روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزی شبیه امروز


سلام

هوا یه طوریه که دلم نمیخواد چیزی بنویسم

فقط دلم میخواد نفس های عمیق بکشم و آروم بشینم یه گوشه برای خودم کتاب بخونم

مثل حالتی که چند روز خستگی روی هم جمع شده باشه... نیاز به استراحت زیاد دارم

صبح اول وقت تولد زن دایی م را بهش تبریک گفتم





پ ن 1 : تاحالا گیاه آنغوزه را خوردید؟

پ ن 2 : این روزها چقدر همه جا پر از گل شده

پ ن 3 : باید با قدرت گام های بلندتری بردارم

نظرات 12 + ارسال نظر
دل آرام یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 09:09

وقتایی که آدم فعالیتش زیاد میشه بعدش خسته است و نیاز به استراحت داره

یه عاشقانه ی آرام برای من بهترین استراحته

دخترشیرازی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 09:17

اینجاهم هوا 1 طوریه که اصلا نمیخواستم از تختم جدا بشم....همش تو حالت گیجی و خماری به سر میبریم انگار که به جای خون دوغ تو رگامونه.

هااااااااا ای آنغوزه چه بیده؟

وای از این خواب خوشمزه ی بهاری که امسال هیچیش نصیب من نشد

یه نوع سبزی هست
مثل سیر خیلی بود داره
ولی فواید بسیار زیادی داره

نل یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 09:48

خیلی گرمه ک...

آره خوردم^_^

کجایی هستی که این سبزی را خوردی؟

آنا یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 09:52 http://aamiin.blogsky.com

این روزها من می خوام یک جایی باشم بین همون گلهای صحرایی که شما ساحل می دیدید!

جونم؟
اون نقاشی منحصر به فرد محشرت را میگی؟

اتشی برنک اسمان یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:10

أینجا باروووون
نه اون گیاه رو نخوردم
مست گلهای بهاری میشه ادم

آره نم نم
نمیاد سمت شما؟

دخترشبرازی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:33

هااااااااااا
شاید همون سیرموکه؟

جونم؟
نه اسمش همینه
لینکش را که گذاشتم

خاله ریزه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 13:24 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

اسم اون گیاهه رو تا حالا نشنیده بودم جالب بود.
خاصیت بهاره . آدمو کرخت میکنه.

گیاه عجیبیه
بهاره دیگه

خاله ریزه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 13:24 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

اسم اون گیاهه رو تا حالا نشنیده بودم جالب بود.
خاصیت بهاره . آدمو کرخت میکنه.

زمزمه باران... یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 16:38 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

سلام..

خستگی را تو به خاطر مسپار
که افق نزدیک است و خدایی بیدار....
که تو را میبیند و به عشق تو همه حادثه ها میچیند
که تو یادش افتی و بدانی که همه بخشش از اوست
و همینش کافیست...

با امید و توکل به خدا مطمئنا موفق میشی..

وای
چقدر زیبا
ممنون
یه عالمه انرژی گرفتم

امیر... یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 18:05 http://bacheh.blog.ir

ینی امروز هم کیک تولد میخوری ؟؟؟؟؟
منم میخواااام خو ....

کجا نوشتم کیک تولد خوردم؟
یک تبریک خشک و خالی

حمیده یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 20:08

سلام دوست عزیز. اره این گیاهی هست که برا انگل و بیماری های روده معده استفاده میشه. خیلی بد بو هست اما خیلی خاصیت داره و می تونین تو زودپز بپزینش و بعد توی ماست استفاده کنین حتی توی اش هم میریزن. یه بار یکی فامیلها خشک کرده بود بعد ریخته بو تو کپسول بخوره اماااااا تو حلقش کپسول باز شده بود و میگفت این انعوزه نیس ان خالیه. البته با عرض پوزش فراوان

فوق العاده فوایدش زیاده
به نظر من بد مزه نیست
و من توی آش و توی سرکه دوستش دارم
حالا بماند که هیچکس تو خونمون دوستش نداره
و من تنها میخورم
من سیر را هم خیلی دوست دارم

Narsis دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:23

منم مبتلا هستم.خیلی ناراحتم

بیا بیشتر حرف بزنیم شاید راه حلی پیدا کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد