روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دست نوشته ها حال خوبی دارن

سلام

اردیبهشتتون بهشت


1- خواهر برام پیامک داده بود: اردیبهشت تکه ی جامانده بهشت است در جیب آدم و حوا، که با خود به زمین آورده اند

خیلی خوشم اومد


2- مغزبادوم امروزم خوب نشده بود و نیومد مدرسه

نگرانشم فسقلی را


3- وقتی کارت پستالهای رنگارنگ آماده شده روی میزم ، بهم چشمک میزنن انگار حالم بهتره

انگار رنگ و نور توانایی این را دارن که کلا منو پر انرژی کنند

اشعه های خورشید از لابلای شاخه های درخت هم همین خاصیت را برام داره


4- من از این دلهره ی مبهمی که از ترس دندانپزشکی در دلم ایجاد میشه خیلی خیلی بدم میاد


5- دوست عزیزی که پست منو برام فرستادی ... ارت متشکرم

معذرت میخوام اما حس کردم واقعا بعضی چیزها را بهتره که رمزی بنویسم


6- دارم در بطری های پلاستیکی را برای هدیه کردن به اون موسسه خیریه جمع میکنم

کسی آدرسش را داره بهم بده (برای اصفهان)


7- وقتی هوا اینقدر خوبه بند شدن اینجا توی دفتر، پشت سیستم و تایپ سوالات امتحانی برای من عین شکنجه س

نظرات 11 + ارسال نظر
رافائل یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 09:36 http://raphaeletanha.blogsky.com

مورد اول و سوم و آخر رو خوب اومدی، بهشت باشه و بشینی پشت میز؟!
امیدوارم فسقل شماهم زود خوب بشه.

فرشته یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 10:22 http://morabayanjer.blog.ir/

ضربات ای اف تی رو میشناسی تیلو یه نوع حربه دفاعی برای رهایی از ترس و خاطرات بد هست من درباره بعضی چیزا استفادش میکنم جواب میده تو هم امتحان کن

فن آزادسازی احساسات (ای. اف. تی.) روشی است مشابه طب سوزنی (امّا به جای سوزن از فشار سر انگشت‌ها استفاده می‌شود)
ترکیب ضربات نوک انگشتان به نقاط معینی در مسیر عبور انرژی زندگی و تکرار عبارات تاکیدی یا جملات تلقینی مثبت، اتصالی یا انسداد عاطفی در مسیر های سیستم گردش انرژی زندگی را برطرف کرده و توازن و تعادل را به ذهن و بدن که برای سلامتی مطلوب و درمان بیماری جسمی ضروری است بر می گرداند.
و استفاده از جملات خاص با انرژی مثبت


راستش را بخوای اصلا نشنیده بودم... اما رفتم و سرچ کردم و یک چیزایی دارم در موردش میخونم

لیلی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 10:26

سلام گندم عزیزم
حالت خوب نیس و من از صدها کیلومتر دورتر چند روزیه که بشدت حسش میکنم

سلام لیلی قشنگ قصه ها
خوبی؟
نه عزیزم ... جای نگرانی نیست... چیزهایی خاطرم را مکدر کرده ... اما نه اینکه جای نگرانی باشه
مرسی از اینکه حواست بهم هست

رسیدن یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 11:50

دقیقا منم برای هر بار رفتن دندانپزشکی همین دلهره مبهم رو دارم . میدونم اگه هزار بار دیگه مجبور بشم برم همه هزار بار همین دلهره هست . بیچاره بچه کوچیکا

وای منم دارم این حال را
نه بابا ... بچه کوچیکا از این ترسا ندارن همشون
من دقت کردم اصلا همه اینطوری نیستن

طلوع ماه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 11:59

اردیبهشت عالیه.
حیفه که آدم غمگین باشه تو این هوا تیلو

واقعا عالیه
غمگین نیستم دوست جان

لیلا یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 12:29

سلام
من آدرس و براتون پیدا میکنم همسر یکی از دوستام عضو هستن بهتون اطلاع میدم

واقعا ازت متشکرم
آدرس دفترشون در اصفهان را میخوام
یک دنیا ازت ممنونم

لیلی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 13:51

گندم عزیزم هیچکس وجود نداره که اعمال مربوط ب دندان پزشکی براش خوشایند باشه اما اگه میزان ناخوشایندی و ترس ازش از ی حدی بالاتر بره بسیار ناراحت کننده خواهد بود
پیشنهاد میکنم از روش حساسیت زدایی استفاده کنی که احتمالا خودت میدونی یا اقای دکتر میتونن بیشتر راهنمایی کنن
همینقدر بگم که این روش میتونه هم تخیلی باشه هم واقعی
در این مورد روش تخیلی براتون در ایتدای امر میتونه مفید باشه
در این روش باید از یک متخصص کمک گرفت ولی چون این مورد دندان پزشکی خطری نداره میتونی خودتم انجام بدی
خودتو ریلکس کن و تصور کن که امروز وقت دندان پزشکی داری اینقدر به این تخیل ادامه بده که کاملااسترست ازیین بره مرحله بعد تصور اینه که داری لباس میپوشی که بری اونجا باز اونقدر تو هر مرحله میمونی ک کاملا استرست از بین بره
مرحله بعد نشستن توی ماشین...در حال وارد شدن ب مطب... نشستن در نوبت انتظار... ورود ب اتاق دکتر... دراز کشیدن روی تخت... و..
اگر چندین بار این تمرین انجام بشه بسیار مفیده
حتی میتونی فیلم رفتن دیگران رو تماشاکنی ولی اینراحت تره

ممنونم عزیزم از اینکه سعی داری بهم کمک کنی
یک دنیا سپاس
در این حد نمیترسم و فوبیا ندارم
البته شاید قبلا داشتم... اما الان دیگه اینطوری نیستم
خودم تنهایی میرم و میام و کلیه مراحل را طی میکنم

طلوع ماه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 14:07

نه منظورم شما نبودی.کلا گفتم.

هفت مین یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 18:10

نه تیلو جان کی گفته من قوی هستم ؟ تکذیب میکنم شایعه ای بیش نیست

سعی کن قوی باشی
روزگار حتی آدمهای قوی را هم آزرده خاطر میکنه

یه دوست یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 18:34

فدای تو تیلوی مهربان ، لطفا کامنتای بالا که ممکنه برای دیگران ابهام بوجود بیاره و موضوع رو کش دار کنه حذف کن، البته اگه موافقی .
ممنون

انشاله که همیشه سلامت و شاد باشین
هر طور شما راحت هستین

شاذه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 20:48 http://moon30.mihanblog.com

سلام تیلو جانم
منم از دندونپزشکی می ترسم. کی نمی ترسه؟ حتی ترس هم نباشه بهرحال کسی لذت نمی بره

احتمالا پس فردا باید برم. فردا وقت ندارم... دندونم از عید خرابه و هی پشت گوش انداختم.

سلام به روی ماهت
راست میگی حس و حال خوبی نداره
اصلا رفتنش سخته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد