روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چالش نازلی ...

سلام

این چالش را ببینین



دوست داشتم ...

دوست داشتم کنارم بودی و برای هزار حرفی که شاید هیچ ارزشی ندارند خودمان را در گیر این دوری نمیکردیم

دلم میخواست زیر یک سقف کنارت آرام میگرفتم و کودکانمان را با عشق نوازش میکردم

میدانی... دلم دوتا دختر میخواهد که خواهران بینظیر باشند و سه پسر که برادرانی جدایی ناپذیرند... دلم میخواهد فرزند اولم پسر باشد و تکیه گاه محکمی برای خواهران و برادرانش و تو پدر خوبی میشوی ... من حتی از فکر کردن به این موضوع دلم غنچ میزند....

کاش اینهمه فاصله میانمان نبود...





پ ن 1 : من هرگز به آقای دکتر نگفتم از صمیم قلب دلم میخواد باهاش زیر یک سقف باشم و از اون مهمتر قضیه این 5 تا بچه را که دیگه هرگز نگفتم بهشون.....

نظرات 9 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 09:41

تیلو جونم یه بار دل رو بزن به دریا بگو. شاید اونم منتظره تو بگی بهش

نباید بهش فشار بیارم
من شرایطش را میدونم
ما قول دادیم عاشق بمونیم ... نباید من بگم

نازلی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 09:42

تیلو جان
مرس یاز شرکت در چالش
ممنون میشم همین نوشته رو بصورت کامنت هم در همان پست مربوطه بگذاری

چشم نازلی جون

صحرا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 10:09

5 تا؟ چه همه. من یکی نهایتش دوتا. ترجیحا دختر باشن :)

نه من بچه ی زیاد میخوام
یک خونه ویلایی با باغ بزرگ
چرخ سواری کنن... عصرونه ببریم تو باغچه ... بچه ها سرو صدا کنن و من به آقای دکتر لبخند بزنم و لبریز اینهمه خوشبختی باشم

دخترشیرازی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 12:39

تیلو جان به نظر من اگه این عشقی که الآن تو دلاتون دارید و تو دلتون ثبت شده و یواشکی هست بره روی کاغذ دیگه کمرنگ میشه همینجوری با تمام وجود عاشق هم باشید هر چند سخت باشه ...

هورا
راست میگی بخدا

ساناز سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 13:17 http://sanaz1359.persianblog.ir

آرزوهای قشنگی داری. اگه میخوای واقعی بشه باید یک حرکتی بکنی. ناسلامتی امسال سال اقدام و عمله. دوست عزیزم


خیلی با حالی

نغمه سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 21:23

واسه چی نمیگی شما ک قرار نیس باهم ازدواج کنید .. با خوندن پستت یاد این خانوما بی سرزبون مظلوم و ساکت میوفتم

اولا زبون دارم اونم از نوع شش متریش ...
دوست ندارم بگم...

تبسم سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:47 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام
من چهارتا بچه می خوام. دو تا دختر و دو تا پسر.
:)))

من سه تا پسر میخوام

ستاره چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 04:30 http://www.a-313.blogfa.com

خیلی برام جالب بود
انگار که حرفای منو شما نوشتی
برنامه این روزای منم همینه
حتی فرار از زندانش!!

چه جالب
چه تفاهمی

طلوع ماه چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 16:26

آخه چرا شما بهم نمیرسید؟؟؟
تو واقعا عاشقی و صبر و تحملت زیاده
من که اصلا تو خودم تحمل این عشق و این دوری رو نمیبینم

الهی دچار عشق و دوری نشی
خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد