روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوری بی طاقتم کرده

سلام

دوشنبه ی همه مان  لبریز از شادی های بینهایت

امروز پیاده روی نرفتم

ولی حالم خوبه

انگار یاد گرفتم روزهای خودم را به طریقی شیرین کنم





پ ن1 : داداشم ساعت 2 بعدازظهرپرواز داره....

پ ن 2 : خواهرم گفته امروز میام پیشت کلی خواهرانه داشته باشیم

پ ن 3 : مامانم دیشب دلمه نوبرانه پخته بودن

پ ن 4 : دیشب تبلتم آماده ی تحویل نشده بود و همچنان بی تبلت هستم

پ ن 5 : به مغز بادوم قول دادم سرم که خلوت بشه صبحها برم دنبالش با خودم بیارمش دفتر



نظرات 12 + ارسال نظر
خانومی دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 09:31 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
آره من الکی خوشم والا
مسلم واسش بیمه ثبت می کنم تو پستم گفته بودم
خدا رو شکر امروز خوبی

اوهوم
بعدا دیدم که توضیح دادی
اول نظرات را جواب دادم بعد رفتم پست شما را خوندم

خانومی دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 10:00 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

مغز بادوم چند سالشه؟
برادرزاده منم اون موقع که کوچیک بود بهش میگفتیم فندق
مغز بادوم وفندق از خانواده خشکبار


من منظورم از مغز بادوم یه مثل قدیمیه اصفهانی هست
که میگه بچه ی آدم اگه مثل بادام باشه ... نوه مثل مغز بادام هست
و این یعنی نوه حتی از بچه هم شیرین تره
و چون این فسقلی در خانواده ی ما فوق العاده محبوب و خواستنی هست
من بهش میگم مغز بادام
شاید شما از فسقلی بودنشون گفتین فندق؟؟؟؟
تازه چهارساله شده

خاله ریزه دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 10:02 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام خانومی...
روز خودتم خوب

روز هممون

خانومی دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 10:19 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

آها پس مَثَله
آره خیلی فسقلی بود

نه انتخابم مثلا براساس این مثل هم بوده
نه اینکه بچه را شکل خشکبار ببینم

دل آرام دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 10:49

بچه و خشکبار؟

خانومی دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 11:08 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

جلبک خاتون دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 11:46

همیشه پر از انرژی مثبتی :)

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 11:53

سفر داداش بی خطر
همه ی روزات خووووووش ان شالله

کنار شما دوستای عزیز

متولد دهه 50 دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 11:54

سلام تیلو تیلو... مرسی که تشریف فرما شدین !!!
من یه عذرخواهی بابت یکی از مطالبتون بدهکارم بهتون... بعداً میگم چرا.
مغز بادوم نوه ی خودتونه ؟!؟ ماشالا اصلا بهتون نمیآد ها !


نوه ی من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوه ی مامانمه
ولی تو خانواده شده مغز بادوم
چی شده برام تعریف کن

گلشن دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 12:15

سلام تیلو جان ان شاالله سفر برادرت بخیر و خواهرانه هات هم مستدام باشه

گلشن دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 22:26

گریه نکنیاا

سعیم را میکنم

خاله ریزه سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 08:00 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سفر داداشیت بیخطر..
خدا رو شکر که خواهرات حال زندگی مشترکشون خوبه.
مغز بادوم خانومند یا آقا؟؟ و اینکه عمه تشریف دارین یا خاله؟؟

مغز بادوم یه دخمل کوچولوی خیلی خیلی قند و نباته
میدونم برای هرکسی عزیزانش همینقدر شیرینی و دوست داشتنی هستند
من خاله هستم
زندگی من به دو بخش قبل از خاله شدن و بعد از خاله شدن تقسیم میشه
زندگی اصلا به نظر شکلش عوض شد با به دنیا اومدن این فسقلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد