روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بهار در راه است

سلام

بذرهای سبزه در حال رشد هستند

ماهی قرمز ها هم توی حوض کوچولوی آبی برای خودشون شیطنت میکنن

سمنو تو یخچال داریم

پس بهار در راهه....

من همیشه خودم خرید خیلی زیادی برای عید ندارم

البته منکر نمیشم که همیشه سعی میکنم خرید فصلی داشته باشم

اما خرید زیاد نه

ولی همیشه دم عید خیلی زیاد باید خرید بکنم

چون من دوست ندارم پول عیدی بدم

دوست دارم هدیه بدم

برای هرکسی جدا جدا هدیه های خوشگل و با سلیقه بخرم که به کارشون هم بیاد

و این یعنی یک دردسر بزرگ

تو این شلوغی باید خیلی بگردم و کلی بیرون برم

شاید این عادت را از سال بعد عوض کنم

خیلی ساده تره عیدی پول دادن

شیرینی هم امسال نمیپزم

الکی خسته نمیکنم خودم را

امیدوارم دلهای هممون بهاری بشه

امیدوازم این روزها بهانه های کوچیک و بزرگ زیادی برای لبخند داشته باشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 07:54

سلام خانم
دلم میگیره یه مدتیه از عشقت نمیگی

از بس نظرات بد گذاشتن برام دلارام جان

خاله ریزه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 09:27 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

هوای دلت بهاری دوستم

وای
ممنونم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد