روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نفهمیدم کی ظهر شد

سلام

روزگارتون شاد


امروز صبح بارون بی نهایت زیبایی در حال باریدن بود...

مغزبادوم را رسوندم مدرسه ش...

اومدم دفتر... یک لیوان بزرگ دمنوش گذاشتم کنار دستم

و کتاب «هزار خورشید تابان » را شروع کردم... یک نفس

زمان و مکان از دستم رفت

تا ساعت یک....

اونم از گرسنگی

ناهار خوردم

و باید به یه سری کار رسیدگی کنم و باز برم دنبال خوندن بقیه کتاب که بی نهایت برام شیرین و لذت بخش بوده





پ ن 1: ریحانه جان بی نهایت ازت متشکرم

تایید نکردم نظرت را به خاطر شماره تلفن...

چند جا قرار شده بهم مشورت بدن و من انشاله برای جمع بندی از لطف شما استفاده خواهم کرد...


پ ن 2: خواننده خاموش - روشن عزیزم... بابت اون کامنت بی نهایت متشکرم

از معرفی این دوتا دوست خوب

نظرات 10 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 15:33 http://khaterateman1369.blogsky.com/

سلام تیلو جونم دلم واست تنگ شده . اومدم اصفهان هفته پیش یعنی نمیدونی چقدر به فکرت بودمااا

سلام به روی ماهت
عزیزدلم
ممنونم از مهربونیت

رهـآ چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 16:19 http://rahayei.blogsky.com

تیلو من خواستم فقط ازت تشکر کنم. بابت حرف هات.
تو با حرف هات کمک بزرگی به من کردی.

وای چقدر خوشحالم
کاش اینطوری باشه واقعا
برات بهترینها را آرزو مندم

روشن چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 18:40

بی نهایت خواهش میکنم تیلوجان
کاری نکردم.
خوشحالم که به دردت خورده،ان شاءالله دوستی تون مستدام وپابرجا باشه.

خیلی لطف کردی عزیزم
بازم ازت تشکر میکنم

لیلی چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 19:26

باران پاییز
به لطف پاییز
باران تابستان
به لطف بی گاهی اش
باران بهار
باران زمستـ...
اصلا باران!
اصولا خود باران
عاشقم می کرد
از سال ها پیش
که چه می دانستم عشق چیست
تا سال ها بعد
که عشق را چه به ما!

مهدیه_لطیفی |

به به
لیلی قصه های عاشقانه ... چطوری دختر گل

ریحانه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 00:25

چاکر شما

شما عزیزدلم منی

رسیدن پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 08:29

رافائل پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 12:02 http://raphaeletanha.blogsky.com

چقدر خوبه که فرصت کتاب خوندن داری. یهویی حسودیم شد.
امیدوارم اوضاع روبه راه باشه.

ممنون
اما گاهی ترجیح میدم که فرصت نداشته باشم هی لابلای کارهام بخونم... بیکاری خیلی بده... بدترش بی پولی

پریسا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 13:58 http://roga2.blog.ir

دلم برات تنگ شده بودا.

آخیش
عزیزم
دل به دل راه داره
من کم و بیش به وبلاگت سر میزنم

رسیدن جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 17:29

سلام خوبی. تیلو جان للی وبلاگ داره ؟

سلام به روی ماهت
نه نداره

لیلی شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 10:54

بعله دیگه گندم خانم نو که اومد به بازار...
هی گفتم خدایا چی شده
هی فکر کردم قرار بود جایی بره؟
خخخخخخخخ خوشحالم برات
تا باشهاز این سر کار گذاشتنااا
خیلی دلم بهت نزدیکه یادت نره

نو کجا بود... این کهنه شرابه که میشه مست تر شد باهاش
ای جان به دل شما... قربون دلتون
من و سرکار گذاشتن دوستای خوبم؟
محاله
در ضمن من کلا پنجشنبه و جمعه ها آنلاین نیستم
شما نگرانم نشو که منم خجالتت را نکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد