روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزه تازه ی خیلی تازه عین سبزی خوردن

سلام

روزتون بخیر

صبحونه را با سبزیجات تازه بخورین کنار عزیزانتون




مامان من تو باغچه (همون که عکساش را دیدین) همه سبزیجات را کاشتن

یه مقداری هم گوجه گیلاسی از این فسقلیا کاشتن

کاهو هم کاشتن

خلاصه که صبحونه را با سبزیجات تازه ارگانیک آغاز میکنیم و .....

یواشکی چند لقمه هم ناسالم (شکلات از همون خارجکی های سوغاتی) میخوریم

و به به !!!! روز آغاز میشه



پ ن 1 : داداش سر صبح میگه باید برم بانک نیاز به پول دارم... میگم حالا کله سحری پول میخوای چیکار... میگه مسئول خدمات شرکتمون دیروز بهم گفته : مهندس من بررسی کردم فقط شما به من عیدی ندادین ، لطفا فردا عیدی منو بیارین....


پ ن 2 : این آقایونی که عکس بدون لباس خودشون را توی باشگاه به آدم نشون میدن ... انتظار چه عکس العملی از آدم دارن؟؟؟؟


پ ن 3 : یه غر دیگه بزنم میرم قول میدم

آخه طرف داره میبینه من محجبه ... تو این گرما اینهمه رخت و لباس رو هم پوشیدم که مبادا جاییم پیدا باشه

بعد موقع خداحافظی دستش را دراز میکنه که با من دست بده...

واقعا انتظار چه عکس العملی از من داره؟


پ ن 4 : ناراحت میشم وقتی میبینم یه زنی داره مثل چی بار حمل میکنه و همسرش کنارش راحت قدم میزنه

نظرات 17 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 09:58

سلام
پ ن3: بهش تذکر می دادی که من محجبه ام. می بینی که. به محرم و نامحرم حساسم.
پ ن2: چه بی حیا

آخ جون سبزی. نوش جونتون. ما شاهی مون قابل خوردن شده. جعفری هم داریم. گشنیز هم شاید آخر هفته بشه چید

خب مطمئن باش بهش تذکر دادم
واقعا نمیفهمم چرا مردم فکر نمیکنن


ما تره داریم ... تره فرنگی... جعفری... گشنیز... مرزه... تلخون... پیازچه... تربچه... کاهو... سیر... شاهی تمام شد....
کدو
بادمجون
گوجه فرنگی
خب اونجا اسمش باغچه س ... بزرگه... همه چی یافت میشه
درخت هم داره

خانومی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 10:34 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

وای سبزی خوردن تازه
اونم توی باغچه
چه خوب
منم بدم میاد واقعا چقدر مرد باید بی ... باشه که همسرش این کارو بکنه
از اینکه مرد جلوتر از همسرش راه بره هم بدم میاد

با همه ی حرفات موافقم

گلشن دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:20

آشنا بود اونی که عکس باشگاهشو نشون داد?

آشنا در حد اینکه دوست خانوادگی مثلا فرض کن
نه دیگه در اون حد که ورداره عکس لخت باشگاه به من نشون بده

امیر... دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:29 http://bacheh.blog.ir

اون آقا نیست ... یه آدم هستش که به فهم نرسیده ...
در ضمن تیلوووو ... همبرگرد ارگانیک وجود دارد عایااااا ؟؟؟؟؟؟؟
اگه وجود ندارد بنظرم کشفش کنی بد نباشه !!!
سبزیجات تازه ...
تو هم همیشه دل ما رو آب کن ....
سر پل صراط جواب منو که باید بدی !!!

اقا الان اگه توضیح بدم که چقدر همبرگردهای ارگانیک میخورم که دیگه اصلا نمیزاری از نزدیکای پل صراط هم بگذرم.....
خب این چه کاریه؟؟؟؟؟؟؟

نفس1 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:04 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام صبحتون بخیررر...
من صبح میرزا قاسمی خوردم..خیلی چسیبد...
منم سبزی کاشتم ولی هنوز در نیومده...
جعفری و گشنیز کاشتم...هر روز نگاشون میکنم ولی در نمیاد...
نوش جانت عزیزم...

در میاد انشاله

دخترشیرازی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 15:08

به به سبزی تازه با نون و پنیر محلی چه شوووووووووود...
من از اینم بدم میاد که زن بچه بغل کنه اونوقت شازده دستش تو جیبش قدم بزنه و هیز بازی در بیاره

به اون طرف که میخواسته باهات دست بده میگفتی((برو عامو دس خدا))
اون اقایون خودشیفته که عکسای هیکله مثلا چند تیکشونو میخوان نشون بدن هدفشون دیدن برق تو چشم بعضی از دختراست گرفتی چی میگم؟؟؟

راست میگی منم بدم میاد از اون مردایی که دست میکنن تو جیبشون و زنشون باید همه چیز را به دوش بکشه

کاش همینو میگفتم خیلی خوب گفتی

ولی من علاوه بر اینکه چشمم برق نزد حالم هم بهم خورد

گلشن دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 17:43

خصوصی
تیلو جان برات کامنت دادم نرسیده یا کار داشتی?

نرسیده

دخترشیرازی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 18:16

خانم گل گفتم که بعضی از دخترا چشماشون برق میزنه منظورم شما نبودی گلی

فهمیدم عزیزدلم
از بس تو این دنیای مجازی همه آماده اند که از حرفای هم برداشت بد بکنن اصلا بد بین شدیم ها...
میفهمم چی گفتی
دقیقا منظورت را گرفتم
دقیقا هم فهمیدم چی گفتی

خانومی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 19:55 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

خسته نباشی تیلو جان
میگم هرچی به ماه رمضان نزدیک تر میشیم
من بیشتر گرسنم میشه
چیکار کنم؟یعنی امسال میتونم روزه بگیرم؟
با خوندن پست های تیلو هم بیشتر ضعف میکنم

وای
من موندم با این گرما چطوری روزه بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا خودش بهمون کمک کنه
گرسنگی ... تشنگی .... خدا بهمون سلامتی بده

دخترشیرازی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 09:01

گلی شمو خانم گل

جونم به اون لهجه ی محشرت

لیلی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 09:17 http://www.leili1988.blogfa.com

این جمله آخریت خیلی تنفر بر انگیز . بارها تو پارک دیدم مرد خونه داره کلشو کرده تو گوشی و داره ریز ریز میخنده بعد مادره بیچاره با سه تا بچه داره سر و کله میزنه اینقد حرصم میاد ددددددددددددد


اوهوم

بانو سین سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 09:30 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

به به سبزی تازه نوش جانت ... واای منم حرص میخورم این صحنه رو میبینم که زن همه چیو بر میداره مرد فقط رژه میره


دقیقا

خاله ریزه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 09:37 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

چقدر دلم از اون باغچه هاتون میخواد.. جای منم خالی کن عزیزم

جات خالی

دل آرام سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 09:59

رفتی دندون پزشکی دختر؟

فردا بعدازظهر

گلشن سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 10:28

تیلو جان? صبحت بخیر! قشنگ معلومه کار سرت ریخته نپستیدی امروز

نخیر
در خواب ناز بودم عزیزم

گلشن سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 10:37

خوش بحالت!

Meredith سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 20:42 http://san-antonio.blogsky.com

چه همسر بی شعوری! همسر اون خانومه منظورمه که وسایل نگین رو خانوم باید بلند کنه!
چه رییس پر رویی :))) رییس داداشتون رو میگم :))
عجب :| اون آقا یا واقعن قاطی کرده! چون برا خودم پیش اومده که داشته دستم میرفته که دست بدم ولی یهو فهمیدم که اوه اوه دارم چه سوتی ای میدم! یا اینکه واقعا پر رو تشریف داشته.یا اینکه خانم هایی بودن که به ظاهر حجاب داشتن اما رفتارشون مغایرت داشته با حجاب!
چه قدر خوبه محصولات باغچه! کاشکی ما هم باغچه داشتیم اون وقت میکردمش پر از گیاه و گل و درخت! اصن دیگه بی خیال طبابت میشدم و میرفتم سراغ کشاورزی!

اره واقعا بعضیا هیچی را رعایت نمیکنن
اوه اون که رئیس نبود ... آقای مسئول خدمات بود
نه قاطی نکرد با خونسردی کامل اینکارو کرد... ولی با حرفت موافقم
وای خانوم دکتر نفرمایید... من دوست ندارم کشت و کار را ولی مامان و بابام عاشق این کار هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد