روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

20 روز آخر تابستان...

سلام

صبحتون زیبا


چشمام را که باز کردم عطسه ها اومدن سراغم

این یعنی اینکه تغییرات فصل دارن خودشون را نشون میدن

هنوزم دارم چندتا چندتا عطسه میکنم

البته ده روزی هست که دچار یه گلودرد عجیب و غریبم که اصلا به روی خودم نمیارم و محلش نمیزارم

فقط دو روزی هست که توی بلع مشکل پیدا کردم و این یه کمی زندگی را برام سخت کرده... اما بازم به روی خودم نمیارم


معجزه همیشه ممکنه که رخ بده

در هر لحظه ای

فقط باید خدا بخواد و ما هم از خدا بخواهیم و امیدوار باشیم

و دیروز معجزه یکبار دیگه رخ داد

به طور اعجاب آوری قضیه وام حل شد


برای تولد خواهر هم دیروز در یک اقدام خیلی سریع و چند دقیقه ای یک کیف خوشگل خریدم

یک کیف قرمز از این مدلای دوتایی که الان همه مون میخریم

و امروز هم یک گلدان کوچولو و فسقلی میخرم و تا یکی دو ساعت دیگه میدم پیک تا ببره و سوپرایزش کنه



پ ن 1: شروع کردم به یادگیری اوریگامی و سعی میکنم با مغزبادوم هر هفته یکی تازه یاد بگیریم

به نظرم برای خلاقیت بچه ها کار خوبی باشه


پ ن 2: من به جادوی رنگها درپوشش اعتقاد دارم و این روزها که شلوغم و دوست دارم رنگی رنگی بپوشم به خاطر فوت مادربزرگ مجبور به استفاده از لباسهای مشکی هستم... واقعا برام استفاده از رنگ مشکی سخت و طاقت فرساست


پ ن 3: برای یک قرار عاشقانه ی نزدیک در حال دعا هستم

به انرژیش نیاز دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
ساعت شنی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 10:39

تیلو برای چیزایی که خودمون توش مقصریم هم ممکنه معجزه بشه و حل بشه و بشه اون چیزی که میخوایم به نظرت؟

معجزه همیشه نزدیکه... مقصر بودن و نبودن ربطی نداره
گاهی چنان همه چیز کنار هم جفت و جور میشه که باورش برامون خیلی سخته

رسیدن دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 11:53

مثل همیشه پر انرژی. مراقب خودت باش. دیگه گفتن نداره خودت میدونی قرقره آب نمک و شربت آبلیمو عسل . دم کرده آویشن .
تو چه خواهر خوبی هستی . حتما خواهرات به داشتنت میبالن. قرار عاشقانه تون هم زود و پر از عشق

والا دیگه از کلافگی نگم که همه کاری کردم .... اصلا فایده نداره
کاش واقعا خواهر خوبی باشم

بهامین دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 12:20 http://notbookman.blogsky.com

سلام تیلو جان
خوبی؟؟

+برای گلو درد معجون اب جوش و عسل ولیمو ترش تازه خیلی خوبه. انشالله خیلی زود برطرف بشه این گلو درد.
+معجزه ها همیشه درحال رخ دادن ،خداراشکر که اینبار برای تو رخ داد
+تولدخواهرت هم مبارک
+امیدوارم خیلی زود ازقرارعاشقونه بنویسی واسمون

سلام به روی ماهت عزیزدلم
فدات
والا هرمداوایی که فکرش را بکنی امتحان کردم
راست میگی معجزه تو لحظه لحظه های زندگیمون جاری هست
متشکرم
انشاله

فندوقی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 14:38 http://0riginal.blogfa.com/

تولد خواهرت مبارک تیلوی مهربون. اسمت منو یاد تیله خوشگل رنگیا میندازه
عطسه منم دارم و با سیتریزین خوب میشم یکی شب بخورم بخوابم تا یه هفته خوبم . گلو دردتو جدی بگیر.
و اما عشق و قرار عاشقانه انشالله که جور می شه. برای اونایی که تنهان دعا کن طعم دوست داشتن و دوست داشته شدن رو بچشن.
لباس مشکی هم از اون رسم و رسومای مزخرفمونه.
برات عشق بیشتر و شادی و سلامتی از خدا میخوام

ممنون عزیزم
اتفاقا یکی دیگه از دوستای وبلاگی (ساره جون) بهم میگه تیله رنگی ... خیلی خوشم میاد
من از قرص و دارو گریزانم
لباس مشکی هم به احترام اینکه مامان میپوشن میپوشم وگرنه کسی زیاد حساس نیست به قضیه .... کما اینکه بقیه نمیپوشن
الهی همه عاشقی را تجربه کنن

لیلی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 15:07

سلام گندم جان خسته نباشی
انشاله قرارعاشقانه ات به بهترین نحو جور میشه
بنظرم دچار حساسیت شدی چون من تابستونا حساسیت دارم و هم خیلی عطسه میکنم هم گلوم درد میکنه این گلو درد موقع خوردن انگور و خربزه طوریه ک انگار گلوم پاره شده
توی کانال جم جنیور هرروز ی برنامه داره اموزش اوریگامی که من خیلی دوسش دارم میتونی استفاده کنی
موفق باشی گندم عزیزم

سلام لیلی قصه های عاشقانه
خوبی؟
ممنونم
اوه اوه انگور و خربزه که عشقه... با تمام حساسیتش
من به ابتدای پاییز و بهار آلرژی دارم
من اون ساعتها خونه نیستم
خودم از نت سرچ میکنم و دوتایی تمرین میکنیم

گلشن دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 15:14

کاس منم می تونستم با تو و مغز بادوم اوریگامی کنم

قایق نارنجی تو کنار تختخواب من روی یک میز نشسته
اگه بخوای عکسش را برات میفرستم
گاهی به عنوان بوک مارک ازش استفاده میکنم

محمد دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 15:25 http://mohamad22b.blogfa.com

سلام یه گیگ اینترنت رایگان با ثبت نام در باشگاه همراه اول از لینک زیر
http://my.mci.ir/user/clubInvitation?invId=D67rPV1S

مگه داریم؟
چه خوب

صحرا سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 09:46

من پارسال یه گلودرد داشتم به طرز وحشتناکی بلعم دچار مشکل شده بود. قرقره آب نمک کمک میکرد. دکترم رفتم گفت احتمالا حساسیته. دو هفته طول کشید تا خوب شد.
دست گلت درد نکنه واسه کادوی تولد آبجی. خداحفظت کنه برای اونایی که دوسشون داری

عزیزمی
قسمت پایینی گلوم هست و آب نمک خیلی بهم کمکی نکرده ... البته که قرقره میکنم
فدای مهربونیات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد