روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

معمولی

سلام

من یک دختر معمولیم که یک روز معمولی را شروع کردم

با هیجان های معمول یک روز

با دلخوشی های معمولی


من یک دختر معمولیم که امروز هم میخوام کارهای معمولی هر روز را انجام بدم

دوستای معمولی ای دارم که دلم براشون تنگ شده

آرزوهای معمولی دارم که حتی برای رسیدن بهشون تلاش هم نمیکنم

حرفهای معمولی میزنم

معمولی فکر میکنم


اما

عاشق یک عشق ماورایی و بی نظیرم

در درونم چیزی ورای تمام چیزهای معمول در حال جوشش هست

چیزی که هدیه خداونده و به من قدرت بودن میده





پ ن 1 : دیروز رفتم دیدن مادربزرگ مریضم... بی نهایت خوشحال شد

پ ن 2 : آقای دکتر برعکس تمام سالهای گذشته دلش میخواد توی ماه رمضون یک قرار عاشقانه داشته باشیم

پ ن 3 : هیچ چیز در نگاه خداوند از قلم نمیفته

پ ن 4 : مداد رنگی عزیز ... دیروز توی اتوبوس یک دختر چادری بی نهایت خوش اخلاق دیدم که همش فکر میکردم چقدر به شما شبیه هست

نظرات 15 + ارسال نظر
دخترشیرازی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 08:52

معمولی از نوع خااااااااااااص
انشاالله مادر بزرگ بهتر بشن


من اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم
ممنون انشاله

دل آرام دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:41

خیلی هم خوب. قرار عاشقانه ماه رمضون بیشتر می چسبه.
هر روزت عاشقانه باشه. هر روزت با آقای دکتر بق بقوی عاشقانه کنین.

فدای شما
اما من که قبول نکردم ...

دخترشیرازی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:41

می ماچمت خانم گل

منم ماچوندت میکنم

شاذه دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:43 http://moon30.blogsky.com

بیشتر برو دیدن مادربزرگت
خیلی خوشحالم که این نتیجه رو نه حالا بلکه شونزده سال پیش گرفتم. یکشنبه ها رو گذاشتم برای دیدن مادربزرگ. پارسال که نوه ی عزیزدردونه، بی مادربزرگ شد همه نگرانم بودن. همه سعی کردن دلداریم بدن. اما من خوبم. مادربزرگ هنوز همراه لحظه هامن. هنوز هروقت هیجان زده میشم قصه روزمو براشون تعریف می کنم. فاتحه ای صلواتی بعد دوباره تند تند شروع می کنم حرف زدن غر زدن درد دل... خدا رو هزار مرتبه شکر....
با وجود این... دلم تنگه... خیلی

چقدر خوبه که اینهمه خوبی
حتما این کار را میکنم ...

نازلی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:44 http://www.1aseman-delangi.blogsky.com

به به آقای دکتر هم که رمانتیکه
انرژی مثبتت دوست دارم تیلوتیلو

فدای شما
ممنون
آقای دکتر لبریز از عاشقانه های مخصوص خودشه...

mahee دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:49

تیلو زودتر قرار بزار..چقد هیجان دارم واسه این قراراتون..
انشااا مادربزرگت بهتر بشن

ماهی عزیزم من قرار عاشقانه داخل ماه رمضون را نپذیرفتم....

اذر دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:54 http://azar1394.blogfa.com

از نقی معمولی خبر داری؟
ادمهای عاشق دیگه معمولی نیستن.
ایول دکتر

خخخخ
نقی معمولی را خوب گفتی ها...

خانومی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:57 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
خوبی تیلو جان
آقا قرار عاشقانه را قبول کن
گناه دارن آقای دکتر یک ماه خیلیه هاااا

خودش اذیت میشه
گناه داره
دلم نمیاد اینهمه اذیت بشه
میخواد بزاره زبون روزه بعد از اذان ظهر راه بیفته
بعد برای برگشت هم بعد از افطار باز اذیت میشه
دلم نمیاد هیچ جوره اذیت بشه... خودش به فکر خودش نیست
من که اینهمه دوستش دارم باید هواشو داشته باشم

خانومی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 10:22 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

اینایی که میگی درست ولی...
حتما خیلی دلش واسه دیدنت تنگ شده...

ای جونم
میدونی از اینکه اینهمه خوب درک میکنه دلم یه حالی میشه
تو لایق یه عشق خوب هستی که داری از خودت دریغ میکنی...

بهار شیراز دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 11:00

دلم غنج میره از گفتنت در مورد قرار عاشقانه ...
عاشقانه هایت مستمر باد تیلوی دوست داشتنی

شما دخمل شیطون از قرارای عاشقانه ات نمیگی ها...

طلوع ماه دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 15:04

بنظر من که اصلا معمولی نیستی
تو عاشقی و بی نهایت احساساتی و مهربون

به نظر من شماها منو خیلی لوس میکنید
خیلی عزیزی

نیلی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 18:02 http://niiliia.blogsky.com

خب آقای دکتر مگه دل ندارن ؟؟؟ برو سر قرار مرسی اه :))))))))
به شرطی بیای با جزییات برامون بگی چی شده ها... وگرنه اصن نمیخواد بری


من انقدر دوستش دارم که حاضر نیستم اذیت بشه
حتی اگه از دلتنگی بمیرم

مدادرنگى سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 08:06 http://medadrangi65.blog.ir

هورااااااااااااااا
واى چقد ذووووووق کردم که تصورت از من این شکلیه
ممنووووووووونم تیلو
یهو اووووول صبح بیاى ببینى اییییینهمه انرژى برات گذاشتن گوشه ى دلشون،وَردارى برى
روزت پر از لبخند گلم

خاله ریزه سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 08:26 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

رسیدن پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 08:58

این پستت پر از جون و روح و احساس بود . حس های قشنگ . آدم باید زندگی رو همونطور که هست معمولی پیش ببره تا سخت نشه براش . احسنت.

گاهی خوبه که خاص باشیم
یه ذره فرق داشته باشیم
اما به قول شما اینطوری سخت نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد