روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خواب آلودترین دختر دنیا

سلام

تا سحر نخوابیدم

بعد از سحر هم فقط دوساعت

و الان من خواب آلودم به شدت




برای خوابیدن خیلی زود به رختخواب رفتم...

آقای دکتر برای کاری رفته بود بیرون و گفت یکی دوساعت کارش طول میکشه

سریال «فرار از زندان » نگاه کردم

وقتی آقای دکتر اومد، یک ساعتی حرف زدیم و کلا بی خواب شدم

رفتم حمام

قرآن خوندم و تا سحر بیدار موندم




نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 08:46

ای بابا. مواظب خودت باش دختر

اذر یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 09:23 http://azar1394.blogfa.com

ماشالا اقای دکتر چقد فعالن

طلوع ماه یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 21:58

نصفه شب و سحرها یعنی ارامش و سکوت.عاشق اون ارامش و سکوتم.بشرطی که بعدش بتونی کمبود خوابتو جبران کنی.من تو طول روز
دیگه بچه ها نمیزارن بخوابم و سردرد میشم از کم خوابی


من هیچوقت فکر نکردم شما بچه داشته باشی
زنده باشین
وای منم به شدت کمبود خواب دارم

طلوع ماه دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 13:05

اآره دوتا دختر کوشولو دارم.شمام سلامت باشی دوست خوبم.

الهی زنده باشن
سلامت باشن
کنار خودت و همه اعضای خانواده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد