روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باز انگار در جهان دیگری هستم...

سلام

روزتون عسل

اصولا صبح ها پست مینویسم

آن زمانی که فواره های انرژی بالای سرم پر از نور و رنگ هستند

اما ....

الان نگاه کردم دیدم هنوز فواره های انرژی رنگی رنگی بالای سرم در احتزار هستند برای همین ، آمدم پست بگذارم

آمدم بگویم شماها همیشه در خاطرم هستید

از بحث های داغ این روزها هیچ نمیگویم چون اینجا روزمرگیهای تیلوتیلواست و لاغیر


قرار عاشقانه ام آنقدر زیبا و عاشقانه بود که مانند رنگین کمان هنوز در خاطرم میدرخشد

به خودش هم گفتم، شاید یکسال حتی بیشتر بود چنین قراره عاشقانه ی عاشقانه ای نداشتیم

باورتان نمیشود...املت درست کردم با کمترین امکانات و املت خوردیم ... املت و سالاد و سیر ترشی

و آنقدر عاشقانه لحظه ها را عاشقانه گذراندیم که اینبار وقتی که رفت کمتر کدر شدم... کمتر دلم گرفت... انگار دلم دوباره قرص شده بود

این قرار عاشقانه آنچنان ناب و سحرانگیز بود که فکر میکنم مزه اش حالا حالاها زیر دندانم بماند

یک تکه از یک فیلم را انتخاب کرده بودم که ببینیم و بخندیم و چقدر خندیدیم

یک متن عاشقانه برایم از یک کتاب آورده بود و چقدر عاشق تر شدم

یک نامه برایش نوشته بودم که ندادم...

و هنوز لبریزم



جمعه را در باغچه گذراندیم

با توت های سفید و سیاه و ترش و شیرین

با نسیم

با آب بازی با مغز بادوم


شنبه صبح را با شلوغی و بدوبدو آغاز کردم

چند کار عقب مانده

چشمی که چند روز بود بیمار شده بود...نزدیک ظهر به چشم پزشکی رفتم

و سعی کرده ام همه چیز را مرتب کنم برای مسافرتی که ان شاء اله از دوشنبه صبح آغاز میشود





نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 18:32

و تازه من دیروز از طرفت سلام دادم و دعا کردم انشالله که روزیت شه و خودت بیای

ای جان
متشکرم
اون دعایی که شما در حقم میکنی نظیر نداره
کاش لایق باشم و من هم دعا گوی شما باشم
خیلی ازت متشکرم

دل آرام شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 21:07

تو خوب باش، هر جایی باشی خوبه.

چقدر تو خوبی
از بس خوبی برای همه خیر و خوبی میخوای

رسیدن شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 22:04

الهی همیشه عاشقانه هات زیبا سر بشن و موندگار بشن برات عزیزم

عزیزدلمی
متشکرم

امیر یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 08:14 http://balot1395.blogfa.com

دیر زمانی بود که آرزوی داشتنش همه وجودم را پر کرده بود. اما می توانم بگویم که این یکی از نا ممکن های دنیا شده است برام . دلم را به دیدن گاه گاهی اش خوش کرده ام . وقتی در کنارم هست انگار همه دنیا مال من است و همه کائنات نظاره گر عشق و علاقه ام است. تک تک سلول هایم نیازمندش است. هر شب با او حرف میزنم هم در دنیای خیالم و هم در دنیای واقعی . صبح ها با طنین خوش آهنگ صدای او چشم باز می کنم .
نمیدونم ! واقعا نمیدونم که به این مقدار قانع ام یا اینکه فقط خودم را گول میزنم که برای اینکه از دستش ندهم به این بسنده کرده ام.
دوست دارم آغوش اش امن من باشد. شانه هایش را برای تکیه دادن می خواهم. هر روز و هر شب وجود مردانه اش را می خواهم . دوست دارم عصرها چای و دم دنوش داده و با او در بالکن نشسته و چای بخوریم.
دوست دارم شش دانگ وجودش را مالک باشم و او هم مالک روح و جسمم باشد. ...
نمیدانم از کی و چه موقع عشقش در وجودم رخنه کرد و چطور شد که احساس کردم ذرات وجودم به سوی خورشید وجودش معلق زنان در حرکت است. (سایه او گشتم و او برد به خورشید مرا)
آنگاه که سرمای کویر هر جنبده ای را منجمد می کند ، گرمای عشق او همه یخ های منجمد و زمهریر جسمم را ذوب می کند و هوایی عاشقانه و عارفانه برایم فراهم می سازد.
در کنار عشق خدا که همه وجودم لبریز از پرتوهای نورانی است اوست ، شمع عشق او نیز مرا مالا مال از شور و اشتیاق می کند و فضایی غیر قابل توصیف و دوست داشتنی مهیا می سازد.
گاهی با خود می گویم آخه تا به کی دوری و دوستی.... تا به کی فقط به پیام هایش و قرار و مدارهای چندوقت یک بار دلخوش باشم . بزار یا زنگی زنگ باشد یا رومی روم . یا شش دانگ وجودش مال من باشد یا همه وجودش مال دیگری باشد. بعد دوباره به شک کردن خود، شک می کنم و آن را به پای کثیرالشک می گذارم و می گویم شک کثیر الشک اعتبار ندارد ....

اناهیتا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 09:02 http://khaterateman1369.blogsky.com/

سفر بی خطر عزیزدلم ایشالا هرروز عاشقانه ها بیشتر بشه ولی من اصلا با شوهرم خوب نیستم چند وقته الن گفتی دلم خواست هردو سرمون خیلی شلوغه انگار عصبی شدم دارم سعی میکنم ریلکس باشم و خدا حاجتت رو بده مشهد خوش بگذره

ممنونم عزیزم
سعی کن وقتهای کوتاهی را برای عاشقانه هات بزاری
باید مراقب رابطه ها باشیم
براشون وقت بزاریم
امیدوازم همیشه شاد و سالم باشین
متشکرم

حامد یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 12:49 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلااااام تیلو خانوم عزیز
دلمون رو کباب کردی با این قرار عاشقانه
این پست صرفا جهت بازی با روح و روان ما بود؟
عاشقانه هاتون مستدام ایشالا

سلام دوست جونم
این پست صرفا گوشه ای از عاشقانه هاست ...
عاشقانه های بسیار بسیار پررنگ قسمت و نصیبتون باشه
اینقدر پر رنگ و زیبا که اصلا در کلمات نگنجه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد