روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وسط هفته

سلام

روزتون پرتقالی


صبح زودتر از اینکه ساعتم زنگ بزنه چشمام باز شد

یه نور خوشرنگ صبحگاهی افتاده بود تو اتاقم

دلم یه عالمه رویا و خیالپردازی خواست

چشمام را بستم و نیم ساعتی با لبخند گنده برای خودم فکرای رویایی کردم

چقدر گاهی ساده میشه آرام و بی دغدغه بود...





پ ن 1: دیروز حکم ورزشی داداش با پست اومد دفتر .... چقدر عکسش را دیدم دلم براش پر کشید

پ ن 2: حال دستگاه خوب نشده هنوز... و البته که اوضاعش بده

پ ن 3: دلم هوایی شده... قدم زدن میخوام ... خرید... حرف زدن ... بیرون رفتن


نظرات 4 + ارسال نظر

روز تو هم پرتغالی

منم از این کار زیاد میکنم بیدار شدن و فکر کردن

ای جان
اما من زیاد برای این کار وقت ندارم... بیشتر صبح ها باید زود و با عجله بلند شم و دوش بگیرم و بیام سرکار


اما اگه آدم رویاپردازی باشی میدونی که آدمهای اینچنینی لابلای تمام روزمرگیهاشون هم رویا میبافن

mahee سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 15:13 http://gahnegar.blogsky.com

چقد داشتن رویا خوبه

عالیه
بخصوص که بتونی هر روز یه رویای تازه و رنگی رنگی برای خودت ببافی

امیر چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 08:20

با سلام
چقدر خوبه با وجود مشغله کاری و هزار جور گرفتاری های بی پایان کمی هم وقت برای دل بگذاری . همین وقت گذاشتن ها از طرفی باعث شادی و نشاط روح و جسم می شود و از طرفی هم انرژی مضاعف برای انجام کار ان هم با کیفیت بیشتر فراهم می کند . پس هورا .... که در این محکمه دل پیروز میدان شد

سلام به شما دوست خوبم
کاش هوای دلمون را داشته باشیم

افزایش ممبر تلگرام پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 19:52 https://tablighatbartar.com/

وبلاگ زیبایی دارید به سایت ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد