روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

داریم میریم تعطیلات

سلام

پیشاپیش ایام تون مبارک- دعاهاتون مستجاب


1- من کاری به مناسبتها و ایام و اینکه مذهبی هستم یا نیستم ندارم

اما... با گوشت و پوست و استخونم ... حضور و وجود امام زمان را حس کردم و علاقه ی ویژه ای دارم

یادتون باشه که امام حی و حاضر این زمان ایشون هستند... دستشون بازه برای گرفتن استجابتهای ما

ایشون را واسطه کنین تا براتون استجابتها و خیرهای بزرگ هدیه بگیرن



2- دیروز نیم ساعت به اینکه میخواستم برم دندانپزشکی للی بهم زنگ زد

گفتم دارم میرم دندانپزشکی... یهو گفت اونجا نرو ...

اونجا کلینیک دندانپزشکیه ، اما کلینیک امام محمد باقر که بری کلینیک تخصصی دندانپزشکی هست

تو هم کار دندونت تخصصی هستش

منم سریع زنگ زدم 118 شماره کلینیک را گرفتم

و قرار شد شنبه ساعت 8 صبح برم کلینیک تخصصی هم یک معاینه ای بشم تا بعد ببینم خدا چی مقدر کرده برام



3- دیروز فیلم ملی و راه های نرفته اش را دیدم

فیلم تاثیر گذاری بود... بعضی جاها خیلی پررنگ و اغراق شده بود

بعضی جاها هم خیلی کمرنگ و آبکی... اما دل کل فیلم تأمل برانگیزی بود

یکبار ظهر دیدم... یکبار هم شب قبل خواب... و ممکنه امروز هم یکبار دیگه ببینمش

یه جاهاییش را انگار به عنوان تجربه نیاز داشتم که ببینم و به ذهنم بسپارم



4-  در دنیایی با این همه خطای دید... دیگه حتی به چشم ها هم نمیشه اعتماد کرد

هرچیزی را با چشمتون دیدین باور نکنید

این توصیه را در روابطتتون به شدت جدی بگیرید که خیلی خیلی بهتون کمک خواهد کرد



5- امروز ظهر قرار خونه ی مامان بزرگ را گذاشتیم

خونه ای که توی بچگیم ، دنیای من بود... پر از شور و هیجان و بازی

و این روزها ، خونه ای سوت و کور و بی رونق... پدربزرگ به رحمت خدا رفته و مادربزرگی که در بستر بیماری حتی یارای گفتن کلامی را نداره...

لحظه ها را زندگی کنید .. چون خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکنیم دیر میشود



6- وقتی دلتنگ و کلافه از دلتنگی میشیم ... فاصله قهر و آشتی و بحث و کشمکشمون خیلی کم میشه

و الان میفهمم با توجه به هوای بهاری هر دومون کلافه ی دیداریم

هر شب غرغر میکنم... هر شب صبوری میکنه... هر روز پشت هم زنگ میزنه... بهونه میگیره... دل به دلش میدم

و بعد ته ته هر شب به هم خاطرنشان میکنیم که هنوز همو دوست داریم....

دلتنگی خر عست...




نظرات 10 + ارسال نظر
طلوع ماه سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 12:55

عید شمام مبارک.شاد باشی تیلو جانم.
مورد پنج دقیقا همین اتفاق برای خونه مادربزرگ متم افتاده.الان وقتی میرم اونجا بیشتر دلم میگیره به جای اینکه دلتنگی برطرف بشه.
مورد شش خوب یه قرار عاشقانه ردیف کنید دیگه همین روزا

همه روزات مبارک دختر گل
آخ آخ ... چه خونه ی شادی بود و دیگه نیست... ما هر وقت میریم سعی میکنیم بزن و بکوب راه بندازیم و فضا را شاد کنیم... اما شادی واقعی از اون خونه رفته....

ای جون
تو فکرشیم...

رسیدن سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 12:59

انشاءالله تعطیلات خوب و خوشی داشته باشید. ایشالا مادربزرگ هم خوب بشه . دلتنگی رو من هم احساس میکنم باورت میشه تیلو دلم میخواد طرفم روبروم بایسته و مشت مشت با عشق بکوبم تو سینه ش که تا حالا کجا بوده ؟ تا اییین حد من دلتنگم.
بیچاره ناموجود اگه بشنوه میخوام مشت مشت بکوبم رو سینه ش عمرا خودش رو نشون بده جان عزیزم

برای شما هم تعطیلات خوبی آرزو میکنم
نه بابا حقشه ... اول یه دست حسابی بزنش... تازه بفهمه اینهمه محبت در انتظارشه زودتر میاد

رسیدن سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 13:01


دندانپزشکی خر عست
دلتنگی خر عست
خیلی جالبه باید یه لیست کامل از خرها بنویسم

آخ آخ گفتی
موافقم
هرکدوم یک پست جداگانه بزاریم برای خرها... بعد هی بهش اضافه کنیم

لیلی سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 15:23

عیدت مبارک عزیزم

همه ایامت مبارک

رهآ سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 16:28 http://Rahayei.blogsky.com

عزیزم تو دعاهات من هم یاد کن ❤

چشم
اگه قابل باشم حتما
شما هم ما را دعا کن
فدات

مخمور سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 18:33 http:// mastoori.blogfa.com

سلام تیلو جانم
تیلو امشب شب برات است و در آن روزی ها فسمت می شود تا سال بعد بخواهیم و طلب کیم از عمق جان
که کولانای جان می گوید " چون نشینی بر سر کوی کسی / عاقبا زان در برون اید سری ....


هر وقت اسمت را میبینم قلبم تند تر میزنه

هفت مین چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 13:31

خونه ی مامانبزرگ... . من چقدر دور همی هاش رو دوس داشتم .
به چهارشنبه و پنجشنبه که میرسیم دلتنگت میشم ! میدونم که نمیای مجازی .

من واقعیم... برای همین روزای تعطیل نمیام
و دلم به طور واقعی براتون تنگ میشه

امیدوارم به همه خواسته هات برسی تیلو جان

منم برای تو همین آرزو را دارم

soly شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 08:27 http://www.soly61.blogsky.com

سلام عزیزممممممم
اگه دعا کردی منو فراموش نکن لطفا.قوبونت بشم که اینقدر مهربونی.
ان شالاه کارای دندون پزشکیتم به خوبی پیش میره.

سلام به روی ماهت
مگه میشه تو رو فراموش کرد

Payam یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 01:38

Jaaaan
Emame zaman!!
Gharne21in vaghean shoma khanum?


بله من... در قرن بیست و یکم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد