روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز بعد از چهارشنبه

سلام

امروز چون قرار عاشقانه نداره ، پنجشنبه نیست

فقط یک روز بعد از چهارشنبه است



دیروز عصر ، خواهرم با یک جعبه رولت و شیرینی تر شکلاتی اومد سراغم

خوب میدونه روزای شلوغمه و زیاد نموند

در حد نیم ساعت با هم شیرینی و میوه خوردیم و رفت

به این میگن کسی که دقیقا آدم را درک میکنه



روز شلوغمون را با انرژی مضاعفی که دیشب از آقای دکتر گرفتیم آغاز میکنیم...

دیشب تا ساعت دو و نیم حرف زدیم... بازم حرفامون تمام نشد

هنوز نمیتونستم ساعتها بدون خستگی باهاش حرف بزنم



نظرات 14 + ارسال نظر
دلژین پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:19 http://delzhin313.blogsky.com

هممممم شیرینی تررررر
نوووش
بهتر ادم دورش شلوغ باشه سرش گرمه

البته زیادی هم گرم بشه یهو آدم تبخیر میشه ها
تازه از اون شیرینی ترهای شکلاتی فوق العاده بود
جاتون واقعا خالی

آغلاما شراگیم پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:37

اصلا که 5شنبه نیست خیلم خر است
5شنبه ها فقط قرار عاشقانه همینو بس...
حیف حیف حیف

چه اسم با حالی دارین شما
میشه برام معنیش را بگین؟

آغلاما شراگیم پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:56

آغلاما ... کلمه ای ترکی به معنی گریه نکن ...
شراگیم ... اسم پسر نیما یوشیج ...
من خیلی وقت است از خواننده گان خاموش وب شما و دوستانت هستم

یعنی پسر نیما یوشیج گریه نکن؟؟؟؟
چه زیبا
چه هنرمندانه...
بعله چندین بار اسم شما را دیدم اما راستش را بخواین حس کردم نباید بپرسم...
خیلی خوشحالم که دوست خوب من هستید... روشن باشید که این روشنی ... روشنی دیده های منه

شراگیم پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 09:07

فقط (شراگیم )اسم پسر نیما هست ... قبلا ها یک وب نویس حرفه ای بودم کارم تو اداره بیش اندازه شد دیگه وقت نمیشد مدتی هست کم کار شده ام دوباره شدم مثل سابق ولی الان دیگه نمی نویسم دیگه حس ش نیست فقط میخونم و لذت می برم ...

خلاصه که اسم زیبا و خاصی هست
حداقل برای من که زبان ترکی را بلد نیستم که گیرایی خاصی داره
همه ی کسانی که وبلاگ مینویسیم به طور دوره ای کناره گیری میکنیم
امیدوارم به زودی حس نوشتن وبلاگ بهتون برگرده
خیلی خوشحالم که از خواننده های وبلاگ من هستید

طلوع ماه پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 09:37 http://mmnnpp.blog.ir

سلام تیلو جان صبح چهارشنبه +١تون بخیر و شادی.
شاد باشی و مثه همیشه پر انرژیییییییییییییییییی

سلام عزیزم
چقدر خوب گفتی چهارشنبه + 1 .... هورا

دخترشیرازی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:12

سلام تیلو جان
به به شیرینی تر شکلاتی با 1 لیوان شربت لیمو و عسل دوست

زودتر این شهریور بدون قرار عاشقانه تمام بشه بره

شهریور ماه پول دربیاری من هست... بزار بمونه... حالا قرار عاشقانه که فرار نمیکنه

دخترشیرازی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:18

ایول ایول
خوشم اومد
والا


میدونی من و تو اگه نزدیک بودیم دوستای واقعی بینظیری میشدیم؟

دخترشیرازی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:23

به این موضوع شک ندارم به هیچ وجه
البته الآنم من خیلی راحت وقتی از روی مانیتور دست روی نوشته هات می کشم حست می کنم
مخصوصا نوشته های زیارته بی نظیر قم بارها و بارها خوندمش بازم میخونمش
شانسه من تا 2 سال پیش هی فرط و فرط برامون دوره میزاشتن اصفهان 4 روزه 6 روزه اگه بازم میزاشتن مطمین باش ولت نمیکردم شباهم تو دفترت میخوابیدم

اولا که منم کاملا حست میکنم
دوما چرا تو دفتر ... بابا نمیزارن دفتر بخوابیم... من و للی خیلی التماسش کردیم ولی اجازه نمیدن... باید بیای خونمون

دخترشیرازی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:25

خدا کنه بازم دوره بزارن که با کله بیام پیشت

خدا کنه دوره بزارن ولی الان نزارن... یکی دو ماه دیگه بزارن...
نه اصلا اول بهار بزارن
من اونایی رو که دوست دارم ... دوست دارم اول بهار بیان اصفهان
وای که بهشتی هست برای خودش
من قبول دارم که شیراز خودش در نوع خودش بینظیره ولی هیچ جای دنیا اصفهان نمیشه

دخترشیرازی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:40

جدا؟ندیدمش تا حالا

مینا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 13:13

اصلا روایت داریم پنج شنبه بدون قرار عاشقانه پنج شنبه نیست که یه سوسکه سیاه مردنیه
واااااى شیرینى دلم خواست
راستى امیراقا خبرى ازشون نیست


این روایت موثقه

آقای امیر پنجشنبه ها و جمعه ها میرن تعطیلات

آروشا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 13:18 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
دوستت دارم رفیق

سلام عزیزدلم
دل به دل راه داره

مونا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 18:47 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
چقدر شما مهربون و مودبی ... الان دیدم برام نظرگذاشته بودی ... ممنونم
من همیشه میخونمت
ولی اساسا چون اگه بخوام نظر بدم همیشه نظرام طولانی میشه کمتر نظر میذارم
وگرنه همیشه میخونمت و از انرژی مثبت وجودت و گرمای عشق توی دلت لذت میبرم و هر روز برات بهترین ها رو آرزو میکنم
آخر هفته خوبی داشته باشی عزیزم

چه دخمل گلی
چه خواننده خوبی

امیر شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 07:40

سلام
من به چهار شنبه حالتی دوگانه دارم ازطرفی آخر هفته است و بعد از آن استراحت و از سویی دیگر روز جدایی از دوستان که بسیار سخت است . پس نمیدونم خوب است یا بد است . اما من میگم بد است و زنده باد دوستان خوب . دوست دارم همراه دوستان باشم حتی در بدترین شرایط ...
ما به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست ...
این شعر زیبای سهراب را به همه دوستان خصوصا هم استانی ایشان تیلوی عزیز تقدیم می کنم

خانه ی دوست کجاست؟
در فلق بود که پرسید سوار
اسمان مکثی کرد
رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید
وبه انگشت نشان داد سپیداری و گفت
نرسیده به درخت
کوچه باغی است که از خواب خدا سبز از تر است
ودر آن عشق به اندازه ی پرهای صداقت ابی است
می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ،سربه در می ارد
پس به سمت گل تنهایی می پیچی
دو قدم مانده به گل
پای فواره ی جاوید اساطیر زمین می مانی
وترا ترسی شفاف فرا می گیرد
در صمیمیت سیال فضا، خش خشی می شنوی
کودکی می بینی
رفته از کاج بلندی بالا،جوجه بردارد از لانه ی نور
واز او می پرسی
خانه ی دوست کجاست؟


چاره اش ساده اس
وصل کردن اینترنت گوشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد