روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حریم شخصی

نزدیک ظهر

آقای مزاحم اومد اینجا

خیلی ریلکس فرمودند که: تو که دل بستگی به من نداری ولی من دلتنگت بودم

در ادامه فرمودن: اگه مزاحم نیستم بشینم اینجا یه سری کارهام را انجام بدم

(داخل دفتر من میز و صندلی به اندازه کافی پیدا میشه)

بعله و اینچنین بود که ایشون یک ساعت و بیست دقیقه

بدون حرف و حدیثی

نشستن و به کارهاشون رسیدن

و من هم به کار خودم رسیدم

نه حرفی

نه حدیثی

نه تعارفی

و نه هیچ چیز دیگه ای....



پ ن 1 : من تمام سعیم را در حذف این آقای مزاحم میکنم ... اما هنوز حذف نشده

پ ن 2 : باید یه کمی بهتر از حریم خصوصی خودم مراقبت کنم

پ ن 3: بیماریم به درجه حادی از خودش رسیده

نظرات 17 + ارسال نظر
Yeki یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 15:48

عجب!
وبلاگتو خیلی دوس دارم !

ممنونم

خانومی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 15:50 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

چقد جالبه این آقای مزاحم
یک ساعت و بیست دقیقه توی دفتر نشست
آجی چندتا پرونده داشتم ثبت کنم
بعد از اونجایی هم که با یه نفر داریم رقابت میکنیم
باید امروز ثبتشون می کردم
تا اینجا که موفق شدم برنده بشم

هورا
مبارک
همیشه موفق باشی
اره فکرش را بکن
بعدش هم پاشد و رفت

خانومی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 16:18 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

ممنونم گلم
یکم کارش خنده داره
بگو دیگه جا نبود؟
فکر میکنم خیلی احساس نزدیک بودن میکنه
یا شایدم پیش تو آرومه و میتونه راحت به کاراش برسه

واقعا نمیدونم کدومشه
ولی میدونم که لپ تاپ و وسایلش را آورد گذاشت
نشست سرکاراش و بعدم جمع و جور کرد و رفت

زمزمه باران... یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 16:52 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

باید باهاش قاطع برخورد کنین..
بی محلی کردن هم تاثیر داره..


در مورد بیماریت مطمئنا راهی هست..
نگران نباش..
غصه هم نخور..
درسته من در شرایط شما نیستم و نمیتونم بفهمم که این بیماری چقدر داره اذیت تون میکنه..اما مطمئنم از پسش بر میآین..

شاید باید جور دیگه برخورد کنم واقعا
در مورد بیماریم نگران نباش... راه هست ولی من دنبالش نیستم

امیر... یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 18:04 http://bacheh.blog.ir

نفهمیدم ؟؟؟
این آقای مزاحم کی باشن ؟؟؟
اصلا خیلی عصبانی ام الان ...
لطفا اسم و آدرس ایشون ... همین الان ....
امضا : امیر غیرتی

وای میبینم که غیرتی شدین
به به

شماها شوخی کنین ولی خداشاهده فقط لازمه نسیم بهار به گوش آقای دکتر برسونه تا به جای غیرتی شدن برای اون منو کلا با خاک یکسان کنن

صحرا یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 19:32

چه باحال!
من از این آقای مزاحم داره خوشم میاد

چه خوش اومدنی داره؟
مثل این آدمهای سیاست مدار داره رخنه میکنه...
اسمش همون مزاحمه... و برای منم مزاحمه
خوبی تو عزیزدلم؟

Meredith یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 19:46 http://san-antonio.blogsky.com

واقعا که په رویی داره :|
امیدوارم هرچه سریع تر بهتر بشی


از خوب شدنم گذشته

صحرا یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 20:09

خوب همین اصرار بی حاشیه اش باحالش میکنه. میاد میشینه بی کلام، تاثیر خودشو میذاره

دقیقا داره همین کار را میکنه

گلشن یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 20:23

چه حسی داشتی که اونجا بودن؟

هیچ حسی
تندتند کارهای خودم را انجام دادم

لبخند ماه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 08:44 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

منم از ادمای مزاحم خوشم میاد مثل صحرا

انگار یه جذابیت خاص دارن

خانومی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 09:33 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام وای تیلو مردم از تعبیرت
آدمهای سیاست مدار
راستش منم ازش خوشم میاد خیلی باحاله در نوع خودش
کاش نزدیکت بودم یکم خوش میگذروندیم

وای اگر نزدیکم بودی بیچاره رو سوژه میکردیم و حسابی میخندیدیم

رسیدن دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 09:38

سلام عزیزم خوبی . همه پستت یه ور . جمله آخر یه ور . چرا حالت بد شده . نکنه استرست بالا رفته که حاد شده . عزیزم مراقب خودت باش

نمیدونم والا
فقط میدونم دارم وحشتناک به موهام آسیب میزنم

خاله ریزه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:08 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

آقای مزاحمو معرفیش کن به صحرا جوون.
ولی شخصیت جالبی داره.
راستی این بیماری درمان نداره؟؟ خیلی سال پیش یادمه خواهر منم یکی از سرگرمیهای لذت بخشش کندن موهاش بود. با خونسردی مینشست یه گوشه و دونه دونه تار موهاشو میکند. اما خیلی طولانی نبود و یه مدت بعد یادش رفت . یعنی همین بیماری بوده؟

صحرا جون فعلا درگیر کارای خودشه
حالا خوبه که تمام شده دیگه بقیه اش زیاد مهم نیست

دخترشیرازی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:19

هرچی بیشتر بخوای آقای مزاحمو بخوای دک کنی بیشتر میاد جلو...

رابطه ی شما و آقای دکتر من و یاد 1 چیییییززززز خیلی خوب میندازه جوری که وقتی میخونم از خودتونو آقای دکتر لبخند خیلی شیرینی میاد رو لبام...
آرزو می کنم .....

رابطه ی من و آقای دکتر در کلمات نمیگنجه

دل آرام دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:35

کجایی خانم؟
خوبی؟

فدای تو

خانومی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:24 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

کجایی دختر ؟
حالت خوبه تیلو جون؟

سلام عزیزدلم

دخترشیرازی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 20:11

درکم تو این موضوع بالاست خانم گل...

تو همیشه درکت بالاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد