روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ای بی رمق

سلام

طاعاتتون مقبول درگاه حق

روزهای آرومی میگذره

مهمونی افطار رفتیم خیلی خوب بود... جای همتون خالی

اصلا اون مانتوی جدیدم را نپوشیدم... خوشم نمیاد ست نامناسب داشته باشم


دو روز را کاملا تعطیل کردم و توی خونه بودم... توی خونه روزه داری کردن خیلی ساده تر هست

دلم برای همه چیز تنگ شده



با آقای دکتر زندگی میکنیم.. مثل همیشه... دعوا میکنیم... سر چیزای مسخره بهم گیر میدیم.... دو دقیقه بعد قربون صدقه ی هم میریم... برای همدیگه دلیل میاریم که هم رو دوست داریم که دعوا میکنیم و باز روز از نو روزی از نو



پاسخ به سوال خصوصی یک دوست:

خیر از امیر اقا و الیته ماهی خانوم هیچ خبری ندارم ... ولی خیلی دلم میخواد ازشون خبری داشته باشم....

لطفا هرکسی خبری داره بهمون بده

نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 10:03

سلام
روزه هات قبول.
من وقتی سرم شلوغه زودتر زمان برام می گذره.

ولی من بی طاقتم از تشنگی و بی آبی

دخترشیر ازی شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 10:15

چی چیا خوردی دوسی؟؟؟؟؟

کجا تو افطاری؟
دیشب افطار؟
سحری؟
کی؟
با من از خوردنی حرف میزنی من یهو از خود بی خود میشما

دخترشیرازی شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 10:18

ها افطاری

اقا باور نمیکنی من پرخور خوش اشتها
افطار که میشه فقط شربت همراه با تخم شربتی و آب میخورم .... نهایتا یه ذره سوپ

دلم هیچی نمیخواد...
فقط تشنه هستم و اینقدر آب میخورم که به حالت مرگ نزدیک میشم...
تو مهمونی افطاری هم با اون همه تنوع ... فقط قسمت من آب معدنی بود

دخترشیرازی شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 11:35

پس هیچی حداقل میریختی تو جیبت


تو معرکه ای عشق من...
مثلا خورشت ماست میرختم توی جیبم؟؟؟؟؟؟

دخترشیرازی شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 11:52

مااااااچ
ها عامو ای فیلمه صمد ندیدی خورشت و برنجو و کوفته سبزیو میریختن تو کیفش

Meredith شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 12:07 http://san-antonio.blogsky.com

سلام تیلو جان
قبول باشه.... ما رو هم دعا کن
زندگی به همین چیزاش خوشه.اول دعوا بعدم ناز کردن و آشتی کردن.آشتی کردنش از همش بهتره

خانوم دکتر در چه حال احواله اون امتحاناتتون؟

اذر شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 12:13 http://azar1394.blogfa.com

سلام
نماز و روزه قبول
خوش بگذره افطاریا

جای همه ی دوستان بسیار خالیه

طلوع ماه شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 16:16

سلام
قبول باشه خانومی
من عصرا که دیگه خیلی بی حال میشم
کامنت پست قبلی نتم ضعیف بود فک کردم پیاما نمیرسه
واسه همین چندبار فرستادم.ببخشید

فدای سرت که چند بار فرستادی
چند بار دیگه هم میفرستادی خوشحال میشدم
وای منم عصرا از نا میرم

دلژین شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 16:23 http://delzhin313.blogsky.com

التماس دعا

محتاجم خانوم دکتر

mahee شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 21:48

قبول باشه تیلو
بنده شبح وار هستم!
توی سحرها و افطارت یاد منم باش..

وای که چقدر نگرانت بودم
عزیزدلم حالت خوبه؟

mahee یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 10:00

اره خوبم.خداروشکر..
نگران نباش.همه چی عادیه! هر روز می خونمت.

اینطور آروم که حرف میزنی بیشتر نگرانم میکنی
دعا میکنم واقعا خوب باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد