روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز آدینه

سلام

روزتون پر از شادی

روز جمعه تون بخیر

امروز اومدم دفتر

زودتر از هر روز

هوای خنک صبحگاهی خورد به صورتم و حسابی سرحالم

تا رسیدم دفتر درها را بستم و لباس بیرون را در آوردم و خیلی راحت مشغول کار شدم

میخوام خیلی زود برگردم خونه

قصدم اینه که توی راه برگشت برای همه دنت بخرم

از دیروز هوس کردم


دوشنبه عید قربان هست...

و هفته بعد عید غدیر

یک سری بسته نقل و شکلات و عیدی برای عید غدیر هر ساله درست میکنم

امسال چون این دوتا عید بزرگ مقارن شده با روزهای شلوغی دفتر من...

تصمیم گرفتم برای مشتری هام هم بسته های عیدی درست کنم

این مسئولیت را به خواهرم دادم

امروز باید یک سری کارت کوچولو طراحی کنم تا بتونه بسته ها راتکمیل کنه

میخوام فاصله بین دوعید عیدی بدم و روز عید غدیر از خود مولا عیدی بگیرم...


نظرات 4 + ارسال نظر
دلژین جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 08:04 http://delzhin313.blogsky.com

وااای من میااام تا اصفهان تا عیدی بگییییرم :))
چه عجب روز جمعه پست گذاشتی

عیدی شما محفوظه عزیزدلم...
خب امروز دفتر هستم... اومدم سرکار

mahee جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 10:54

تیلو وبلاگم باز شد!

خدا را شکر
هزار مرتبه شکر

صحرا جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 11:09

چه دختر فعال و شادی. انرژی فوران میکنه از پستت


از دوستای خوبی مثل تو انرژی میگیرم
عروس خانوم خوبی؟

امیر جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 22:03

خدا قوت
به دوستی که سرشار از انرزی است و چمعه و شنبه و پنجشنبه برایش یکی است . الان شب است و سکوت و تنهایی ...
سکوتی پر از هیاهو نا گفتنی ها ...
شبی که خداوند در آن نعمت هایی قرار داده که غافلان از آن بی خبرند فقط دل های عاشق توان درک آن را دارند و بطور یقین میدانم که تو نیز درک خواهی کرد.
گاهی تنها هستی اما هیچ گاه احساس تنهایی نمی کنی و بیشتر از همیشه احساس می کنی میان جمعی اما خدا نکنه روزی در میان جمع باشی و احساس تنهایی کنی ...

در مورد عیدی دادن کار بسیار زیبایی است شاید عیدی ها بظاهر کوچک باشد اما دریایی از معرفت و زیبایی به همراه دارد . مهم نفس قضیه است نه خود هدیه ...
انشالله قبل از غدیر عیدی خود را از مولا دریافت کنید . بطور یقین اگه گفته بوی همین فردا عیدی را از مولا میخام ، مولا دریغ نمی کرد . نمیدونم چرا تا غدیر صبر کردی.
در ذکر دعاهایت مرا نیز فراموش نکن ....

دوست دارم یکی از اون عیدی ها نصیب من باشه و از طرف من او.نو به اولین کودک یا اولین خانم باردار هدیه نمایی . زیر خداوند این دو را بسیار دوست دارد . چون کودک قلبش پاک است و در مورد خانم باردار هم می گویند مستجاب الدعوه است و بهشت هم زیر پای مادر است ... منم هم الان تا زمان عید قربان و در ادامه تا عید غدیر هر شب به نیابت از شما دعای فرج را قرائت می کنم و ثوابش برای سلامتی شما باشد انشالله


من هم به نیابت از شما هر خانوم بارداری که وارد دفتر شد یکی از اون بسته ها بهش عیدی میدم
بچه ها هم که جای خود دارند

بهترینی
قدر خودت را بدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد