روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مرا از خود رها کن

چه عالمی داره بچگی

پسر بچه ی شیطان همسایه

یک ماهی قرمز خریده ... براش انداختن توی نایلون و بهش دادن....

قدم به قدم نایلون را میگیره بالای سرش و تو آفتاب با ماهی بازی میکنه و میره

لبخند میزنه و با ماهی حرف میزنه....

چه عالمی داره کودکی ....

نظرات 10 + ارسال نظر
اذر سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 12:07 http://azar1394.blogfa.com/

من از این بچه هایی که با خودشون حرف میزنن خیلی خوشم میاد
دنیا ی قشنگی دارن
همه چیز واسه شون دیدنیه

اصلا تو عالم خودشونن

گلشن سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 13:51

خوش به حال بچگی! از هفت دولت آزاد!

اره بخدا
حالی داره نگفتنی

حسین سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 14:12 http://geranio.blog.ir

قضیه ی این اشعار چیه که خصوصیه؟

شعره
بجای دفتر شعرم اینجا برای خودم مینویسم
همین
چیز به درد بخوری هم نیست راستش را بخواین
برای اینکه فلش مموری اشغال نکنم اینجا مینویسم

دل آرام سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 14:55

اوخی


اوهوم

سیما سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 14:58 http://gholak-banoo.persianblog.ir

بله بله...کودکان بی نظیر هستند، پای رویاهاشون که می شینم، دنیام شبیه رنگین کمون میشه. کودکان مفهومی از درد، دروغ و نیرنگ ندارن. کودکان عاشقند...

چقدر خوب گفتین

حسین سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:04 http://geranio.blog.ir

خب حالا چرا رمزیه؟
بدید ما هم بخونیم!

به نظرم برای کسی جالب نیست
دوما قبلا توی وبلاگم شعر (اسما شعره رسما دری وریه) مینوشتم
فقط شعر
بعدها توی خیلی جاها نوشته هام را به اسم دیگران دیدم

حسین سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:32

خب حتما ارزش دزدیدن داشته که دزدیدنش.
بزارید بخونیم بابا

چشم میزاریم
بفرمایید بخونید

دخترک سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 16:56

منم ذوق ماهی دارم ماهی قرمز عید که دیگه محشره
ولی در کل کودکی خیلی چیز خوبی است بزرگسالی خر است ولی می آید دیگر

منم ذوق ماهی قرمز دارم
هرجا میبینم لبم خندون میشه

گلشن چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 00:44

الان به حسین آقا رمز دادی? من چی?

تو که عزیزدلم اول از همه تنها کسی بودی که رمز را داشتی

گلشن چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 13:12

خب فکر کردم بعدیا رو تا نگی اجازه ندارم باز کنم

چه حرفا
وقتی رمز داری دیگه یعنی همیشه میتونی بخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد