روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شهریور زودگذر

سلام

صبحتون شاد و پر انرژی

بعد از سپری کردن یک عید ناب و یک جمعه خوب ... امیدوارم امروزتون پر از انرژی و شادی باشه



عید غدیر را بی نهایت دوست دارم

صبحم را با یک کلیپ زیبا از طرف آقای دکتر شروع کردم

بعد هم که رفتم پایین میوه شستم و گز چیدم و چای را آماده کردم و مهمان ها اومدند و رفتند

تا ساعت نزدیک 3 مهمان اومد و رفت ...

بابای مغزبادوم هم روزه بود

چندتا از عمه ها و شوهرعمه هام هم روزه بودند


جمعه هم باغچه بودیم

یکی از منظره های زیبای باغچه که از مرداد شروع میشه و تا وسط شهریور ادامه داره، صحنه ی مربوط به انگورها هست

شاخه های بلندی که عین زمرد و الماس زیر نور خورشید میدرخشند و لابلای برگهای سبز آویزان هستند و دل هر بینده ای را میبرند

دیروز باغچه خلوت بود و ما از آرامش و سکوت واقعا لذت بردیم

با مغزبادوم کلی فلفل چیدیم و کاردستی درست کردیم




پ ن 1: یک بافتنی ریزه میزه برای فندوق دست گرفتم

پ ن 2: زمزمه های قرار عاشقانه به گوش میرسه

پ ن 3: یکی از همسایه هامون قرار بود امروز صبح از مکه بیاد... از چند شب پیش چراغانی و برو و بیای زیادی تو کوچه برقرار بود و صبح هم چند تا ببعی دم در آماده و کوچه هم حسابی آب پاشی شده بود... خیلی حس قشنگی داشت

پ ن 4: سرنزدنهام را پای بی معرفتی نزارین...این روزها کارم کمی شلوغتر از حد عادی هست


نظرات 10 + ارسال نظر
nahid شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 11:21 http://rooznegareman.blogsky.com/

سلام سادات خانم گل.عیدت مبارک. عیدی چی میدی به رفیق نیمه راه؟

سلام ناهید جانکم
سلام دوست خوبم
چقدر دلتنگتم...
گاه گاهی تو گوشه ها و زاویه های این شهر یادت میفتم
تو رفیق نیمه راه نیستی... رفیقی... رفیق...
بضاعتم کمه... خرما بر نخیل و دست من کوتاه... فقط میتونم دعاگو باشم و اگه اجازه بدی تو تلگرام باهات حرف بزنم

روشن شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 12:22 http://roshann.blogsky.com

عید غدیر ت مبارک قشنگم:))))
کلی مراقب خودت باش:))))
قرارهای عاشقونه ات همیشه برقرار:)))

همه ایامت مبارک دختر گل
زندگی قشنگت برقرار و پر از آرامش

فرشته شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 13:15

عیدتون مبارک باشه

همه ایامتون مبارک و شاد

رسیدن شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 13:22

سلام خوبی عزیزم. نگاه ت به همه چی زیباست. همیشه این رفتارت تحسین میکنم و به خودم میگم یاد بگیر .
همیشه به عید و شادی باشید عزیزم

سلام ساره جانم
نگاهم زیباست اما دنیا با همه زیبایی هاش زشتی هم داره
ممنونم که تحسینم میکنی و بهم امید میدی
چقدر داشتنت بهم انرژی و انگیزه میده
برات بهترینها را آرزو میکنم

رئوفه شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 15:34

خاله ریزه شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 15:37

عه نمیدونستم سادات هستی عزیزم
عیدت مبارک سید خانوم. عید خونواده عزیزت هم مبارک باشه

ممنون عزیزم
همه ایام شما هم مبارک و شاد

لیلی شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 16:48

سلام گندم مهربان و عاشق عیدت با تاخیر مبارک
امروز من ی مرحله مهم از زندگیمو پشت سر گذاشتم دعام کن

سلام به روی ماهت
امیدوارم با موفقیت و شادی پشت سرگذاشته باشی و وارد مرحله های بالاتر و بهتری شده باشی
برات آرزوهای خوب خوب دارم

soly شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 19:48

همیشه خوش و خرم باشی عزیزم.

فدات دختر خوشگل
به همچنین

بهامین یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 00:27 http://notbookman.blogsky.com

ای جانم من نمیدونستم سیدی تیلو جانم
خیلی تبریک

الهی قرار های عاشقونه هر روز و هر روز پیش بیاد
حال دلت همیشه خوووب

عزیزدلمی
متشکرم
الهی آمین
دلت خوش و لبت خندون

Nahid یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 18:14 http://rooznegareman.blogsky.com

باعث مباهات . افتخارات که هر جایی بخوای باهام صحبت کنی عزیز دلم.

عزیزدلمی
متشکرم
بدون اجازه هرگز وارد حریم خصوصی کسی نمیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد