغض بودم و حال بد

همیشه آدم دلش میخواد مخاطب خاصش روزهای خاصش را یادش باشه و هواشو بیشتر داشته باشه و عشق دریافت کنه

من نمیتونم جای اون آدم نالایق باشم ... اما وقتی حالش را اینطوری دیدم... سریع رفتم گلفروشی نزدیک و یه تراریوم خوشگل سفارش دادم

بعدم کیف قرمز را کادو کردم...

تراریوم را بسته بندی کردم ...

زنگ زدم پیک... بعد هم سفارش کردم به آقای پیک که تا دم در آپارتمان بره... گفتم بارداره و اذیت نشه...


نیم ساعت نگذشته بود که زنگ زد

دیگه تو صداش بغض نبود

داشت میخندید...


هوای عزیزانتون را داشته باشید

هوای دور و بریاتون را داشته باشید

خدایا خودت به هممون دل خوش بده

نظرات 16 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 14:46

خوش به حال خواهرت. همیشه دلم یه روز تولد و با آدم خاص خودم خواست و هیچ وقت نشد و نداشتم. میفهمم بغض خواهرت رو متاسفانه.
انشالله همیشه خدا نگهتون داره واسه هم

والا خواهر من همه چی داره جز خوش به حال... حالش داغونه
اونم فکر کنم دلش با آدم خاص خودش میخواد اما نمیشه ... من سعی کردم ولی میدونم که جای اون خاص خالیه
انشاله

دندون دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 15:18 http://shab-roooz.blogsky.com/

گاهی وقتا چقدر این کارا ادمو خوشحال میکنه و تو چقدر دل بزرگی داری که اینکارارو میکنی

کاش اینطوری باشه که میگی
کاش اونقدر دست و بالم باز باشه که بتونم برای همه از این کارها بکنم
کاش بتونم شادی را به خیلی ها هدیه کنم
این واقعا منو شاد میکنه

مهدی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 16:06

مطمعنن همینه که شما می گی و تو این موارد کسی جای ادم خاص رو نمیگیره. گاهی جای خالیش همیشه تو ذوق می زنه.

حالا که داریم درد دل میکنیم باید اضافه کنم که اما گاهی خودمون از یه آدم بیخود و به درد نخور یه آدم خاص میسازیم... در واقع یه آدم معمولی را میکنیم بت... بعد همین میشه که همه جا میخوره توی ذوقمون... آدمهای خاص اگه واقعا خاص باشن جاشون خالی نیست... حداقل به سادگی جاشون خالی نیست ... مگر اینکه رفته باشن پیش خدا

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 17:50 http://atashibrangaseman.blogsky.com

چقد خوبی تیلو جان
همینجور بمونی انشالله

خودم حس میکنم باید بهتر از این حرفا باشم
ممنونم عزیزدلم

مهدی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 17:54

تمامش همینه که شما گفتی,
.... به سادگی جاشون خالی نیست....
اینجای ماجرا ادم رو درگیر میکنه. اینکه اجازه بدیم طرف مقابل به سادگی جای خالیمون رو حس کنه خیلی سخته و دردناکِ.

دریا دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 18:18

احسنت به شما خواهر خوب

عاطفه دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 19:33

تیلو جان من میدونم حال خواهرتو ولی خدا رو شکر که ی فرشته مثله تو رو تو زندگیش داره من چنین کسی رو هم تا بحال نداشتم...

عاطفه جانکم شما به من خیلی لطف داری
کاش حال خواهرم برات قابل درک نبود... کاش تو خوشی های بی نهایتت غرق بودی و نمیفهمیدی چی میگه... امیدوارم زندگی خوبی در انتظارت باشه

هدی سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 08:35

سلام تیلویی جون

تولد خواهر عزیزت مبارک انشالله همش خوبی ببینه معجزه بشه براش این بحران رو رد کنه

سلام هدی جانم
سلام دوست خوبم
متشکرم عزیزم
الهی آمین
من فقط میتونم آمین بگم به دعاهای قشنگت

هستی سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 09:43

چه خواهر خوبی. خدا حفظت کنه تیلو جان.

امیدوارم دیگه دل خواهرت غم نداشته باشه .

شاد باشی و سلامت

خوبی از خودته هستی جانم
الهی آمین
برای شما همین آرزوهای زیبا را دارم

رافائل سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 10:44 http://raphaeletanha.blogsky.com

وای که چقدر ماهی. چه کار خوبی کردی. من از طرف خواهری ازت تشکر میکنم.

عروس خانم گل ممنون
منم از ازت تشکر میکنم که اینهمه خوبی

بهامین سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 10:57

درسته توجای اون آدم خاص زندگی خواهرت نیستی
اما
تو خواهری نمونه ای و شادی کار تو میتونه تسکین دهنده باشه

تولدشون مبارک

بهامین جان متشکرم از اینهمه انرژیت
بیشتر خواهرا همین شکلی هستند
کاش آدم خاص زندگی همه واقعا خاص باشه براشون

رسیدن سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 11:44

آفرین به تو . چه دختر خوب و خواهر خوبی هستی .
و البته یه دوست خوب

والا تو اونقدر خوبی که ماها همه باید بیایم شاگردی
اونهمه مهربونی و فداکاری را هیچکدوم نداریم

خاله ریزه سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 14:26

آفرین به تو خواهر مهروبون که اینقدر زیبا هوای خواهرتو داری تو این روزای خاصش

ممنون عزیزم
باید هوای عزیزامون را داشته باشیم
زندگی خیلی کوتاه و زودگذره... همین چیزا میماند

زهره چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 12:48 http://hamdely.blog.ir

تیلوجان واقعا خوش به حال خواهرت
یک وقت هایی که دلم زیاد از اون ادم خاص گرفته میگم یک خواهرم ندارم که حرف دلم را بزنم .
به خدا گاهی گله می کنم که یک دوست مثل خواهرم داشتم که اون را هم ازم گرفتی . اون که شهید شد اما من تنها گاهی سر قبرش دردل می کنم براش

ممنون زهره جان
اخیش
خواهر خیلی خوبه به نظرم
دوست خوب از خواهر هم بهتره
شهید شد؟ آخیش... چطور؟

روشن پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 23:00 http://roshann.blogsky.com

خیلی ممنونم که حواست به همه هست ..
خیلییی ممنون:)


تو چقدر خوبی دختر جون

زهره جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 21:40 http://hamdely.blog.ir

تیلو جان سامرا کنار اتوبوسشون بمب گذاشتن

عزیزم
خداوند رحمتشون کنه
خداوند به شما صبر بده
خداوند به خانوادشون صبر بده
چقدر سخته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد