روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دلم آغوشت را طلب میکنه....

سلام

پنجشنبه بدون قرار عاشقانه اصلا خوده خوده یک روز دیگه است...

روزتون پر از شادی های یهویی

دیشب با خواهر و شوهرخواهر رفتیم عروسی...

فردا تولد شوهرخواهر هست... و خواهر سخت مشغول تهیه مقدمات سوپرایز دونفرانه ...

من میخوام یه منوپاد بهش کادو بدم

کیک هویج هم میپزم و یه عالمه کاکائوی سفید و سیاه میریزم روش ... باشد که رستگار بشیم

فردا با مغز بادوم و همه خانواده قرار باغچه رفتن و ... داریم ...



پ ن 1 : وقتی خیلی حرف دارم و حرفی برای نوشتن ندارم ... یعنی باید آقای دکتر باشه و بهم گوش بده

پ ن 2 : هوا محشره

پ ن 3 : دلم برای یه نفر غیرمجاز تنگ شده

پ ن 4 : از کرم های دکتر پوستم به شدت راضی هستم

پ ن 5 : میوه های بهار و تابستان را به شدت دوست دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
خانومی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:41 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

دیر پست گذاشتی من فکر کردم قرار عاشقانه داری
راستی عروسی خوش گذشت؟
تولد شوهر خواهری هم مبارک
چشم.توام واسه من دعا کن دوست خوبم

اخ دست به دلم نزار
امروز صبح که اومدم گفتم اول قورباغه را قورت بده بعد برو سراغ وبلاگ
عروسی هم خوب بود ممنون
محتاج دعای همتونم

گلشن پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 11:01

تیلو تیلو بهم بگو چه مونوپادی میخوای بخری٬ منم میخوام برای تیمسار بخرم.

شنبه بهت میگم
میرم تحقیقات میکنم و تا عصر میخرم و مشخصات دقیق بهت میدم

دل آرام پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 11:02

همون خواهرت بودن که دعوا داشتن؟
خوشحالم اوضاع بهتره

اره
البته من اوضاع هر دوتا خواهرم بد بود و با شروع امسال خیلی مشکلات داشتن
اما الان هردو بهترن
یکی میره مشاوره

گلشن پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 11:33

چقدر خوب .من اصلا حواسم از باقی پستت پرت شد.ان شاالله مسائل خواهرات به خوبی و خوشی حل میشه

ممنونم از لطفت

صحرا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:00

اون غیرمجازه مشکوکه

حسین پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:14

جسارتا حالا ما هیچی نمیگیم شما نمیخواین اسم وبلاگ ما رو عوض کنین؟

اتشی برنگ اسمان پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:05

ی عالمه پنجً شنبه خوشگل داریم تیلوووو نگرانِ نباش دوستم

امیدوارم

زن متاهل پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 21:25

سلام تازه مدت کمیست وبت را میخوانم
در نوشته هات حس قشنگ زندگی جاریست

ممنونم که خوندی
من مدتهای زیادیه که میخونمت

رسیدن شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 09:46

ای ول بابا . احسنت به این همه انرژی . خوش باشی همیشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد