روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بوهای دوست داشتنی

این پست را با ایده گلشن جون گذاشتم

بیایم بگیم هرکدوم چه بوهایی را دوست داریم

البته من که کلا ...


من:

 بوی کیک تازه 

بوی گلها

بوی ملحفه تازه شسته شده

بوی عطر مامانم

بوی نفس های آقای دکتر

بوی گرمک های نوبرانه

بوی کرم دستم  (ارکو نم اسانس انبه و هلو)

بوی قهوه و نسکافه و کاکائو

بوی چوب خیس جنگلی

بوی دارچین




پ ن 1 : هی میام هرچی یادم اومد را اضافه میکنم

نظرات 23 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 10:21

بوی کیک به به

حسین چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 10:24

من از همینجا اعلام میکنم که اون نسیم سحری رو دوست دارم که عطر یار رو به مشامم برسونه!


من اون وقت سحر گاه خوابم

گلشن چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 10:57

بوی مامانم
بوی چوب خیس جنگلی عالیه
بوی میوه فروشی
خاک بارون خورده
بلوط کبابی
بوی نون داغ
بوی قهوه فروشی(دونه های نسابیده)

وای محشرن
همشون

ساناز چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 10:58 http://sanaz1359. persianblog.ir

همه ی این بوها خوبن ، ولی هر کدوم زمان خاص خودش رو میطلبه. بوی نی نی هم عالیه، بوی نوزاد، خیلی آرامبخشه

وای راست میگی
خدایا عالیه

حسین چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:08

بابا وقتی پای عطر یار وسط باشه که آدم خواب نمیدونه چیه! من بیدارم. فقط مطمئنا تو اتاقم شاید نسیم سحری بهم نرسه. باید برم از این به بعد تشک و بالش و لحافم رو ببرم تو حیاط تا اگر یک زمانی نسیم سحری خواست رد بشه من بتونم عطر یار رو استشمام کنم.


اما خب راه حل های بهتری هم هست
مثلا یار عزیز زحمت بکشن یه شیشه از عطرشون را به شما هم بدن
هروقت خواستین بزنین تو فضا و نسیم هم کار خودش را بکنه

خانومی چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:08 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
روزت بخیر دوست خوبم من نت نداشتم تا الان باران باران
فکر میکنم به خاطر شدت بارون باشه
همه چی عالیه حتی با وجود قطعی نت و نبود مشتری
صبح رفتم بانک بعدشم دیدم به شدت بارون میاد
از فرصت استفاده کردم و سمت مخالف ماشین ها راه افتادم که هی بوق نزنن
موش آب کشیده به تمام معنا رسیدم کافی نت
عاشق هوای اینجوری هستم

وای
جدی
کاسبی را بگو
من عاشق این هوا هستم ولی خیلی زیاد از خیس شدن خوشم نمیاد
البته یادمه یه روزگاری تا بارون میومد میپریدم زیر بارون
ولی تازگی خیلی دوست ندارم خیس بشم

حسین چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:41

اینم راهیه. ولی خب من که نمیشناسم یار رو. باید خودش بیاد خودش رو معرفی کنه و عطر بده بهم.

وا
پس برداشت من غلط بود
فکر کردم یه یاری پیدا شده ...

حسین چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:53

نه بابا یار کجا بود؟! مگه یار پیدا میشه برای ما؟ ولی بالاخره من پیداش میکنم.
اول بزارید من برم تو حیاط. بعد که نسیم سحری عطرش رو آورد رسوند به دماغم بعدش من از روی عطرش میگردم تو شهر پیداش میکنم. بله.

وای خدا مرگم
چه خطرناک
پانشی بری تو شهر بخوای عطر همه ی یارها را بو کنی ها...

خانومی چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:56 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

بوی گل سانسوریای نازنینم
بوی خاک بارون خورده توی تابستان
بوی قهوه و کاکائو
بوی میوه فروشی
بوی سبزی خرد شده

به به
بوی سبزی خرد شده منو گرسنه میکنه

گلشن چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 12:28

سبزی خورد شده و نی نی از پیشنهادات دوستان، عالی بود
منم عاشق بوی نی نی ام برادرزاده که اینجا بود همش بوش میکردم


گلشن بانو ریاست انتخابات بهترین بوها....

بانو سین چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 14:29 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

من بوی مهر خیس خورده و حیاط خیس و جنگل و طالبی و بوی بچه ... خیلی بوهای دیگه هم هست


خب همش را بگو

گلشن چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 15:13

اووو منو بگو فکر میکردم منظور حسین آقا از یار و نسیم سحر و.....وقت اذان صبح یاد حق تعالی ست!!!!


گلشن تو حرف نداری

گلشن چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 15:28

راست میگم شوخی نمیکنم که

منم شوخی نکردم باور کن
احساست منو به هیجان میاره
لمس اینکه چقدر افکارت زیباست

خانومی چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 17:09 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

خسته نباشی دوستم
آقا بهم گفتی اشکالی نداره شعرهاتو بخونم ولی رمز ندارم من

رمز بهت میدم به موقع نگران نباش
چیز خاصی هم نیست
شعر نیست
بیشتر بازی با کلماته

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 17:30

بوی عشق
نفس های همسر
زیر چونه ی جوجه
خاک بارون خورده
چوب
شکلات تلخ
گل مریم و یاس
نارنج

اذر چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 22:29 http://azar1394.blogfa.com

چ باحال
بوی چای
بوی خاک بارون خورده
عطر یاس
بوی نوزاد خخخخخ
بوی اتش
بوی سیب
بوی خیار

الهام چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 23:56

بوی مامانم
بوی برادرزاده ی۳سالم
بوی نون داغ
بوی ذرت مکزیکی
بوی غذا وقتایی که گرسنه ام
بوی چسب
بوی لاک
بوی الکل
بوی لباس نو

واقعا بوی الکل
چقدر ادمها متفاوتند...

رسیدن پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 09:06

بابا پست رمز دار....

خانومی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:01 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام دوستم خوبی
روزت بخیر
وااااااااااااااای بوی الکی منم میدوستم


سلام روز بخیر عزیزم
چه بویی دوست داری دقیقا؟؟؟؟

خانومی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:27 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

الکل
بازم بد گفتم ببخشید


نوشتی الکی...
ولی من موندم شما چطوری از بوی الکل خوشتون میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانومی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:38 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

حالا کم کم عادت میکنی به نوشتن من
خیلی بوی خوبی میده باور کن
اولین بار دبیرستان بودم معلممون اورده بود وایت برد رو تمیز کنه
بهمون گفت این خوردنیه ها
بعد از کلاس رفت بیرون با دوستم سر کشیدیم شیشه رو
بعد که اومد کلی فحش مون داد

وای چیزیتون نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانومی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:43 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

نه بابا ولی بچه ها رو خیلی اذیت کردیم مثلا ما مستیم

هورا

.. سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 20:25

میگم دکتر مجرده دیگ انشاالله
میخواید فقط باهم دوست بمونید واسه چی جلو نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد