روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وقتی خدا بخواهد...

سلام

دیشب آقای دکتر بعد از افطارنوبت دکتر داشتن...

دکتر گفته بود روزه براشون مضر هست و نباید بگیرن

از مطب که اومد بیرون زنگ زد بهم

گفت: من فردا میام پیشت

اصلا نزاشت حرف بزنم... گفت حالا که روزه نیستم دیگه بهونه ای نمیمونه

دلم تنگ شده

بی طاقتم

برای ادامه ی روزهام به انرژی بودن باهات نیاز دارم


و این شد ...

که امروز شد یک قرار عاشقانه یهویی...

بدون برنامه ریزی

بدون دل دل های چند روز قبلش



و من مست می عشقم...


پ ن 1 : وقتی خداوند بخواهد میشود...


نظرات 17 + ارسال نظر
رسیدن پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 10:36

وای چقدر خوب . پس کلی انرژی گرفتی برای ادامه این ماه . خدا برا هم نگه تون داره .

دقیقا انگار محتاج همچین چیزی بودم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 10:40

وااااااااااااااقعااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هوووووورررررررررررررررررااااااااااااااااااااا
مطمینم میشه بهترین قرار عاشقانتون
چقدر این یهویی ها خوشمزن

دخترشیرازی پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 10:48

برای چه ساعتی؟
افطار بیرون باشید 1 افطاریه دو نفره همراه با رازو نیاز دونفره براش خوراکی های خوشمزه ببر
یواشکیاهم ک حتما باید باشه

الهم خوش بگذره به تیلو
الهم اقای دکتر و تیلو سالم باشن
الهم همیشه پراز عاشقانه باشن
الهم.......
((ببخشید میپرسما واقعا خوشحال شدم))

شما انگار از سخت گیریهای بابای من بی خبر هستید ها
نمیدونی که هوا تاریک نشده همه باید در سربازخانه حاضری بزنیم
اللهم هرچی چیز خوبه برای این دختر که اینهمه خودش خوبه

لیدا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 10:50 http://meandyou.mihanblog.com

آیا می دانید تبادل لینک با صفحاتی که در صفحه اول گوگل هست تاثیر زیادی بر روی بازدید شما داره؟

نه نمیدونستم
چه خوب که شما گفتی

نازلی پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 10:58

وااااااااااااای تیلو
پپس حسابی بهت خوش بگذره عزیزم
و بیا برامون بگو از حسهای خوبت

ممنون عزیزدلم
عالی بود
عالی

گلشن پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 12:06

نوش جونت

ممنونم دوست عزیزم

دل آرام پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 12:34

گیلاس سرخ پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 15:13

ااااخ تیلو.
چقدررررررر هیجان انگیز. چقدررررر خوب.
خوش به حالت دختر.

عزیزم
انشاله یه عالمه عاشقانه خداوند نصیبت کنه

دلژین پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 16:43

اخعی...

اوهوم

طلوع ماه پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 17:45

چقد شیرین
واقعا اگه خدا بخواد هر غیرممکنی ممکن میشه
این که دیگه غیر ممکن هم نبود

برای خداوند نشد وجود نداره

خانومی پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 18:34 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

واقعا وقتی خدا بخواهد می شود
حتی اگر تمام عالم و آدم نخواهند
خوش بگذره تیلو جان

اره واقعا همه چیز در ید قدرت پروردگار هستش
ممنونم

طلوع ماه پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 22:42

چقد من ذوق میکنم از این پستا میذاری

ممنونم
چقدر شما ها دوستای خوبی هستین

خاله ریزه شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 08:44 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

چه خوب.. این عاشقانه هم /گوارای وجودت

ممنونم
عاشقانه های بسیار نصیب شما

دخترشیرازی شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 09:14

من منتظرمااااااااااا

فدای انتظار شما دختر گل
سلام خوبی

بهار شیرازززززززززززززززز شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 10:22

گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود

گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

گاهی بساط عیش خودش جور می شود



انگار دنیا رو بهم دادن با این پست. لبخندو شدم ... واییی

دقیقا همینطوری بود...
وای محشری تو عزیزدلم

نازلی شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 15:11

باشه عزیزم
ممنون
اگر ترجیحت اینه منم بهش احترام میذارم
اینجا هم میشه بیشتر اشنا شد

درنا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 09:42

کامنتم را تایید نکردی خیلی دوس داشتم بدونم جواب بله هست یا خیر
ایمیلم را میزارم خواهش میکنم صادقانه بهم بگو

سلام
ببخشید من کامنتی از شما دریافت نکردم
لطفا دوباره سوال کنید ببینم چی بود سوال
بعدش چرا ایمیل... شما وبلاگ ندارین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد