روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عکس نوشته بعد از چند روز تعطیلی

سلام

امیدوارم تعطیلات خوبی را گذرونده باشین

خیلی عقب موندم

میام کم کم همه ی دوستای عزیزم را میخونم

اما اول صبحی یه گزارش عکسانه میدم و میرم تا بعد

fz53_photo_2016-05-07_08-36-34.jpg


این عکس کتابهایی هست که از عمو هدیه گرفتم

اون پایینی هم اسپیکر و کیفی هست که در موردش حرف زدیم و باز از عمو هدیه گرفتم

بالایی هم کیک دابل چاکلتی هست که من برای روز عید پختم و بسیار ازش تعریف شد


913g_photo_2016-05-07_08-36-40.jpg


گفتم در جریان روند پیشروی چهل تیکه باشین و فکر نکنین فراموشش کردم

عکس ساک پایینی هم ساک دستی هست که خواهرم برام خریده ... میخوام بساط پیک نیک روزهای قرارعاشقانه را داخلش بزارم


پ ن 1 : تمام تعطیلات را در باغچه گذروندیم و بسی خوش گذشت

پ ن 2 : موهام را دوباره همون رنگ قبلی زدم از بس که اون رنگ به دلم نشسته

پ ن 3 : یک کیک نسکافه ای نسبتا بزرگ هم درست کردم که پذیرای مهمونای زیادی بود... همراه با قهوه ... کنار گلهایی که بابا توی باغچه کاشتن... زیر سایه درختان مو...





بعدا نوشت:

دلم سوخت

برای مردی که با وانت کرفس کوهی میفروخت

و حتی بلند گو نداشت

و سرش را از پنجره ماشین بیرون میکرد و با تمام توان خودش

داد میزد:

ای خدا کرفسه کوهیه....!!!!

و هیچکس هم از خانه های بیرون نیامد و کرفسی نخرید


خیلی غم انگیز بود!!!

نظرات 22 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 08:46

به به چه کیکی شده.
کادوهامبارک باشه.
چه عموی خوبی:)

ممنون عزیزدلم
خوب هستی؟
امیدوارم هفته ی بینظیری داشته باشی

گلشن شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 09:04

عاقا اسم کتاب چیه?
میگم عمو همه اینارو یه روزه خرید ها! اگه ما خانوما باشیم هر کدومش یه روز وقت میخواد


راست میگی اصلا به این قضیه فکر نکرده بودم
اسم اولی که بزرکتره
عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی ... ماله مسعود لعلی
دومی که کوچیکتره
الفبای آرامش- حامد رفیعیان

رسیدن شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 09:32

به به . ای ول هم هنرمندی هم کدبانو . ایشالا تنت هم سلامت باشه عزیزم . بوس

ممنونم عزیزدلم
شما چطوری؟

صحرا شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 10:16

چه قشنگه این روزای آخر هفته ی تو

دوست دارم همه ی روزای همه مون قشنگ باشه
اینقدر قشنگ که بیشتر شبیه رویا باشه

دخترشیرازی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 10:18 http://DOKHTARESHIRAZI10.BLOGFA.COM

هووووووووووووم چه کیکی

جات خالی بود
اگه کنار این کیک شربت بهار نارنج داشتیم که محشر میشد

دخترشیرازی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 10:40

آدرس بدید پست کنم براتون

الهی من بگردمت
اقا من چند تا دوست شیرازی دارم
چه مجازی ... چه واقعی همه ماه
همه عالی
همه محشر
اصلا یکی از یکی گل تر
دلم میخواد از توی نت درشون بیارم بشن رفیق فابریکم

اذر شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:02 http://azar1394.blogfa.com

سلاااااام
خوبی
خدا روشکر اخر هفته خوب بود
شاد باشی

خانومی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:30 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
خوبی دوستم؟
چه هدیه های خوبی گیرت اومده
از کدبانویی خودتم که چیزی نمیشه گفت
کدبانو به تمام معنا

وای
شما چه آدم را لوس میکنین
ممنونم

لبخند ماه شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:35 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

سلام.
بار اوله میام اینجا.
معلومه خانم هنرمندی هستی. جریان اون چهل تیکه چیه؟ من عاشق بافتنی ام

ممنون که اومدی
دارم پتوی چهل تیکه میبافم

سارا شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:50

کرفس کوهی فرق داره؟

از ایناس که ما به عنوان ادویه ی دوغ استفاده میکنیم
یه عطر و بوی خاصی داره

الهام شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:07

خودت چرا نخریدی ازش؟

من؟
کرفس؟
من هنوز خانوم خونه نشدم

دل آرام شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:53

حالم بد شد کرفس رو خوندم

عزیزم
تو زیادی مهربونی
اصلا طاقت نداری
وای ببخشید

گلشن شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:45

تیلووو جووون چقد هوا گرمه!خخخ پیش بینیرو داشتی?

وای
اره
البته این روزها انتظار روز خنک داشتن عجیب تره

پریسان شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:59

ارزو میکنم چهل تیکه تموم شد خودت و اقای دکتر بشینین تو خونه تون بزارین رو پاتون چای و کیک بخورین و حرففففففف بزنین....
وصال هایی که بعد از یه عشق طولانین کلیییی حرف و خاطره دارن....

وای مگه میشه؟
ممنون دوستم
ممنون عزیزم
ممنونم از این ارزوی قشنگ

گلشن شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 16:55

تیلو جان رفتی?

نه بی تو کجا برم؟

گلشن شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 16:58

آها کامنتات دیر میرسه من داشتم چک میکردم الان دیگه برو به کار مردم برس قربانت

خانومی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 17:54 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

دلم میخواد اصفهان یا اهواز قبول بشم
میگم تیلو اگه اصفهان قبول شدم منو به عنوان کارآموزت قبول میکنی؟

ای جانم
شما که برای خودت استادی
کارآموز برای چی؟
اهواز که هواش خوب نیست
همون اصفهان قبول شو
زود زود هم بیا به من سر بزن

خانومی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 18:23 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

تو کار خودم که نه کارای هنری و شعر و اینا
کار با کاغذ و طراحی و اینا
اهوازم هم مجبورم تحمل کنم
هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد

ای عزیزم
چی بهتر از این

امیر... شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 18:24 http://bacheh.blog.ir

خدا عمو جان رو حفظ کنه ..
و همینطور دل نازکت رو ...
البته این کیک . اون همه همبرگرد !!!
فکر نکنم دیگه دلت نازک بمونه !!! چاق میشی ها تیلو ...
بیا و این همه همبرگرد و کیک رو تک خوری نکن !!!
بیا و به فکر گرسنگانی همچون من باش !!!
ای تیلوووووووی مهربان ... ای همبرگرد خور بزرگ ... ما را دریاب ...

زمزمه باران... شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 19:28 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

سلام..خوبین؟؟
چه عموی خوش سلیقه ای..
مبارک باشه..
ا
از قیافه کیکه معلومه چقدر خوشمزه ست...

خوشحالم که بهتون خوش گذشت..

چه دل مهربونی دارین..
نگران نباشین..
روزی در دست خداست..
خدا بنده هاش فراموش نمیکنه...

مهربون که خوده خودتی
با این اسم زیبات
با اینهمه انرژی مثبتت
چقدر خوبه ادم دوستایی مثل شما داشته باشه
راست میگی ما بنده ها هستیم که گاهی بندگی یادمون میره

آنا شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 23:28 http://aamiin.blogsky.com

کییییییک! پس سهم من کو؟

تو که با دستات جادو میکنی... کیک من پیش چیزایی که تو درست میکنی یه شوخیه ی خنده داره!

خاله ریزه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 13:16 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

کرفسا رو بگو. حالا یعنی همش خراب شده؟ خدا نکنه انشاءالله تو یه محله دیگه همشو فروخته

من ناراحت این بودم که بلند گو نداشت و فریاد میزد
دلم برای این سوخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد