روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شبها وقت خواب است ، این را بدان تیلوتیلو

سلام

صبح بخیر


اول صبح یه توصیه بکنیم به این خانومای محترم ...

تو رو خدا ...

به خاطر حفظ آبروی کل جامعه نسوان هم که شده یه ذره خوب رانندگی کنید....

حالا رانندگی هیچی... چرا اینقدر بد پارک میکنین



باید کار کنم و مگویم چیست کار... که سرمایه جاودانیست کار

خب اینهمه کار روی هم تلمبار کردم و نشستم و راحت و بی دغدغه دارم پست مینویسم






پ ن 1 : یک سری از عادات بدمون روی زندگیم تاثیرات خیلی بدی داره... چرا اونها را ترک نمیکنیم

پ ن 2 : خواهرم الکی باهام قهر کرده

پ ن 3 : چرا من قهر کردن بلد نیستم؟

پ ن 4 : نیاز به دوستانه های طولانی دارم

پ ن 5 : شبها خودم خودم را بیخواب میکنم

پ ن 6 : از اینکه می تونم به دیگران قرض الحسنه کمک کنم خیلی خیلی خوشحالم

نظرات 6 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 19:11

سلام تیلوی عزیزم


واقعا چرا خواهرا یهویی قهر می کنن اونم بی دلیل؟؟!

سلام به روی ماهت
همیشه علاقه زیاد ، ایجاد توقع های بیشتر هم میکنه

رسیدن دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 20:30

سلام عزیزم خوبی. ایشالا که قهر جدی نیس و فقط یه شوخی ساده ست . خواهرانه ها اگه از دست بره انگار نیمی از وجود آدم میره .

سلام خوشگل بانو
همیشه قهرهای خواهرانه یه شوخیه ساده س ... خیلی زود رفع میشه

امیر سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 09:46

سلام و صبح بخیر
بانک قرض الحسنه تیلو با شرایط زیر وام پرداخت می کند.
1- داشتن نیاز
2- نداشتن ضامن و پارتی
مبلغ وام با توجه به نیاز شخص توسط مدیر عامل و هیئت مدیره (تیلو و خانواده) تهیین میگردد. حداقل یک میلیون ریال و حداکثر ده میلیون ریال.
این وام فقط به افراد نیازمند پرداخت شده و باز پرداخت آن بستگی به توان وام گیرنده دارد.
**************************************************
قهر کردن خواهر جدی نیست و نگران نباش خواهران دعوا کنند ، ابلهان باور کنند....
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در مورد رانندگی خانم هم باید بگم : بد رانندگی کردن تو خون و رگ و پی آنان است و به هیچ وجه نمیشه اونو عوض کرد چون در تک تک سلول هایشان است .
* ** *** **** ***** ****** * ** *** **** ***** ******
قهر کردن دل چرکین میخاد که تو نداری و در ذاتت نیست ، پس بیخودی تلاش نکن ....
***** ****** ******* ***** ***** ***** *****
برو کار میگن و مگو چیست کار دیگه دو مده شده و کنه به نظر میاد الان شعار کار نکن و پول بگیر مد نظر است .....
****** ******* ******* ******* *******
نیاز به دوستانه های طولانی داری خب شرایط و ضوابظ را ابلاغ کن تا واجدین شرایط در صف بشن و ......
**************************************************
در مورد عادت های بد سعدی میگه: سعدی به روزگاران ، عادت نشسته بر دل ، بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران....
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در مورد خواب هم موقع خواب همه فکرها را از مخ بیرون کن و پلک ها را روی هم بزار تا خوابت ببره و اگه خوابت نبرد با کمی چسب مایه پلک ها را به هم بچسبون مطمئن باش بعد از چند ساعت خوابت می بره ......

شما مسئول بانک هستین؟
میدونم که واقعا قهر نمیکنیم
دقیقاباید کار کرد
دیروز کلی قرارهای دوستانه داشتم
در مورد خواب شخصا مقصر هستم ولا غیر

حامد سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 10:22 http://hamed-92.mihanblog.com

آی گفتی آی گفتی آی گفتی

من دیگه چیزی نمیگم

متشکرم از همدردی شما

حامد سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 10:28 http://hamed-92.mihanblog.com

مثل عادت غیبت کردن عادت پر خوری ، بدخلقی ، زیاد نمک خوردن زیاد شکر خوردن ، و و و
قهر مال بچه هاس از بزرگترا بعیده
خوبه که بلد نیستی

اوهوم
وقتی دیگران را زیاد دوست بداری... این اتفاقا میفته

نفس1 سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 10:50 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم...چرا فقط به خانوما میگی...
آقایون هم بعضیا خیلی بد رانندگی میکنن...من خودم یه راننده زن هستم که از رانندگی بعضی آقایون کلافم...واقعا بعضیا داغونن داغون...
با پارک موافقم
1-نمیشه ...ما میخایم ترک کنیم ولی نمیشه لامصب...
2-
3-من بلدم یادت بدم؟؟
4-منم
5
6-قرضالحسنه باعث برکت زندگی و روزی میشه..

سلام به روی ماهت
والا من همیشه از دست خانوما بیشتر حرص میخورم
3- یادم بده
6- انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد