روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه که به هیچ کاری نرسیدم

سلام

صبح کله سحر رفتم کلینیک دندانپزشکی

بالاخره این قورباغه زشت بد ریخت بد مزه را یه جایی باید قورت داد دیگه

کلینیک بسیار شلوغ

نوبت معاینه گرفتم

معاینه شدم

عکس هایی که باید میگرفتم را گرفتم

خانوم دکتر دیدن

بعد ......................وااااااااااااااااااای

هفت تا دندون برای ترمیم!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک دندان نیازمند جراحی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک دندان نیازمند عصب کشی !!!!!!!!!!!!

یک دندان نیازمند روکش !!!!!!!!!!!!!!!!

یک دندان در وضعیت وخیم باید مراجعه بشه به کلینیک فوق تخصصی در مرکز فلان!

جرم گیری حتمی و فوری



بله خانوم دکتر فرمودن همین الان سریع برو برای جرم گیری

و دست به کار شو

امروز جرم گیری انجام شد... خیلی بدم میاد از دندانپزشکی!!!!!!!!!! منتفرم

هفته بعد هم اولین نوبت ترمیمی زده شد.... از خانوم پذیرش خواهش کردم فعلا قضیه مراجعه به کلیینک فوق تخصصی و عصب کشی را بزاره ته پرونده تا یه ذره راه بیفتم


و این هم از امروز

کارم نزدیک ساعت یازده تمام شد

داشتم برمیگشتم که دیدم آقای مزاحم داره زنگ میزنه!!!!!!!!!

من: بفرمایید

آقای مزاحم : قصدم مزاحمت نبود دیدم دفتر تشریف ندارین نگران شدم


بهتون میگم به طور نرم داره با سیاست خودش را پیش میبره................




پ ن 1 : دلم برای آقای دکتر به شدت تنگ شده

پ ن 2 : به چشم زخم اعتقاد دارین

پ ن 3 : کلی سیر و آنغوزه خوردم ... بیچاره مراجعین بعدازظهر امروز

پ ن 4 : گروه خاله ها و خواهرا و دخترخاله ها دارن قرار سینما میزارن برای فردا... و من تنها نخاله ی گروه ... گفتم که نمیام

نظرات 10 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 14:10

هفت تا؟؟؟؟؟؟
مسواک بزن دخترم.
سیب بخور مواظب بدنت باش

باورت میشه من مسواک میزنم
سیب ولی گاز نمیزنم

دندون دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 14:34

دندون نگو من از ترسم نمیرم چون میدونم 5تا عصب کشی جرم گیری و 3تا پرکردگی دارم

وای منم به شدت میترسم
ولی به این ترس غلبه میکنم
من شروع کردم
باید یه فکری بکنم
قبل از اینکه خیلی دیر بشه
کما اینکه اینقدرم پول دار نیستم که بعدا بتونم کارهای بدرد بخورتری بکنم

زن متاهل دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 14:40

سلام تیلو تیلو جان آمدم بگم هر روز عادتم شده به تو سر بزنم
آمدم بگم عجیب پر انرژی و سرشار از زندگی مینوبسی
آمدم بگم ممنون که بمن سر میزنی
آمدم بگم من در کامنت گذاشتن خیلی آدم تنبلی هستم
آدم بگم انگار مدتهاست میشناسمت
شاد باشی...دوست

وای
من باید بگم این کامنت اونقدر منو لبریز از شوق کرد که اشک به چشمم اومد
دوستی مثل تو برام ارزشمنده
منم بهت سر میزنم
ولی حس میکنم خیلی دوست نداری ما حرف بزنیم
میخونمت
گاهی چنان با کلماتت اشک میریزم که خودت خبر نداری
منم از تو کلی شور وهیجان میگیرم

حسین دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:56

من که دندون هام همه ردیف، سالم، مرتب، منظم، و سفید هستن. خدا رو شکر.
تا حالا دو بار رفتم دندون پزشکی اون هم برای کشیدن دندون عقل بوده.

خوش به سعادتت
صدقه بده چشمت نزنیم
چقدر خوب
عالیه
محشره
خوش به سعادتت
من که همش گیر دندونم

امیر... دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 16:46 http://bacheh.blog.ir

اوه ...
منم از دندانپزشکی اذیت میشم ولی چاره ای نیست ...
یه سوال :
آقای دکتر که دلت واسشون تنگ شده احیانا نامزد شما هستن ؟
چون با اینکه منم دکترم مطمئنم که من نیستم چون دلت واسه من تنگ نمیشه خو !!!


همیشه این اعتماد به نفس آقایون واقعا ستودنیه
امان از دندان پزشکی
آقای دکتری که اسمشون تو این وبلاگ میاد و باعث میشه من به شما بگم امیرآقا و نگم چیز دیگه ای .... عشق من هستند....

خانومی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 17:03 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

خسته نباشی تیلو جون
آقا من فکر میکردم اوضاع دندان های من خیلی خرابه
ولی شما دیگه چرا؟
وضع مالیت که خوبه خدا رو شکر سعی کن زودتر ترمیمشون کنی
و گرنه اون لبخندهای زیبات دیگه زیبا نیستن ها
من دیگه چیزی راجع به آقای مزاحم نمیگم
خوشبحال کسانی که جنس دندانشون خوبه واقعا نعمتیه

آقا کی گفته من وضع مالیم خوبه
حالا باید هر نوبت دندونپزشکی کاسه چه کنم بگیرم دستم
لبخند را که نگو
خوبه هنوز کار به لبخند نرسیده
چرا چیزی نمیگی
خب بیاین در موردش نخودچی بخوریم و بخندیم
واااااااااااااااااااای
اره
کاش جنس دندونای منم خوب بود

خانومی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 17:13 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

هر چی باشه اوضاعت از من بهتره
اگه بخوای واست لیست میکنم
شک ندارم بیشتر وقتا لبخند رو لباته
کارهای آقای مزاحم باعث خنده من میشه
سعی میکنم خودمو کنترل کنم یه وقت بهش بی احترامی نشه
چه دیدی شاید...
والا اون که داره با سیاست خودش رخنه میکنه

ولی من پایه هستم که بیای تا با هم به آقای مزاحم بخندیم
از این به بعد نکته های خنده دارش را در میارم برات
چه بی احترامی
مگه میخوایم بهش بی ادبی کنیم؟
کی گفته من اوضاعم بهتره
شاید من بهتر از تو بلدم نکته مثبت پیدا کنم و بهش لبخند بزنم

تبسم دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 18:17 http://tabasomshadi.blogsky.com

سللم خانمی
بدنت کمبود کلسیم نیورده?
تعداد دندونهای خرابت زیاده
کلسیم قرص جوشانشم هست. من یه 20 تایش برای خواهرم خریدم هشت و نیم
:))

راسی چهل تیکه دوزیت ماه شده. عاشق اون تیکه نارنجیش شدم.
:)
کیک اتم عالی بود.
اخر دستاورد من در زمینه کیک. گرفتم خمیر از باگتی هاست و پختنش در ماکروویو :))

هورا که اومدی
چقدر دلم برات تنگ شده بود
کجایی دختر
من کلم زیاد مصرف میکنم
بعید میدونم کمبود کلسیم داشته باشم

دخترشیرازی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 20:14

چقددددددر خوب کاری کردی به دندونات رسیدی احسنت
پس اون لبخند پک و پهنه و زبون کوچیکه فراموش نشه

هنوز که کار به درد بخوری نکردم
تازه جرم گیری کردم

خاله ریزه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 10:46 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

تیلو جوون ببخشیدا ولی دندوناتو بیشتر دوست داشته باش عزیزم. حیفن بخدا. بیشترین زیبایی یه خانوم یا حتی آقا به داشتن دندونای سالم هست

خب دارم سعی میکنم درستشون کنم
میدونی علت اینکه من اینهمه این مسئله را عقب انداختم اینه که ظاهر دندونام خوبن
یعنی هیچکدوم از این اشکالات پیدا نیست
تمام دندانها از درون خراب شدن... شاید واقعا چون پیدا نیستن زیاد اهمیت ندارم
ولی چشم
دیگه میرم همشون را ترمیم میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد