روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ته مانده ی بهار

سلام

روزتون خوش


روزهای آخر بهار دیگه واقعا شبیه بهار نیستن

هوای گرم و آفتاب داغ

اما از اونجایی که همه ی روزها زیبایی خاص خودشون را دارن،

لباسهای تابستونیتون را بپوشین

عینک های آفتابیتون را به چشمتون بزنین (ضد آفتاب یادتون نره)

و از روزهای آخر بهار لذت ببرید

ماه رمضان که تمام بشه با یک بطری آب و راه رفتن تو سایه درختا میشه بیشترین لذت را از بازی سایه و آفتاب برد

من خیلی از این که آفتاب از لابلای برگهای درخت برق میزنه و خنکای نسیم سایه به آدم میخوره خوشم میاد...


دیروز روز خیلی شلوغی داشتم

نماز ظهر را که خوندم برای خوندن جز قرآنم وقت نداشتم

قرار بود عصر بابا و مامان را ببرم مطب دکتر

برای همین گفتم تو فاصله ای که منتظرشون هستم جبران قرآنم را میکنم

برای همین تند تند به کارهام رسیدگی کردم

ساعت 6 راهی مطب دکتر شدم

یه جای پارک خیلی خوب پیدا کردم و دیدم نزدیک به مرکز خریدی هستم که میخوام ازش خرید کنم

سریع راهی شدم

راستش را بخواین دوست داشتم برای مامان عیدی بخرم

برای همینم تند تند رفتم ، خرید کردم

یکی از آشناها را دیدم و 20 دقیقه ای به حرف و حال و احوال گذشت

بعدم برخلاف انتظارم بابا و مامان زنگ زدم که کارشون تمام شده

خودم را بهشون رسوندم

از اونجایی که دارو دوباره کمیاب و نایاب شده یه سری از داروهای بابا را داروخانه ی همیشگی نداشت

مجبور شدیم راه بیفتیم دنبال دارو

خیلی تشنه شده بودم

خلاصه که نزدیک افطار داروها را پیدا کردیم .... البته با قیمت های نجومی

همونجا با یه بطری آب افطار کردم

بابا پیشنهاد شام بیرون دادن

من و مامان هم استقبال کردیم

تا برسیم خونه ساعت نزدیک 11 بود

و من هنوز قرآن هام را نخونده بودم

هنوز لباس عوض نکرده بودیم که مغزبادوم و خواهر اومدن اونجا

تا یه کمی مهمون بازی کنیم و حرف بزنیم ساعت از 12 گذشت

و من اونقدر خسته و کلافه بودم که دیگه نمیتونستم به قرآنهام برسم

بعدم دیدم چند روزه که درست و حسابی نخوابیدم ... برای همین ساعت 1  چند لقمه غذا خوردم و مسواک زدم و .....


پ ن 1: حس کردم مغزبادوم از خرید کردن بیشتر از هدیه گرفتن لذت میبره

برای همین هدیه ش را نخریدم تا با خودش برم برای خرید


پ ن 2: همین دو روز بیشتر از ماه رمضان باقی نمانده

خیلی التماس دعا


پ ن 3: دلتون میخواد به کجا سفر کنید؟


پ ن 4: عاطفه جان هیچ راه ارتباطی نداری؟ نظرات را هم که خصوصی مینویسی... چطوری باهات حرف بزنیم؟

نظرات 17 + ارسال نظر
رسیدن چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 11:54

چقدر کار و فعالیت کردی خدا قوت . چقدر گاهی تو هم بدو بدو زیاد داری . خسته نباشی . همیشه درحال عیدی و کادو دادن هستی این کارت رو خیلی دوس دارم ولی منو محروم کردی ازش . منم التماس دعا دارم .

بعضی روزها باید بر خمودی و بی انرژی بودن رمضان غلبه کنم
بهر حال نمیشه که یک ماه کامل بی حال و بی فعالیت سپری بشه
عیدی های کوچولو کوچولو... در حدی که یه لبخند به طرف مقابل هدیه بده
نگو اینطوری
تو یکی از بهترین دوستای منی

عاطفه چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 12:22

سلام عزیزم روزگارت خوش تیلو جان... من هر روز دنبالت میکنم عزیزم سبک زندگیتو دوست دارم تیلو


بهم لطف داری عزیزم

بهار شیراز چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 13:47

دلم سفر به پاریس ، شانزلیزه و نیمه شبان کافه هایش، برج ایفل و پل عشاق رو میخواد
موزه لوو هم میرم یه سری

بهار تو هرچیزی را بخوای به دست میاری
میدونم که خیلی زود عکسهات با برج ایفل را برام میفرستی

آبی چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 13:50

سلام تیلو جان
راستش زمانیکه پست های جدید و رمضانی شما رو میخوندم برام فعالیت و تحرک تون جالب بود خب خودت که میدونی ماه رمضان به خاطر روزه گرفتن روزه داران خواب بیشتر رو ترجیح میدن شما بزنم به تخته ماشاالله خودت رو یک ماه منفعل نمی کنید خیلی خوبه درست ش همینه یکماه زمان زیادیه برای خوابیدن.
ان شاالله پدرتون سلامت باشند و کسالت برطرف بشه دیگه نیازی به دارو خریدن نباشه سایه شون همیشه بر سر شما و خانواده مستدام باشه.
پ ن 3: دلتون میخواد به کجا سفر کنید؟ وااااااااای تیلو جان این سوال الان برام خیلی معما شده قبلا راحت میدونستم دوست دارم کجا سفر بروم الان خودت که میدونی قیمت دلارها دیگه مگه میشه دل سفر خارجی بخوادمنم راستش کلا سفر خارجی حالمو خوب میکنه ایتالیا اتریش انگلیس فرانسه کشورهای موردعلاقه ام هستند ایتالیا که عاشقشم عالیه .اروپا رو بیشتر از آمریکا دوست دارم به هر حال دوست دارم باز به اروپا بروم اما با این افزایش دلار و ارز بر سر دو راهی هستم قبلا قیمت ها خیلی مناسب بود منم اصلا دوست ندارم پول اضافی بدهم کلا مردد هستم برای همین الان خیلی به سفر خارجی فکر نمیکنم داخلی هم من کلا کیش رو دوست دارم اصفهان و شیراز هم دوست دارم باز میخوام بروم .

سلام به روی ماهت
منم ماه رمضان خیلی کند و بی حوصله و بی انرژیم... خیلی کمتر جنب و جوش دارم نسبت به بقیه ماهها

منم در تدارک سفر خارجه بودم که اینهمه نابسامانی اقتصادی رخ داد
الانم که کلا همه چیز کنسل شده

فرشته چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 14:24

ماشالله تیلوی پرانرژی
اصلا اون که کجا برم مهم نیست الان برام مهم هست بدون همسر ومخصوصا بچه برم

ممنونم دوست جون
باور کن بری هم هنوز یک روز نگذشته دلت براشون تنگ میشه و برمیگردی

اناهیتا چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 14:56 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای تیلو گفتی دارو دقیقا قرصای مامان منم همینه و خیلی کمیاب و گرون شده . اخی به مناسبت عید فطر کادو میدی ؟

اره گرون و نایاب
خیلی بده ... میترسونه این وضع منو... افتادم دنبال اینکه مقداری از این دارو را بخرم و قایم کنم برای روزهای بعد...میترسم برای پدرم

دلم میخواد به هر مناسبتی کادو بدم... اما نمیشه ...

لیلی چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 18:37

گندم عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک و طاعات و عباداتت قبول
مراقب خودت باش
باانرژی برگرد

متشکرم عزیزدلم
لیلی قصه های عاشقانه ای

ز مثل زندگی چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 19:28

من دلم میخواد به یک جای خنک سفر کنم :)) ولی فرصتش نیس متاسفانه.
مشهد هم خوبه :)

انشاله که زودتر از اونچه که تصور میکنی فرصتش پیش میاد
مشهد که عشقه

مطهره پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 00:03

هدیه دادن خیلی خوبه....هدیه گرفتن هم همینطور...من خیلی اهل هدیه دادن بودم...به قول خودت حتی شده چیزای کوچولو....راستش بعضی وقتا خودمم هوس هدیه گرفتن میکنم...ولی این اتفاق نمیفته ومن انگار کمی تنبل شدم تو این موضوع

هم هدیه دادن و هم هدیه گرفتن حال دل آدم را خوب میکنه
تنبل شدن تو این قضیه شاید تقصیر جنبه های جانبی هم باشه
خودمم تنبل شدم

Reyhane R پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 13:58

قبول باشه تیلو جان.
عیدت هم پیشاپیش مبارک.
والا هوا انقدر گرم شده که فقط دلم میخواد برم یه جای خنک و خوش آب و هوا.حالا کجاش مهم نیست.
راستی اینجا آخرای شب هوا خنک و عالیه.جون میده برای شب نشینی و گپ زدن.اگه سقف بالای سرت هم آسمون باشه.

طاعات شما هم مقبول درگاه حق
متشکرم
انشاله که به زودی میای از سفر بینظیرت مینویسی

امیر پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 16:33

با سلام
اکنون فقط دو سه ساعت دیگر تا وقت اذان آخرین روز ماه مبارک رمضان باقی مانده است . زیر درخت نخلی تنها در ماشین نشسته ام و گرما ی زیاد باعث شده که هیچ کس نباشه و فقط گاهی ماشینی به سرعت رو میشه و این تنهایی و خلوت برام زیبا و دوست داشتنی است و آهنگ های معین که از ضبط ماشین پخش می شود دلنشین و منو حسابی پر انرژی می کند . و پیشاپیش عید شما و همه خانواده محترم و سایر دوستان نیز مبارک و فرخنده باشد و اما سفر گفتی و کردی کبابم
دوست دارم با افرادی که نمی شناسم و زبون همدیگر را هم نمی فهمیم به کویر سفر کنیم . از تل و تپه های ماسه های روان بالا برویم و مارهای سمی خطرناک را در کویر دنبال کنیم و شب را در کویر بمانیم . ستاره های را از نزدیک ببینم و بگویم اون ستاره که از دور کورسو میزنه و به زحمت دیده میشه ستاره منه . دوست دارم سرمای شدید را در کویر تجربه کنم . دوست دارم مدت های مدیدی با کسانی باشم که از همه لحاظ با هم تفاوت داشته باشیم . دوست دارم هیچ گونه وسیله ارتباطی هم با بیرون نداشته باشیم و کلا به دوران ماقبل تاریخ برگردیم و آن زمان را تجربه کنیم

سلام به روی ماهتون
عید شما هم مبارک هرچند دیگه دیر شده
آخ آخ سفر به کویر بینظیره ... بخصوص شب کویر بینهایتی است نگفتنی
انشاله که بهترینها در انتظارتون باشه

نماز روزه هات قبول تیلو جان
ببخش جواب کامنتت رو دیر دادم
نشد این چند روز بیام وبلاگ آخه سرم شلوغ بود و یکم هم مریض بودم
عیدت هم مبارک دوست خوبم

طاعات شما هم قبول عزیزدلم
انشاله بلا ازت دور باشه
حالا خوبی؟

امیر جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 23:06

با سلام عید شما مبارک . امروز هم که تیم ملی پیروز شد در میدان جام جهانی و تبریک بعدهم مردم بابت این پیروزی .

انشاله که همیشه پیروزی های بیشتر و بیشتر نصیب این کشور و ملتش بشه
ما لایق بهترینها هستیم

ماهک دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 09:58

سلام تیلوی عزیز خیلی مطالبت خوب و دوست داشتنی هستند و پرانرژی
میشه لطفا در مورد مدرکت و کارت و چطوری شروع کردن و اقداماتت مثلا از کجا مجوز گرفتن چه لوازمی خریدن و اینجور چیزها منو راهنمایی کنی من مدرکم کارشناسی ارشد ای تی هست تو استان هرمزگان زندگی می کنم .برات آرزوی موفقیت می کنم و شادی .ممنونم.

سلام به روی ماهت
شما به من لطف دارین
من این شغل را به صورت تجربی شروع کردم ... خیلی سال پیش
لوازم معمول که دستگاه زیراکس سیاه سفید و رنگی و دستگاه فنرزن و برش - کامپیوتر و تجهیزاتش - میز و صندلی و ...
من به یه کارشناس ارشد آی تی چی میتونم بگم جز اینکه آرزوی موفقیت کنم و اینکه این شغل را هم میشه به صورت خیلی گسترده با سرمایه بالا شروع کرد و هم خیلی جمع و جور و با سرمایه کم ... بستگی به جا و کشش منطقه ای که میخوای این کار را راه بندازی داره
برای مجوز ها هم باید به اتحادیه مراجعه کنی و پروانه کسب دریافت کنی
نمیدونم دقیقا چی میخوای بدونی... سوالاتت را دونه دونه و به تفکیک بگی جواب میدم
شاید به دردت بخوره

ماهک دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 11:47

ممنونم تیلوی مهربون و دوست داشتنی
مثلا این که طراحی های به اون قشنگی رو چطوری و از کجا یاد گرفتی؟
چطوری بازاریابی می کنی و مشتری پیدا می کنی؟
خودت چاپ می کنی یا بیرون واگذار می کنی؟
درامد این کار چطوره؟ و اگر دوست داشتی بگی که مثلا میانگین تو ماه چقدر؟
اگر مجوز نگیرم و کارو شروع کنم آیا مشکلی پیش میاد چون فعلا که سرمایم کمه و میخوام با خیلی کم شروع کنم .
ممنونم بازم ازت تیلوی مهربون و دوست داشتنی

خواهش میکنم دوست خوبم... چی بهتر از اینکه از این طریق بتونم به یک دوست کمک کنم هرچند ناچیز

اصول اولیه را که بلد باشی بقیه اش میشه خلاقیت و شناخت بازار و مشتری... وقتی بدونی مشتری ازت چی میخواد دیگه کار درست شده ... یکی دوسال طول میکشه تا با سلایق و خواسته های مشتریها آشنا بشی ولی بعدش دیگه کار سختی نیست

من کار را تا جایی قبول میکنم که خودم بتونم چاپ کنم ... اگه شما دوست داشته باشی میتونی با چند تا موسسه بزرگ چاپ قرارداد ببندی ... با موسسه چاپ بنر و تابلو هم قرار داد ببندی ... و این جور سفارشها را قبول کنی و بعد از طراحی کار را به اونا بسپاری و بعد تحویل مشتری بدی

درآمد این کار با توجه به اینکه در اصفهان مراکز چاپ خیلی زیاد هستند خیلی زیاد نیست... و مسلما بستگی به مکانی که راه اندازی میکنی هم داره... بعضی از ماهها کلا درآمدی در کار نیست و بعضی از ماهها جبران اون ماههای دیگه خواهد شد... در کل من راضی هستم ... اما نباید پشتیبانی های پدرم را نادیده بگیریم

ببین خودت هم دیدی که بیشتر این دفاتر تایپ و تکثیر اصلا مجوز ندارن، میتونی کار را راه بندازی و بعد از اینکه پا گرفت اگه تصمیم به ادامه داشتی و خواستی گسترش بدی برو دنبال مجوزها

ماهک دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 12:24

از راهنماییهای مفیدت خیلی ممنونم دوست مهربون و عزیزم

خواهش میکنم
اگه بازم حس کردی چیزی هست که به دردت میخوره و من میتونم کمک کنم در خدمتم

ماهک دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 14:16

خیلی ممنونم عزیزم تو خیلییییی خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد