روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سحری در 5 دقیقه...

سلام

طاعاتتون مقبول درگاه حق

خب سحر با تمهید تمام تدابیر بیدار باش... خوااااااااااااااااااااااب موندم

و با توجه به اینکه همه ی اهل خانواده را من بیدار میکنم

نتیجه علمی: همه خواب موندیم

در پرانتز باید اضافه کنم که کل خانواده به شدت خسته و هلاک بودن و برای همین هیچکس بیدار نشده....لازمه توضیح بدم تک تک؟


بعد یهو بیدار شدم دیدم وای... خیلی کم وقت داریم

پریدم بالا

سریع رفتم اتاق داداش

بیدارش کردم

سریع خودم را رسوندم طبقه پایین ... برقها روشن... تلویزیون روشن... دیدم وای 6 دقیقه وقت مونده

ما مامان را هیچ وقت از خواب بیدارشون نمیکنیم... نهایت سرو صدا میکنیم که خودشون بیدار بشن...

تپش قلب میگیرن و سرشون درد میگیره... بابا دوست نداره کسی بیدارش کنه ... زور که نیست

خلاصه

سحری را گذاشتم روی اپن (وقت نبود سفره پهن کنم)

نون از سفره در آوردم

مامان سالاد هم درست کرده بودن از یخچال درآوردم

فقط 5 دقیقه

لقمه اول را گرفتم

داداش هم به من ملحق شد

هی تند تند لقمه میگرفتیم و با هم مشورت میکردیم چیکار کنیم مامان بیدار بشن

و بی فایده بود...

دقیقه ها به سرعت در گذر بودند

دیدم فقط چهل ثانیه مونده و لپ منم پر از لقمه ی بزرگ

سرم را گذاشتم زیر شیر ظرفشویی (و اندازه سی ثانیه آب خوردم ) و لقمه را درسته قورت دادم

و تمام

مسواک را در وقت اضافه زدم

و الان گرسنه ام .....




پ ن 1 : من افطارها میوه میخورم... نهایت یه لقمه نون پنیر

پ ن 2 : معنویت در سحر من موج میزد؟

پ ن 3 : انگار این روزها حال دلم ابری شده...

پ ن 4 : مامان خانم جان ... موبایلشون را با سبزی خوردن ها در آب خیس کرده بودند و بعد از 5 دقیقه ....

نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 08:48

با میوه زنده می مونی؟
من سوپ حتما باید بخورم افطار.
موبایلشون تمیز شد؟

بدون میوه زنده نمیمونم
سوپ عشقه منه... من و آقای دکتر در این مورد تفاهم کامل داریم ... دوتایی عاشق سوپ و سالاد هستیم

موبایلش کلا از دنیا رفت... خدا رحمتش کنه

جلبک خاتون یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 09:12 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

پر از معنویات :)))
اصن خیالت راحت تیلو جان معنوی تر از این‌نمیشد دیگ سحرت :))
قبول باشه نماز و‌روزه ت عزیز دل جان..

گوشی مادر هم که....بعله
مراسم خاکسپاری گوشی کی هس خدمت‌برسیم حالا؟ :)


همیشه شاد باشی عزیز دل


چقدر تو بانمکی دختر
اره واقعا معنوی بود
زحمتتون میشه ممنونم
فدای شما

دخترشیرازی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 09:36


تا افطار گوشت همش صدا میده خانواده ی محترم عرض ادب می کنن بهت
1.با میوه شدیدا موافقم مخصوصا این فصل
2.اصلا اشک تو چشمام جمع شد
3.بزار بباره
4.خدا بیامرزتش موبالورو ....دختر بزرگ کردن برای چی؟1 مدل بالاتر


دیدم از صبح گوشم صدا میکنه ها....
میوه که حرف نداره اونم میوه های این فصل
من خودم آویزون مامان هستم

خانومی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 09:54 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
قبول باشه تیلو جان
منم اولین روزی که میخواستم بگیرم بیدار نشدم
ولی من بدون سحری نمیتونم روزه بگیرم
وقت داری یکم باهم حرف بزنیم

البته که وقت دارم
برای شما همیشه وقت دارم
بیا حرف بزنیم عزیزم

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 09:57

خدا قبول کنه اینجور سحری خوردن هم جالبه و من تجربه ش رو داوم
یادت نره ما رو هم دعا کنی تیلو جان ممنون

محتاج دعاتیم مامان گل

mahee یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 10:01

هممون تجربه این سحرهای معنوی رو داریم

چه خوبه که همه میدونین چی میگم

حامد یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 11:03 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام نماز روزه تون قبول ایشالا

توی گینس میشه ثبتش کرد این حرکت شمارو

واقعا؟
ولی خیلی از بچه ها گفتن همین تجربه را دارن ها

گلشن یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 11:15

به همبرگردایی که خوردی فکر کن شاید سیر شدی
آزار دارم نه?


گلشن جونم
من همبرگرد میخوام
چقدر جای امیر آقا خالیه

صحرا یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 11:26

به خودت خیلی فشار نیار امروز دیگه، سخته بی سحری روزه گرفتن

واقعا داره بهم سخت میگذره
تو خوبی؟
حال و احوالت بهتر شده؟

گیلاس سرخ یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 18:05

شوما زنده ایی هنوز بدون سحری؟!

تازه چیزای بدتری هم وجود داره که نمیشه گفت

خاله ریزه سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 08:32 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

آخی چه استرسی داره آدم تو اون دقایق.
من اگه سحرخواب بمونم بدون شک روزه نمیگیرم. چون توانشو ندارم و میدونم کارم به اورژانس میکشه.

موبایل مامانتون

من دلم نمیاد نگیرم
یه کم بیشتر اسنراحت و مراقبت میکنم و میگیرم
در ضمن من خیلی قوی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد