روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نیازمند کمک

سلام

بجه ها اول عذرخواهی کنم بابت غلطهای احتمالی

این پست را با تبلت میزارم

بعدش نیازمند کمکتون هستم

داداشم به طور عجله ای و سریع باید بره ترکیه برای کاری....

بلیط گرفته و بالطبع هتل هم داره

اما هتل را بی غذا و .... گرفته

میخوام ببینم کسی اطلاع داره که آیا میتونه از اینجا با خودش کنسرو ببره ؟

خوردنیهای دیگه چطور؟

اندازه 5 روز ترکیه (استانبول) باید بمونه

تقریبا 3 تا نصفه روزش برای کاری که باید انجام بده صرف میشه برای بقیه ی اوقاتش پیشنهادی دارین؟

میخواد یه سفر تقریبا ارزون قیمت انجام بده ... برای اونم اگه پیشنهادی دارین ممنون

از کجاها چیز بخره که بهتر باشه ....

خلاصه هرکی تجربه داره کمکم کنه

ممنون

نظرات 9 + ارسال نظر
maloosak جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 00:07 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
96518

حسین جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 00:10

من توی سفرهای خارجی که داشتم تا حالا غذا با خودم نبردم.
ایشالا که به سلامت میره و برمیگرده. کارش هم ردیف ردیف میشه.

انشاله

گلشن جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 14:06

کنسرو که نمیتونه با پرواز ببره

خبر داری
واقعا نمیتونه؟

گلشن جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 14:35

نگفتی آنکارا میرن یا استامبول یا......ولی خوب سایت لست سکند سفرنامه عای خوبی داره

استامبول
ممنون

گلشن جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 15:46

آهاااا منه گیج الان دیدم نوشتی استامبول

گلشن جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 17:02

به نظرم آکواریومش رو حتما برن سرویس رایگان هم داره .شنبه ها و یکشنبه ها هم زیر پل بغاز کنسرت رایگان هست که جالبه .من حافظه م در زمینه اسم ها و مکانها خیلی ضعیفه همین سایتی که گفتم پر سفرنامه های مفیده

ممنونم عزیزدلم

می سا جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 20:35

سلام، بله می تونن ، ولی اونجا خوردنی های ارزون قیمت هست، همون دونر کباب و ات کباب، که میشند کباب ترکی مرغ و گوشت و هردو خیلی خوشمزه و ارزون هستند . کلا غذا ارزونه، ولی اگه توی رستوران های باکلاس بخواد بره که طبیعتا گرون در میاد.

ممنون از راهنماییت
اگه بازم چیزی به ذهنت میرسه بهم بگو

می سا جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 20:36

یادم رفت بگم، ببخشید، مسجد ایاصوفیه و تاپ کاپی رو حتما برند ، کلا قیمت ها هم بسیار مناسب هستند . مخصوصا وقتی تخفیف خورده باشند ( ایندیریم)

عالی هستی ممنون

sevil یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 12:04 http://ashpazisevil.persianblog.ir

خوب من دیر رسیدم چون ترکیه به طرفای ما نزدیکتره و کاربابامو داداشام اونجا هاست و زود زود میرند ترکیه آره به صرفه تره که کنسرو ببرند با خودشون البته اگر حملش براشون اذیت نداشته باشه چون کنسرو سنگینه بعدش حتما از سوپهای آماده و فوری ایرانی ببرند من مال ترکیه حالم رو خراب می کنه بعدش بیسکویت و مواد خوردنی خشک حتما با خودشون ببرند مثل خشکبار که هم خوشمزه است هم مایحتاج بدن رو تو این چند روز تامین می کنه و حتما اونجا سیمکارت اونجا رو تهیه کنند که هزینه رومینگ آدم رو ورشکست می کنه اونجا با ترک سل هزینه تماس و تلفن شاید کلا 50 تومن هم نمیشه چون ترک سل تعرفه های خیلی عالی داره و هدیه میده برای خرید هم برند تو مرز فروشگهای زنجیره ای هست که خیلی زیاد آف می زنند این مواقع و واقعا به صرفه است از ایران هم ارزونه شما هم اگر لباسی چیزی خواستین سایت دارند همراه با راهنمای سایز بندی نگاه کنید کدش رو بگین به داداشتون براتون بخره جنسهاشون هم تضضمینی هست فکر کنم اسم شهری که رفتند و کالای های حراجی خریدند "دوبایزید " بود اینا شنیده های من از داداشام و بابام هست یعنی تجربیات سفر اوناست اگر اطلاعاتم تاریخ مصرفش نگذشته باشه باز آدرس مکانهای خوب و ارزان قیمت و غذاهای خوب و رستورانهای با قیمت خوب و کم رو خواستین از بابام بپرسم بگم اینم بگم فاصله شهر ما تا مرز ترکیه چند ساعت بیشتر نیست

یک دنیا سپاس گذارم
ممنونم
لطف کردی از وقتی که گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد