روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه ای با کمی تاخیر

سلام

روزتون پر از زمزمه های عاشقانه

صبح دیرتر ازهر روز بیدار شدم

دیشب رفتم دکتر پوست ... در یک اقدام تصمیم گرفتم از توی لاک اون لاک پشت پیر تنبل بیام بیرون و این روزها که وقتم آزادتره، بیشتر به خودم برسم

دوش گرفتم

چون هم کف سرم را با روغن کرچک چرب کرده بودم

و هم کلی چیز میز که دکتر داده بود به صورتم زده بودم

بعدش هم میدونید داستان خودش را داره

ماسک و کرم و ضد افتاب و ...

تا برسم دفتر از هر روز نیم ساعت عقب بودم

ولی اصلا به خودم سخت نگرفتم

سرصبر رفتم پیاده روی را انجام دادم

برگشتم

با آرامش تمام سهم شیشه ی امروزم را تمیز کردم

قرآنم را خوندم و بعد اومدم پیش شما.....



پ ن 1 : افکار اضافه را از ذهنم فعلا دور کردم و هنوز عاشقانه هام سرجای خودشون هستند

پ ن 2 : ضد آفتاب ارزان و خوب هم داریم؟

پ ن 3 : مغز بادوم چهارساله ی بی سواد من یاد گرفته برام توی تلگرام اسمم و سلام را پشت سر هم بنویسه...

پ ن 4 : حال خواهرام هر دو بهتره

پ ن 5: اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...



اگه حوصله داشتین نظر سنجی جدید را جواب بدین

نظرات 14 + ارسال نظر
خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 09:24 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
چه خوب که اینقد به خودت میرسی ای ول
منم صبح کلی خودمو درست کردم 9 و ربع رسیدم خخخخخ
ضد آفتاب خوب و ارزان نداریم منم درگیرشم ولی هنوز پیدا نکردم

خب دیگه نداریم دیگه
تلاش نمیکنیم
حالا همونا هم که من میزنم همچین گرونم نیست

دل آرام دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 09:30

خوش به سعادتت که قرآن می خونی مرتب.
من 4 قل می خونم هر روز صبح. و ذکر روزانه و کمی صلوات. سعادت قرآن خوندن ندارم.

همین که میخونی هم عالیه
صلوات و ذکر روزانه یعنی تو سیم ارتباطت وصله عزیزم

گلشن دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 09:31

روز خوبی رو شروع کردی
فکر نمیکنم چیز خوب و ارزون داشته باشیم.من یه بار دور چشم ایرانی گرفتم پشیمون شدم

خب پس به همون قبلی ها رضایت میدیم

خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 09:49 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

منکه پولش زیاد مهم نیست بدبختی به پوستم نمیاد
چرا اشکالی که نداره آهنگ ولی من داشتم قر میدادم

خوب اگه پولش زیاد مهم نیست هی امتحان کن بالاخره به نتیجه مطلوب خواهی رسید.. تازه بیشترش تست داره ... برو داروخانه تست کن...
حرکات موزون بوده ... اشکال نداشته

خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 10:05 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

مثلا میدونی اولاش میاد ها ولی بعدش نه
مثلا چند تاشو که استفاده میکنم یه دفعه جدید میخرم نمیاد حالا نمیدونم فرمولاشون عوض میشن یا کم و زیاد میشه موادشون یا واقعا ایراد از پوست منه

آهان
من کلا هر دوره یه چیزی میزنم
پوستم را عادت به یه مارک نمیدم
مثلا اوریاژ میزم الان قبلش الارو

دلژین دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 10:37 http://delzhin313.blogsky.com

سلااام سلااام
چه دخمل خوشگلییییی
بعله بعله ضد آفتاب های ایرانی همه شان خوش قیمتن... مامان من از مای استفاده میکنه... من هیچ کدوم به پوستم نساخت... اما چند تا از دوستام از دکتر ژیلا و شون استفاده میکنن راضین...
خودم الان avene میزنم ، زیادی راضیم :)

خوش قیمت هستن یعنی کارایی هم دارن؟

ساناز دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 11:21 http://sanaz1359.persianblog.ir

روش خوبی رو انتخاب کردی، ما که نمیتونیم همه مشکلات رو حل کنیم. مجبوریم زندگی خودمون رو داشته باشیم .

اوهوم
دقیقا

گلشن دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 11:40

من یه شامپو کراتینه مصرف میکردم تجویز دکتر بود دفعه های اول خیلی خوب بود اما آخرین بار که خریدم بسته بندیش عوض شده بود زدم فاتحه موهامو خوند روشو خوندم دیدم یکی دوتا از موادشو حذف کردن


به همین سادگی
یکی دوتا مواد ...........!!!!!!!!!!!!! از تو شامپو!!!!!!!!!!!!! پس چیکار کنیم ما واقعا

خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 16:46 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

برق نداشتیم منم یه چرتی زدم آی حال داد
ولی هوا ابریه منم دلم گرفته
تو چیکار میکنی؟

سلام
منم خوبم
پس تو هم توی دفترت جا برای همه کاری داری
منم اینجا غذا میخورم
میخوابم
بیدار میشم
هرکاری میکنم ....
اینجا هم اخمای هوا تو همه
منم دعا به جان شما....

خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 17:30 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

منکه جا برای خواب ندارم ولی روی صندلی میخوابم
در هم بازه
چندباری هم مشتری بیدارم کرده
ممنون عزیزم


جدی میگی؟
وای اگه من باشم عمرا اینطوری بتونم بخوابم
اینکه خیلی بده

خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 17:38 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

چیکار کنم دیگه خوابم میاد والا
من همه دنیا یه طرف خوابم یه طرف

خب چرا یه قسمت از محل کارت را جدا نمیکنی و برای خودت محل استراحت درست نمیکنی؟
یه جایی که ظهرها اگه نمیری خونه حداقل نیم ساعت بتونی استراحت کنی
برای نماز و ناهار چیکار میکنی؟
اصلا یه فضاسازی برام بگو از محل کارت... البته اگه دوست داری

خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 17:54 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

کوچیکه محل کارم توی پاساژه مغازه چهارم
سه طرف شیشه فقط یه طرفش دیوار داره
شیشه ها را کاغذ زدم و فقط قسمت در مشخصه
یه کم هوا بهتر بشه واسه ناهار میرم خونه
دو ساعتی میرم استراحت
نماز هم پشت سیستم ها میخونم
ناهارم پشت لپ تاپ از اونجایی که معتادم
نمیدونم خوب توضیح دادم

سختت نیست اونجا صبح تا شب
من دفتر بزرگه یک قسمتش را با دیوار کاذب جدا کردیم تهش توالت و دستشویی و بعدش کابینت و ظرفشویی ، آبگرمکن دیواری ، یه کاز دو شعله ی کوچیک و بعد میز ناهار خوری و در نهایت هم یخچال... یه تخت تاشوی دیواری با دوتا پتو و دوتا بالش هم داریم و بعد میایم قسمت دفتر...

خانومی دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 18:06 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

از اونجایی که کلا راحتم نه زیاد
دفتر تو که خونه اس بابا
من جای تو بودم شبم نمیرفتم خونه
اجاره ای هستی یا نه؟البته فک نکنم

باور کن اگر بابام اجازه میدادن شب ها هم همین جا بودم ...

دلژین سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 16:22 http://delzhin313.blogsky.com

من پوستم زیادی حساسه...
خارجی ها هم کامل به پوستم نمیسازن...
بعله جواب میدن :)

خب من باید برم خدا را شکر کنم
البته من رضایت دادم به همون الارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد