روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باید مادر باشی...

باید مادر باشی که خودت سحری نخورده باشی ...

اما نگران بچه هات باشی و از صبح هی بهشون زنگ بزنی و بپرسی که حالشون خوبه؟


باید مادر باشی که خودت حاضر باشی تو گرما بی ماشین بری برای انجام کار

اما صبح به دخترت اصرار کنی که ماشین را با خودت ببر

امروز که سحری نخوردی تشنه میشی


باید مادر باشی که چیزهایی را که دوست داری قایم کنی برای بچه هات که موقع افطار میرسن خونه

هرچقدرم از اون خوردنی زیاد داشته باشیم


باید مادر باشی که آخر از همه بیای سر سفره افطار

باید مادر باشی که زودتر از همه از پای سفره سحر پاشی

باید مادر باشی تا توت فرنگی های درشت را جدا کنی برای مغز بادوم

باید مادر باشی که صبح به صبح چک کنی دخترت لباس خنک پوشیده باشه- پسرت مرتب و منظم باشه

باید مادر باشی تا روزی چند بار نگران حال تک تک بچه هات بشی و هیچ وقتم خسته نشی

باید مادر باشی...


و من چقدر مادر بودن را دوست دارم

نظرات 7 + ارسال نظر
دل آرام یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 11:46

اوخی
آره واقعا
منم دوست دارم مامان بشم
تیلو برام دعا کن

هر وقت یادم به هر مامانی که میفته دعا میکنم زود مامان بشی

دخنرشیرازی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 12:42

من دوست ندارم مادر بشم اما مادرارو دوست دارم


ولی من دوست دارم

دخترشیرازی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 13:04

اگه من میدونستم با دلخواهم اینده ای دارم حتما میخواستم که مادر بشم اما وقتی که......


من کاری به شدن نشدنش ندارم
فقط دوس دارم مادر باشم... حسش را دوست دارم

دلژین یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 20:34 http://delzhin.blogsky.com

مامان ها فرشته ان

از اونا هم بهترن

خاله ریزه سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 08:29 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

و من کاملا این حس رو درک میکنم.
خدا همه مامانا رو حفظ کنه

خب شما هم مامان هستی... معلومه که درک میکنی
الهی آمین

صبا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 20:43 http://kojastkhaneyebad.blogsky.com

خدا برات نگه ش داره


الهی آمین
همه ی مادرها را برای فرزندانشون... برای همسرانشون... و....

رسیدن پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 09:02

منم عاشق مادر شدنم . واقعا هیچ آدمی روی زمین مثل مادر نمیشه

بینظیره
واقعا لایقه ستایش هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد