روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خبر فوری

بازم سلام

یادتونه خانومه بهم زنگ زد یه خبری بهم داد....

یادتونه گفتم 50 هزار تومن براش ریختم چون بهش گفته بودم شیرینی بهت میدم.....

امروز زنگ زد به شدت عصبانی

میخواست منو بزنه

اگه دستش میرسید حسابم را میرسید

گفت من نظرم 500 هزارتومان بوده

500 هزاااااااااااااااااااااااار تومان برای یه تلفن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهش گفتم : دختر خوب خب من که اول گفتم نظرت را بگو ، گفتی هر چی دلت میخواد، منم گفتم اندازه یه شیرینی....

گفت : شیرینی اینقدره؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم : یعنی شما شیرینی که میخرین میشه 500 هزار تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا ما شیرینی میخریم برای خونمون همون 50 تومن هم نمیشه .........

خلاصه که اینقدر عصبانی بود و دلش میخواست خیلی خیلی حساب من را برسه و منم بهش گفتم شما باید دقت کنی و اول نظرت را بگی.....

و این بود ماجرای شیرینی دادن من.............

نظرات 6 + ارسال نظر
آنا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:31 http://aamiin.blogsky.com

اوه اوه چقدر؟! مثلا فکر کرده نگه تو خودت یک تومن قراره بریزی؟

والا
نمیدونم چه فکری کرده
ببین آنا جون کاری که برای من کرد در حد یک تلفن بود
اما برای من سود آور بود
البته هیچ کار خاصی نبود یه تلفن کرد یه آدرس به من داد همین
بعد واقعا 500 هزار تومن خیلی زیاده به نظرم ......

اذر یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 11:12 http://azar1394.blogfa.com

سلام
500تومن .واقعا زیاده .عجبا . خوب باید نظرشو میگفت سر ی قیمتی توافق میکردید

Mohamad یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 14:13 http://alamtu94.blogfa.com

اون نباید میگفت شیرینی میخوام
باید میگفت شیرینی فروشی میخوام


چه حرف درستی

مریم بانو دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 08:19

چه پررووو .... ۵۰۰ تومنننن....چ خبره... بگو تازه پول سه جعبه رولت دادم بهت جای یه جعبه :)))

فکر کن چقدر آدم باید زحمت بکشه که بشه 500 هزارتومن
بعد خیلی راحت میخواد برا یه تلفن از من 500 بگیره

ح مثل ... دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 09:37

واقعا چه آدمایی پیدا میشه . :عصبانی
دیگه خواهش میکنم هیچوقت به کسی رو نده برای یه کار به این کوچیکی اینقد بخوات زور گیری کنه . واقعا ناراحت کننده ست . ولش کن اصلا بهش اهمیت نده .

جدی جدی میبینی چه آدمهایی وجود دارن

شما دقت لازم نداشتی
منظورش از شیرینی کیک عروسی بوده :))))
500 تومن
اینا شیرینی شون رو از چه قنادی می گیرن?
از من می پرسی, این احتمالا اولش با 50 تومن حسابی هم کیف کرده. اما بعدش طمعش تحریک ششده گفته بزار دوباره زنگ بزنم بگم 500 می خواستم و جیغ و داد کنم. شاید بتونم یه 50 , شایدم بیشتر. دوباره ازش بگیرم.

سر ما هم همچین بلای اومده.

خب شایدم
اما جای خوبی نیومده بود
چون من یه قرون دیگه هم بهش ندادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد