روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شلوغ

سلام

روزتون پر از بارون

اصلا چه معنی داره زمستون شکل تابستون؟؟؟؟؟

پاییز حتی یه قطره بارون هم ندیدیم... گفتیم زمستون جبران میشه... حالا که به جای زمستون اینجا تابستون شده

آلودگی هم که داره منو خفه میکنه


صبح با صدای گوشیم بیدار شدم

مشتری بود

عجله داشت

زود لباس پوشیدم و اومدم

تو راه دو نفر دیگه بهم زنگ زدن

هر دو نفر هم به شدت عجله داشتن

رسیدم دفتر

یه دستم به گوشی - با یه دست کارها را مرتب میکنم

یه نگاهی به لیست امروز میندازم

جلوی اولین اسم - نوشتم اول صبح با عجله....

ای بابا

چه روز عجولیه امروز

بدو بدو دوتا کار را مرتب میکنم

به دو نفر زنگ میزنم یکساعت وقت میگیرم

زنگ میزنم به پدرجان

- بیاین کمک... دیگه دست تنها اینهمه را نمیتونم

- زنگ میزنم پیک موتوری- یکی را بفرستین- یکی را برای نیم ساعت بعد رزرو میکنم...

عجب روزیه امروز

جالب این هست که با اینهمه کار تحویل دادن و حرص خوردن و عجله کردن... هیچ پولی تا این لحظه دریافت نکردم....

نظرات 5 + ارسال نظر
هفت دقیقه یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 16:13 http://7min.blogsky.com

این همه بدوووو بدوووو پس کی پولشو میدن

توکل میکنیم به خدا
پول گرفتن سخت شده

آزاده یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 22:06 http://azadeh002.blogfa.com

خدا رو شکر که کارهایت رو به موقع انجام دادی و رسوندی
انشالله زود زود بهت پول هم می دهند
اره واقعا چرا بارون نمی یاد برف که کلا رویا شده برامون

اره خدا را شکر
واقعا که برف و بارون با هم برای ما رویا شده

رسیدن دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 09:02

راست گفتی ما که در کل سال دو ماه سرما داریم حالا امسال همونو هم از دست دادیم . هوا بهاریه تا زمستونی. من شب ها کرمم میشه و بدون پتو میخوابم . البته خواهر برادرم همچنان سرمایی هستن و حتی نمیتونم در باز بذارم .
موفق باشی و سالم

امسال که کلا انگار اصلا زمستون نشده

اناهیتا سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 09:42 http://khaterateman1369.blogsky.com/

ایشالا پولم میگیری به جاش یهو با هم میدن بیشتر میچسبه

اینطوریم میشه بهش نگاه کرد

هفت دقیقه سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 12:54 http://7min.blogsky.com

میسیز تایلو کوشی ؟ میبینم که لاکپشت درون تبدیل شده به خرگوش درونو حسابی در جنب و جوشه

هلوووووووووووو خوبین شما
اره فعلا رو دور تند هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد