روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دغدغه

1- اظهار نامه مالیاتی را امسال نمیتوانم درست پر کنم

کسی هست اینجا که بتونه کمکم کنه؟؟؟؟؟؟؟



2- امروز نوبت دندانپزشکی دارم

از همین الان دارم هی میترسم



3- از صبح که بیدار میشم بی حال و بی حوصله ام

تلقین هست؟؟؟؟؟



4- دلم برای یک سری از دوستای وبلاگی تنگ شده ...

یا وبلاگشون را بستن یا بار سفر بستن و ما را تنها گذاشتن

یا پیغام دادن و بعد دیگه یهو محو شدن



5- من برای اولین افطار که فردا شب دعوتیم ، نیاز به شال و شلوار تازه دارم

من اصلا آمادگی خرید ندارم ...هم از لحاظ مالی ... هم از لحاظ جسمی



نظرات 16 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 08:45

همون قدیمیا رو بپوش خوب. سخته خرید تو روزه و گرما

خب رنگشون به این مانتوی تازه ی بهاریم نمیخوره
ولی احتمالا همون قدیمی ها را میپوشم
واقعا بی حال شدم

arash چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:01 http://mnevesht.blogsky.com

برای اظهارنامه مالیاتی . بده بیرون کافینت برات پر می کنه.

خودم هر سال پر میکنم

امیر چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:11

یکی گفت :

چه دنیای بدی!!!!

حتی شاخه های گل هم خار دارند...!!!!!!


دیگری گفت:

چه دنیای خوبی!!!!

حتی شاخه های پر خار هم گل دارند ....!!!!!

وای چه حرف خوبی
چه دیدگاه های جالبی

خانومی چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:16 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
صبح بخیر
راست میگی واسه اظهارنامه
منم هنوز پر نکردم کلا دقیقه نودی هستم

کاش یکی بیاد کمک کنه

مدادرنگى چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:17

سلام تیلو
من تا حالا اظهارنامه پر نکردم اما هر سؤالى دارى بگو از پدرم میپرسم برات،ایشون همین دو هفته پیش مالیات دادن و وارد هستن.
یجورى با همون شال و شلوارایى که دارى ست کن تیلوجان،نمى ارزه تو این هوا برى خرید

ممنونم اگه برام بپرسی
پارسال سقف معافی مالیات برای هر نفر سالی 12 میلیون بوده ... امسال 13 میلیون وهشتصد هست... ولی من عدد معافی را وارد میکنم برام درست در نمیاد

شاذه چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:21 http://moon30.blogsky.com

منم مدتیه که دارم از دندونپزشکی رفتن فرار می کنم :(

باید خرید هم برم. دخترک افطار مهمون داره و یخچال خالیه

من مدتیه شروع کردم و دارم به طور مرتب میرم دندونپزشکی
وای تو این هوای گرم

گلشن چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:33

دفدغه هات چند?

چند میخری؟

دخترشیرازی چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:37

1-اصلا بلدش نیستم
2-نترس شمو نماینده هسیااااا
3-مواظب باش روزه گرفتنه مریضت نکنه خانم گل
4-به قول دختر آریایی الهم دوستای تیلو بهش سر بزنن
5-به به افطاری چقدر میچسبه جایی دعوت بشی
به نظر من در یک حرکت انتحاری زوووووود برو خرید و مثله همیشه شیک برو(میدونی که خرید چقققققققققددددددددددر روحیه میده)


تو کلا حرف نداری

دخترشیازی چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 09:42

شمو کلا عزیزی

شما هم کلا بی نظیری

شکیبا چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 10:21 http://sh44.blogsky.com

سلام

علیک سلام بانو
خوبی

صحرا چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 10:29

روزه گرفتدت اصطلاحا! من جای تو بودم خریدو میرفتم! هیچی بهتر از حس خوب بعد از پوشیدن لباسهای نوی ست نیس

نمیتونم واقعا
هم دندانپزشکی هم خرید از توانم خارجه

اذر چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 11:12 http://azar1394.blogfa.com

مالیات چی هست؟
دندان خراب خر است.تلقین است .منو میگی ؟شلوار من هست

چی؟
شلوار ؟
شیب
بام

گلشن چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 11:32

با روزه دندون پزشکی چطوری میشه تیلو?

پرسیدم گفتم مغایرت نداره
چیزی نمیخوری
اب را قورت نمیدی
امپول هم اشکال نداره
فقط آمپولهای تقویتی مورد اشکال هستند

نیلوفر چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:08

منم دلم برای ماهی و دکتر امیر خیلی خیلی تنگ شده!

خیلی
جاشون واقعا خالیه

نفس1 چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:14 http://nafas1367.blogsky.com/

شهریار عادت دارم با افطار حتما سبزی خوردنو پنیر بخوره و این یک کار سخته برام...سبزی پاک کردن...فرنی درست کردن و کتلت سرخ کردن برای من کار سختیه...
1- من بلد نیستم..
2- دندون پزشکی که خوبه ...چشماتو ببند به رویاها و آرزوهات فکر کن بذار دکتره کارشو بکنه...
3-نه...ساعت خوابت به هم ریخته ..بدنت عادت کنه طول میکشه.
4-....
5-حسش نیست خرید نکن...از قدیمیا استفاده کن..مهمانی افطاری....به به..التماس دعا..

یعنی چی که سخته
ربع کیلو سبزی خوردن پاک کردنش چه کار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
جات تو مهمونی افطاری خالیه عزیزدلم

دریا پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 23:30 http://D22.blogfa.com

اسم وبووووووووو

خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد