روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هوسانه

هوس اول :

دلم میخواد الان توی خونه ی خودم بودم

منتظر آقای دکتر

سوپ شل و ول (همون که خودم دوست دارم قارچ و ذرت و هویج و آب مرغ همراه سبزیجات معطر) در حال قل قل کردن باشه

بارون به شیشه هابزنه

و من سراسر لبریز سپاس باشم....



هوس دوم:

دلم یک گوشی نو میخواد که جایگزین این گوشی و تبلت نه چندان نو بشه



هوس سوم:

دلم میخواد بدون محدودیت های پولی کلی عیدی برای همه بخرم


هوس چهارم:

دلم میخواد رنگ ویترای و خمیر دورگیری بخرم و این هنررا با دستای خودم آزمایش کنم


هوس پنجم:

دلم میخواد خیاطی بلد بودم و هی پرده های رنگارنگ می دوختم

هی ملافه ها را عوض میکردم

هی پیراهن های گل گلی نخی برای مامان و خودم و خواهرا میدوختم


هوس ششم :

دلم زیارت میخواد

دلم زیارت با آقای دکتر میخواد


هوس هفتم : 

دلم یک پنجشنبه عاشقانه ی دو نفری در این آخر سال میخواد


هوس هشتم:

سانسور شد


پ ن 1 : کی این فرهنگ غلطه بمب ترکوندن توی چهارشنبه سوری پایان میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجا که هممون دم از فرهنگ میزنیم پس این آدمایی که تو کوچه و خیابان بمب منفجر میکنن ، بدون توجه به حال دیگران ... کیا هستن؟؟؟؟


پ ن 2 : ما احتمالا اگه بارون اجازه بده میریم باغچه آتیش درست میکنیم ... روش کباب میپزیم و آجیل میخوریم ... کمی هم آهنگ و دست و قر .....

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 18:44 http://rozhan313.blogsky.com

چه هوس های قشنگی...
انشاءالله کلی خوش بگذره

ممنون
تو هم بنویس هوسهات را

حسین سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 21:28 http://www.geranio.blog.ir

مورد اول رو باید خودتون بخواین.
کافیه بخواین تا بشه.

هوس اسمش روش هست
میگذره
خخخخ

گلشن سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 22:34

هوس هشتم از همه بهتر بودااا حیف سانسور شد
هوس اولت واقعا قشنگ بود چرا عملیش نمیکنی?آخه چراااا??
عه اونجا هم بارونه? خداروشکر

ای شیطون
میبینم هپسهای سانسوری دوست داری

گلشن چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 00:30

اشاره به نکات سانسوری رو دوس دارم
ت ت ت ت ت حیا رو قی(؟) کردیم

خیلی سایه تون سنگین شده شما اصن اونورا پیداتون نمیشه ها

خخخخخخ
منم همینطوریما
ما که همش اونوریم نفرمایید
روزهای شلوغیه میدونی که

مبی پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 15:44 http://inthisworld.blogsky.com

هرچی سرم اومد از وقتی بود که هوس کردم عاشقی کنم

راست میگی عاشقی خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد