روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کاش واقعا بزرگ شوم...

سلام


این ما هستیم که باید روزهای تقویم زندگیمان را نام گذاری کنیم

این ما هستیم که برای تک تک ثانیه ها باید برنامه ریزی کنیم

این ما هستیم که باید به فکر لحظه ها باشیم ، لحظه هایی که چون آب قطره قطره از لای انگشتهایمان میچکد..

برای من عدد شناسنامه ای مفهوم خاصی ندارد

به نظر من سن هر کسی همانقدر است که زندگی کرده است... نفس کشیده است... طلوع ها را به تماشا نشسته... غروبها را با لبخند بدرقه کرده... روزهایی که اینقدر دلبسته بوده که دلتنگ شده...

سن هرکسی بستگی به اندیشه هایش دارد... گاهی درون من یک دختر کوچک 5 ساله زندگی میکند و گاهی یک خانم مسن با شعور و با تدبیر...

سن من میانگین تمام دانسته هاست.. تمام تجربه ها... تمام فکرها... تمام ایده ها

من امروز نیمه راه سی سالگی را پشت سر گذاشتم و یک قدم به چهل سالکی نزدیک تر شدم

خدا را سپاسگزارم که در این روز لبخند میزنم و راضی هستم از این دختری که در آیینه میبینم

خدا را سپاسگزارم که در روز تولدم تمام عزیزانم به یادم هستند و هیچ فاصله ای میان دلهایمان نیست

خدا را سپاسگزارم که امروز آنقدر از داده های پروردگار سیرابم که نداده ها به چشمم نمی آید

خدا را سپاسگزارم که فهیمده ام آرزوهای بزرگ ، امید به زندگی هستند و نه هیچ چیز دیگر... که هرگاه به آرزویی رسیده ام فهمیده که آرزو بودنش زیبا تر از برآورده شدنش است

خدا راسپاس که در این روز آنقدر در اطرافم دوست و مهربان دارم ، و آنقدر عاشق هستم که قلبم لبریز از شادی شود

خدا را سپاس...

خدا را سپاس برای عشقی که در قلب به ودیعه نهاده است و قلبم چنان به زندگی گرم است که هر لحظه لبریز میشوم از حس خوب بودن

من امروز جایی ایستاده ام که به پشت سرم لبخند میزنم و برای پیش رو هزاران امید و آرزوی زیبا دارم و نیک میدانم که خداوند در من پیامبری را مبعوث کرده است که هر روز یک گام بیشتر به سوی خدا روم و این یعنی من در حال صعودم....


پ ن 1: دیشب آتشی در میان انبار کاهی افروختم... شاید خیلی خوب نبود که این آتش به دست من روشن شود ، اما من مطمئنم هر آتشی میتواند گوشه ای از این جهان را گرم تر کند

پ ن 2 : امروز قرارداد پایان فاز اول چالشم بود... چالشی که چهل روز پیش به فنا رفته است... هرچند خیلی گستاخانه و زشت است نوشتن اینکه دوباره میخواهم چالشم را از سر بگیرم... اما ... بهتر است در این روز باز تصمیم بگیرم... و برای شب سال تحویل به خودم قول و قرار بدهم...


نظرات 30 + ارسال نظر
خاله ریزه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 09:18 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

تیلوی عزیزم آفرین به خاطر این همه سپاسگزاری
پ.ن1 یعنی چی؟؟ چی شده ؟ از آقای دکتر چه خبر؟

پ ن 1 : ماله مسائل خانوادگی هست کاری به آقای دکتر نداره
ایشون هم خوب هستند

mah یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 09:20

مبارک باشه تیلو عشقولی

مرسی عزیزدلم

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 09:20

زندگی فرایندی است که بدور از دستای من و تو در جریان است و چه بخواهیم و چه نخواهیم از حرکت باز نمی ماند...
ولی آنچه مهم است این است که ما از خودمون چه به جا می گذاریم ...

سن و سال و عدد و رقم مهم نیست .... مهم آن است که ما چگونه بودیم و چگونه هستیم و چگونه خواهیم بود .... و مهمتر قسمت آخر یعنی چگونه خواهیم بود است ....

وقتی به سالگرد تولد خود می رسیم نمیدونم یک سیال بزرگتر شده ایم یا یک سال به پایان عمر نزدیکتر ...
این هم مهم نیست چون گل را با اینکه چند صباحی بیشتر نیست بیشتر از هر چیز با دوام دوست دارند و این بخاطر لطافت و خوشبویی و زیبایی آن است ... پس چرا ما خار شویم وقتی که می تونیم گل باشیم ؟
البته دوستان من که گل هستند و تنها خار میان آنها من هستم که میخام حفاظت از گل را داشته باشم تا دستی نا اهل به خود اجازه تعدی به گل را ندهد....
و در این بین همنشینی با گل نیز سبب شده است که کسی مرا خار نبیند و همه احساس کنند که خار هم جزئی از گل است و زخمی که بواسطه خار نصیب شان می شود به خاطر لطافت گل آن را نادیده می گیرند....

سلام یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 09:27

خوبی تیلو جان؟
تولدته؟
مبارک باشه،من نمیدونستم
ایشالا همیشه شاد و سرحال باشی
تیلو جونم،نمی خوام اصرار کنم یا دخالت کنم ولی اسم وبلاگت رو عوض کن،این خودش بزرگترین گام برای شروع چالشه،تازه تو که اینقدر عاشق رنگ و چیزای رنگی هستی،وبلاگت رو رنگی کن مثل اون چیزی که تو کارهای خوشگلت انجام میدی

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 09:34

لطفا این چیزی را که نوشتم فقط بخاطر درد دل کردن من بود و اونو تایید نکن

من از دست شما چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازلی یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:10 http://www.n-nikan.blogsky.com


اینم اهنگ رقص اخرش

تولدت مبارک تیلو یمهربان و دوست داشتنی

هورا
چقدر عشقولانی... هورا
هورا
مرسی عزیزدلم

مرضیه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:11 http://konjedane.blogfa.com

سلام. تولدت مبارک.
مدتیه وبلاگت رو میخونم ولی به علت ضیغ وقت کامنت نگذاشته بودم تا به حال.
دو تا نکته در مورد چالشت به ذهنم رسید که با اجازه بگم بهت.
اول اینکه اسم وبلاگ و اسم مستعار خودته. وقتی شما این دو را با اشاره مستقیم به بیماریتون انتخاب کردی، یعنی پذیرفتی که اون شما هستی. در حالی که وقتی تصمیم به تغییر میگیری دیگه شما تیلو نیستی. شما تیلو بوووودیییی.
دوم مدت زمان چالش هست. برای خودتون گام های کوچک تعریف کنید. اول یه مدت روزانه، بعد هفتگی، بعد ماهانه. بهد در پایان هر روز موفقیت به خودتون جایزه بدین، حتی با یه استیکر، روی یه تقویم دیواری.

به قولی: چه طوری میشه یک فیل رو خورد؟




جواب: لقمه لقمه.
شما هم فیل بزرگ چالشت رو لقمه لقمه نوش جان کن.
زیاد حرف زدم اما دلم نمیومد اینا رو نگم.
پیشنهاد میکنم کتاب شفای زندگی لوییز هی رو مطالعه کنی.
به علاوه این مطلب رو. ⬇
http://chi-napooshim.com/item/106-it-might-happen-to-you-too.html
(البته تمام مطالب این سایت خوبند.)

جسارت من رو ببخش. شاد باشی و سلامت. ☺

شما لطف کردین نه جسارت
عالی بود
متشکرم
یه جرقه ی تازه در مغز من زدی و یک شعله روشن شد ... مطمئنم با این شعله گرم خواهم شد...
متشکرم

مرضیه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:14

سلام. تولدت مبارک.
برات یه عالمه نوشتم، همش پرید ظاهرا

سلام عزیزم
ممنون از تبریکت
نه که نپریده
خیلی خوب هم رسیده
کنجدانه را هم که بستی ... نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم عزیزدلم

اذر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:22 http://azar1394.blogfa.com

نمیدونستم ابانی هستی
تولدت بسیار مبارک
ارامش وشادی واست ارزو میکنم

متشکرم
من دختر پاییزم ... فصل هزار رنگ ... برای همین اینهمه عاشق رنگا هستم

delaram یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:54

Tavalod tavalodet mobarakkkkk
Boooooos
Khosh bashi
Ishala surprise beshi
Salem bashi
Aashegh bemoni

گلشن یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:55

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 11:12 http://tilo95

سلام
دوست خوبم
داشتم دنبال اسمت می گشتم و نوشتم جشن تولد تیلو
به مورد خیلی عجیبی برخورد کردم و آن این بود که آـدرس وبلاگت برام امد وقتی وارد شدم دیدم راجع به تولدت هست در اردیبهشت و منم یه کامنت گذاشتم بودم یادم امد که اون موقع در مورد سن و سال و زندگی ات کمی نوشته بودی و دو تا عکس که یکی کتاب هی عمو و کیک تولد بود و یکی هم ساک دستی سنتی و کیک و ... بود
برام خیلی جالب است بدونم بهاری هستی یا پاییز هزار رنگ
لطفا اینو تایید نکن و میدونم جواب قانع کننده ای برام داری

و خواهش دیگه اینکه یکی ازت خواسته به ادرسی که داده بری و حتمن برو

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:06 http://tilo95

اینو برای تو بوده ا

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:09 http://tilo95

اگه نتونستی بازش کنی تو وبلاگ من شمیم یاس را باز کن متوجه میشی

گیلاس سرخ یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:09

سلام بر بانوی پاییز
تولدت بسیار مبارک

عزیزمی دختر گل
مممنونم

خاله ریزه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:10 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

خاچ به سرم یادم رفت تولدتو تبریک بگم...ببخشید
تولدت مبارک رنگی رنگی

هورا
هورا
گل به سرت
عزیزی برام
ممنونم

آروشا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:44 http://khodaaramejanha313.bkogfa.com

سلام تیلو عزیز
تولدتون مبارک

ممنون عزیزدلم
ممنون

فرساد یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:50

دوست مثبت اندیش و انرژی مثبت
امیدوارم گرمای عشق و امید را هر روز هدیه بگیرید
روزها تون پر امید
دلتون شاد
تنتون سالم
تولدتون مبارک

هورا
متشکرم
شماها خود انرژی و امید هستید

رهرو یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 12:55 http://66darjostojoo.blogfa.com

سلام
تولدتون مبارک
ایشالا سالیان سال در کنار پدر و مادرتون خوش باشید و سالم و سر حال

الهی آمین
متشکرم

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 17:09 http://tilo95

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو


درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم


میخوام برات تو رویاهام، جشن تولد بگیرم

از لحظه لحظه های جشن، تو خیالم عکس بگیرم


من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون


به جای شمع میخوام برات،غمهات و آتیش بزنم

هر چی غم و غصه داری، یک شبه آتیش بزنم


تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم


کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش


با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک


عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

فقط می خوام بهت بگم :.

.

.

.

تولدت مبارک.

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 17:23 http://tilo95

ضمن تبریک تولدت نوشته هایی در قالب سپاسگزاری از خدا نوشته ای:
این خیلی خوب است شکر نعمت، نعمتت افزون کند
کفر ، نعمت از کف ات بیرون کند
شکر کرده ای برای دادهایش ....
شکر کرده برای برای .....
اما کاش شکری هم برای اینکه خداوند عقل و کفایت به تو بخشیده می کردی چون همه این چیزایی که تو شکرش را بجا آورده ای لازم هست و جای شکر هم داره اما همه اینا در سایه عقل و خرد و تدبیر به دست می آید که خداوند عقل و هوش و ذکاوت را به تو ارزانی کرده است ....

چقدر منو تحویل گرفتین
هورا شدم

آروشا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 17:32 http://khodaaramejanha313.bkogfa.com

سلام تیلو عزیز

سلام به روی ماهت

امیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 17:43

دوست خوبم
شاید کلمات به ظاهر بی جان به نظر برسند اما اینطور نیست ؟
همه شاهکار های دنیا از کنار هم قرار گرفتن حروف تشکیل شده اند
من رقص حروف کلمات برایم بسیار جذاب تر از رقص دخترکان لولی وش هستند
من رقصی چنین میانه میدانم آرزوست

آروشا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 19:03 http://khodaaramejanha313.bkogfa.com

سلام تیلوعزیز
من کلی استیکر گل و قلب برای تبریک تولدتون فرستادم و پیام دوم رو دوباره با همون متن پیام اولم که کامل نیومده بود و همراه همون گل و قلبها فرستادم ولی الان فقط سلام اومده ، نمیدونم چرا پیام هایم کامل نیومدن ، این بار سوم هست که مینویسم براتون ، این بار از استیکر های خود بلاگ اسکای استفاده میکنم ، ان شاء الله که کامل پیامم برسد به دستتون ، ان شاء الله فاز دوم چالش بسلامتی باموفقیت به اتمام برسدتولدتون مبارکهمیشه سلامت و موفق و شاد باشید ان شاء الله

وای
یک دنیا سپاس
متشکرم
عزیزمی
ممنون
ممنون

الی یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 20:34 http://elhamsculptor.blogsky.com/

دختر پاییز تولدت مبارک

متشکرم

امیر دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 07:43

پاییز زیبا عروس فصل هاست
برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست
خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست
هر چه خواهی آرزو کن ، فصل فصل قصه هاست
فصل خلوت کردن تیلو با خداست ....

دخترشیرازی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 08:26

سلااااااااااااااااام .... دیر رسیدم چرا؟؟؟
تولدت مبارک خانم گل
عزیزدلم هر چی میخوای همونو برات آرزو دارم

سلام
زمانش مهم نیست
محبتت مهم که به دستم رسید... به قلبم رسید... ممنون

دخترشیرازی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 13:07

تیلو جونم حتی من دوست عزیز نخونم بالارو؟

به نظرم نخونی بهتر
خوندن درد و رنجها چیزی از اونا کم نمیکنه
بلکه انتشارشون عده ی دیگری را هم غصه دار میکنه

دخترشیرازی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 13:39

....

حامد دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 16:48 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام تیلو خانوم عزیز
تولدتون رو از صمیم قلب تبریک میگم ایشالا که صدو بیستمین سالگرد تولدتون رو با سلامتی و خوشبختی در کنار عزیزانتون جشن بگیرین

نگفته بودی شما هم آبانی هستی منم 25 آبان تولدمه

بزن دست قشنگه رو به افتخار آبانیا و بخصوص شما دختر پاییز


هورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد