روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سکه 500 تومانی

فکر کنم قبلا هم تعریف کرده بودم که از این سکه های 500 تومانی خوشم میاد

داشتنشون بهم یه حس خاص میده...

همیشه هم چندتایی ازشون نگه میدارم توی کیف پولم...

دو روز قبل از رفتن داداش... اومد دفترم ... رفته بود یه سری خرده ریز خریده بود برای بردن..

چای درست کردم و میوه آوردم و کنار هم نشستیم و یه خرده حرف زدیم و ...

وقتی میخواست بره... از در رفت بیرون و با یه مکث چند ثانیه ای برگشت...

گفت : این سکه تو جیبم بود...یادت افتادم ... یادمه که از این سکه ها خوشت میاد

اونوقت خندیدم و سکه را ازش گرفتم و گفتم : یواش یواش سکه های ده هزارتومنی هم باشه فایده نداره...

گذاشتم تو جیب پالتوی صورتی رنگم...

امروز صبح پالتوی صورتی را پوشیدم

الان بی هوا دستم را کردم تو جیبم و .... اشکم دراومد...

خیلی از هم دوریم...

نظرات 15 + ارسال نظر
ghamahang یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 10:54 http://ghamahang.blogsky.com

سلام. من تو وبلاگم آهنگ غمگین (بیشتر بی کلام) میذارم.‏
اگه دوست داشتین به من سر بزنین

متشکرم
من آهنگ غمگین دوست ندارم

حامد یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 11:06 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام و ممنون از کامنتتون
آقای دکتر بهترن ؟ عمل خوب بود؟
شما خوبی؟
این اصفهانی بودن همیشه یه جایی باید خودشو نشون بده ها
اگه سکه ی بهار آزادی ترجیحا طرح قدیم هم سراغ داشتین من دوسشون دارم و جمع میکنم

سلام و خواهش...
آقا دقت کنین اون پست مربوط میشه به صبح... فردا قراره برن دکتر... حالا کو تا عمل...
با اصفهانی بودن من شوخی کردین؟؟؟؟
اونکه سکه بهار آزادی یه جوری چشمای آدم را به درخشیدن وا میداره

حامد یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 11:38 http://hamed-92.mihanblog.com

ایشالا عملشون به سلامتی انجام بشه زیاد دوره ی بستری نداره احتمالا فرداش ترخیص بشن

آقا اصفهانی بودن بد است؟؟؟؟
حالا ما یه چیزی گفتیم البته دیدیم که میگیم
شما یه کاری میکنی شک به یقین تبدیل بشه

اصلا بستری نداره که این عمل... در لحظه انجام میشه و ترخیص...

اصفهانی بودن عالی است... اصالت دارد... فرهنگ دارد... هنر دارد.. چی هی من هیچی نمیگم شما هرچی دوست داری میگی
حالا خوبه من از یه چیزی خوشم اومد و برای شماها تعریف کردم... یه کاری کنید دیگه هیچی براتون نگما

حامد یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 11:46 http://hamed-92.mihanblog.com

خب شما از یه چیز دیگه خوشتون بیاد دیگه
تا باعث نشه حرف در بیارن واسه اصفهانیا

باشه چشم
خوش آمدهایمان را تعویض خواااااااااااااااهیم نمود

حامد یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 11:47 http://hamed-92.mihanblog.com

خب شما از یه چیز دیگه خوشتون بیاد دیگه
تا باعث نشه حرف در بیارن واسه اصفهانیا

delaram یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 12:34

Salam khanom
Khodeto narahat nakon
Ishala Salem o shad o movafagh bashe
Harja bashe b delkhoshi khobe

به دعای شما دوستای خوبم

امیر یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 12:48

خب بعضی چیزا شاید کم ارزش باشند اما ادم ازش خوشش میاد از جمله همین سکه های پانصدی یا اسکناس تا نخورده ولو ده و بیست تومنی باشه ...
خب اینو نمیشه برا کسی عیب و ایراد دونست کما اینکه ممکنه من از چیزی خوشم بیاد و کسی دیگه از همون نفرت داشته باشته .
مثلا کسی را می شناسم که نسبت به ماهیی حساسیت داره عکس ماهی را که ببینه بد حال میشه حتی اگه تو فیلم مستند ماهیی ببینه ناراحت میشه . یا کسانی هستند از خرمالو بدشون میاد یا از ....

سعدی میگه:
ای سیر ترا نان جوین خوش ننماید
معشوق من آن است که به نزدیک تو زشت است .....


اره واقعا گاهی همینطوریه

حامد یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 12:51 http://hamed-92.mihanblog.com

نه آقا همون سکه خوبه
فقط سعی کن بهار آزادی باشه

باشه
میرم تو کار سکه بهار آزادی

خانومی یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 14:21 http://http

سلام عزیزم خوبی؟
منو یادته تیلو؟؟
آقا من از همه دوستایی که میان اینجا خواهش میکنم واسه من خیلی خیلی دعا کنن
وهمچنین از تیلوی عزیزم
منم سکه دوست دارم و تازه مبلغشم مهم نیست بعضی وقتام زورم میاد بدمشون به مشتری خخخخ
آهنگ آلبوم جدید حامد همایون بد نبود از نظر من توام بگوششاید خوشت اومد تقریبا شاده..
برام دعا کن لطفا

سلام
مگه میشه شما را یادم نیاد
انشاله که هرچی تو دلت هست را خدا بهت بده

خانومی یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 14:31

ممنونم دوست خوبم
بیشتر وقتا بهت سر میزنم ولی تنبلیم میاد نظر بدم

خیلی کم مینویسی
ولی از اینکه بهم سر میزنی متشکرم
خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم
هروقت حال داشتی نظر بده

خانومی یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 14:34

تیلوی مهربونم درگیرم فعلا
ان شاالله خدا بخواد با خبرای خوب برمیگردم
میام همه چی رو میگم قول میدم

انشاله همیشه درگیر چیزای خوب باشی... درگیر برآوردن شدن آرزوهات... رسیدن به خوشبختی و خوبی
هروقت دوست داشتی حرف بزنی ماهمه سراپا گوش هستیم

خانومی یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 14:46

این که خیلی عالیه و اتفاقا از آرزوهای بزرگ و بچگی هامه
بذار نتیجه بگیرم حتما میگم خیلی دوستت دارم دختر خوب
همیشه واسه داداشت دعا میکردم و از وقتی برگشتن میخواستم هی بهت بگم که سفارش کنی خیلی مراقب خودش باشه
دیگه من برم خیلی حرف زدم امروز

ممنونم که حرف زدی
کلی خوشحالم کردی
انشاله که به همه آرزوهات برسی

نفس1 یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 15:29 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم..من چک پول دوست دارم ولی کسی بهم نمیده که...

بابا اصلا متوجه نشدین چی میگم؟؟؟؟؟
بخوای اونطوری حساب کنی که من فقط کارت بانکی بابام را دوست دارم
تازه همش هم دسته منه

mahee یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 21:36 http://gahnegar.blogsky.com

کامنتای حامد..کلی خندیدم
تیلووو...تنم مورمور شد از سکه توی جیب پالتوت..دلم گرفت یه جورایی

خدا را شکر که لبخند به لبت آوردیم
ماهی این حست بهم فهموند شما یکی از اون آدمهایی هستی که خوب میفهمی چی میگم

امیر دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 07:46


گل:سلام و صبح بخیر دختر مهربون دیار نصف جهان

سلام و روز بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد